new in nederland

Bart Engel
Gast
Mei 21, 2005, 19:24:45
edit2Rapporteer  
Hi,
Na 9 jaar ben ik eindelijk weer terug in ned.

Vraagje:
- Iemand uit de buurt van Tilburg?
- waar kiten jullie brabo's normaal?
- ergens goed kiten bij Kampenland?

Alvast bedankt & Horens

Bart
lars

Antwoord #1 Mei 21, 2005, 20:50:18
edit2Rapporteer  
Ik kom uit Dongen!

Ligt bij Tilburg, ik ga zelf meestal kiten bij de grevelingendam of de brouwersdam.

Is goed te doen qua afstand en reistijd vanuit Tilburg!
kaboom!

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 25, 2005, 09:10:21
edit2Rapporteer  
Bij Kamperland kun je op het Noordzeestrand bij Vrouwenpolder (Veerse Gatdam), of op het strand bij De Roompot. Daar zit ook kitesurfschool Windtown.
storm

Antwoord #3 Juni 02, 2005, 14:05:37
edit2Rapporteer  
Ik kom ook uit Tilburg. Ik prbeer zelf uit te zoeken of je bij Bergen op zoom goed kan kite. Is redelijk dichtbij Tilburg. Vooral om 's avonds na je werk nog even een uurtje te pakken lijkt me dit ideaal. Dus wie iets weet over deze spot bij de kreek rak sluizen?
KiteGuru

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 24, 2007, 00:56:49
edit2Rapporteer  
Ik kom uit Berkel Enschot.

Kreek rak is interessante spot, zeker omdat er relatief laag water staat en heerlijk wijde omgeving waar de wind goed valt. Het is zover ik weet toegestaan. Bij eb is er een strandje, bij vloed is het volgens mij wat moelijker omdat je met een harde dijkrand zit, dus geen zand.....

Ik ben beginnend kiter, alleen wij zitten echt op de verkeerde plek van Nederland, hier is het gewoon problematisch wat dat betreft. Perfect was geweest als Vlissingen geen verbod meer heeft, gewoon in de trein tuffen en dan aan zee uitstappen Grin

Misschien dat iemand nog iets weet.. btw hoe doen jullie het met afstanden... misschien is carpooling een interessant idee ????

nieles

Antwoord #5 Juni 24, 2007, 22:01:38
edit2Rapporteer  
ik kom uit waalwijk ga ook naar brouwersdam
ben bij bergen op zoom geweest maar kon niets vinden
maar zou graag willen weten waar dat het dan prcies is kan ik er ook een keer heen
ben net trug van bdam maar geen zugje wint helaas
bart odb

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 24, 2007, 22:39:44
edit2Rapporteer  
hey

ik ben van antwerpen en ga regelmatig kite in bergen op zoom  Joepie

het is daar zeer goed voor te kite ondiep water en zachte ondergrond  (grinnik_kitesmiley)

enkel bij oost wind is het niets  (shame_kitesmiley)

het adres is boulevard 1 bergen op zoom

bij de sporthal heb je een klein strandje en een groot grasveld

als de wind het toestaat ben ik morgen daar

groet bart loser

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.