vinnie
|
hehe... en wat hebben jullie fantastisch weer of niet dan?! veel plezier morgen, moet ook een goeie dag worden! Ik weet niet hoe het bij de roompot is met noord, maar in Enkhuizen was het top! %proost%
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Ha die Mazzo, was inderdaad leuk daar, %@! jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn, volgens mij hebben jullie vandaag een hele mooie dag 8)
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Was wel een gezellig weekend, ik zal morgen ofzo wel een heleboel foto's online gooien.
|
|
|
Rowin
|
Was wel een gezellig weekend, ik zal morgen ofzo wel een heleboel foto's online gooien.
Daar hou ik van Later, Rowin
|
|
|
Jappy
|
Woohoo, wat een weekend. Ik ben helemaal op en kapot (hangloose_kitesmiley) Ook vandaag was weer een superdag. Eerst geen wind en later stak die toch wel regelijk op. Uiteindelijk, in de middag, toch overpowered met mijn 16.
Airforce, het was leuk dat je iig zaterdag nog kwam, en je Gaastra vliegt echt super (ik moest het gewoon nogmaals kwijt)
|
|
|
Slis
|
ohjeetje Jappy... een beetje van F-one overgestapt?
Ben nu wel benieuwd over welke Gaastra je het heb!
Jammer dat ik gewoon wederom dit heb moeten missen was aan werk op parkpop... (opzich ook wel leuk)
|
|
|
Jappy
|
Nee hoor Slis, maar ik had alleen geen 10m kite bij me. Het is trouwens een Force. Hij bleef trouwens wel erg goed hangen en op druk, als ik de bar los liet tijdens het varen.
|
|
|
Harm
|
We jammer dat op de site stond dat het op vrouwenpolder was, en wij maar vliegen met de f-one dream gril op vrouwenpolder en er waren bijna geen chixxxxx`s
|
|
|
Jappy
|
Gelukkig had Suzette nog een Girl Dream 14 en Pauline was er, zaterdag, ook met haar Girl 14.
|
|
|
Buur
|
Was echt een top weekend... in 4 weken niet meer zo lekker gevaren.... beginnen met 3-4 bfr en dan eindigen met 5-6 bfr is echt top..... zit nu op mijn werk nog na te genieten..... spierpijn....trekkende huid van de zon.....2 dagen kiten is zo lekker. (hangloose_kitesmiley) en hopen dat alle girs ook lekker doorgaan met kiten.... hoe mee, deste gezelliger, alleen moet de camping kroeg wat later dicht gaan.... om 12.30 stond iedereen buiten.... was echt saai..... Vanavond ook een aantal fototjes op het net. maar eerst even werken.... @ harm jammer dat julie op vrouwenpolder waren was gezellig bij de roompot. en de 9m girl dream was wel nodig op zaterdag middag.... en de voorspellingen mogen van mij zo blijven... ze geven 15 knopen op en het wordt 25 knopen...
|
|
|
|
Suzette
|
Hee Harm! Volgende keer gewoon effe bellen! Hebben je inderdaad gemist.
|
|
|
Harm
|
komt goed!!!!
|
|
|
|
Jappy
|
Coole pix Andy Nu die van Buur nog.
|
|
|
Jurrien
|
en wij hadden op lauwersoog geen wind we konden met onze 14 amper varen (huilen_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
|
Buur
|
vette pics andy, slapende mensen onder een kite zien er grappig uit.
Die van mij komen echt vanavond pas.... werk duurt tot 20.00 uur... en dan nog naar huis en ze op internet kwakken....dus 23.00 uur...en iedereen kan (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)
@kuper, dat is echt vaag... want volgens de voorspellingen zou het bij julie harderwaaien dan bij ons....
Is het wel weer een keer andersom want vaak hebben julie de goede wind
|
|
|
Slis
|
Mooie reclame voor die horizon! Erg leuke foto's allemaal ziet er uit als een top weekendje!
|
|
|
|
Bluecupra
|
En waar varen al deze Kitechicks nu
|
|
|
|