Lude
|
Je zit er wel bovenop als modje, dat je dit zo snel door hebt ;-)
|
|
|
|
Benjooh
|
Toch weer ff lekker gevaren vandaag, 16 knoopjes op z'n top @ Workum
|
|
|
Jimmy
|
Toch weer ff lekker gevaren vandaag, 16 knoopjes op z'n top @ Workum Wij hebben gister een rondje Friesland gehad. Eerst bij Mirns wezen kijken, maar daar hingen de vlaggen stil. Toen naar Stavoren toe, maar dat was ook niks. Vervolgens waren we van plan om naar Workum te rijden, maar op Hindeloopen waaide het, dus daar alle spullen maar uitpakken en toen we op de dijk stonden was de wind weg.
|
|
|
Benjooh
|
Wij hebben gister een rondje Friesland gehad. Eerst bij Mirns wezen kijken, maar daar hingen de vlaggen stil. Toen naar Stavoren toe, maar dat was ook niks. Vervolgens waren we van plan om naar Workum te rijden, maar op Hindeloopen waaide het, dus daar alle spullen maar uitpakken en toen we op de dijk stonden was de wind weg. Hoelaat waren jullie er dan? Wij hebben van 1 uur tot een uur of 4 wind gehad
|
|
|
Jimmy
|
We waren rond 3 uur op hindeloopen
|
|
|
daaf
Geen avatar
|
Gaan er morgen mensen naar Lauwersoog, als de wind het toelaat?
|
|
|
keessie
|
Gaan er morgen mensen naar Lauwersoog, als de wind het toelaat?
Wel als de wind het toelaat
|
|
|
Krizze
|
Maar gaat de wind het toelaten.....
|
|
|
Benjooh
|
That's the question.....
|
|
|
Jimmy
|
Zoals het nu lijkt kunnen we vanavond wel los op Loog
|
|
|
-MAARTEN-
|
Ik ben benieuwd....het waait nu wel (meer dan er voorspeld was)...maar de voorspellingen beloven niet veel goeds...
|
|
|
Jimmy
|
het is om 18:25 uur hoog, als de wind zo blijft ben ik er rond een uur of 3 denk ik
|
|
|
-MAARTEN-
|
Mocht de wind aan blijven dan rij ik ook rond 15/16 uur die kant op...
|
|
|
|
Gj
|
Ah als de wind zo blijft ben ik zondag op delfzijl
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Zo is het ook ga ik ook mooi die kant op. Tis wel laat hoog,,,
|
|
|
|
|
martimor
|
heb er ook al een paar keer naar zitten kijken met google earth.wind met west erin lijkt goed, voor de rest zit een flink bos omheen. wel even de moeite waard om te kijken. morgen denk maar eens bij schildmeer varen in de klotsbak. (naja met 13 knopen ) of heeft iemand nog een mooie locatie in die buurt met noord, getij werkt niet mee. niet zo`n zin om om 9 uur al te varen
|
|
|
Gj
|
laat hoog? Tis om 11 uur 12 uur hoog op delfzijl?
|
|
|
Benjooh
|
Dr lijkt vanavond toch nog wind te komen volgens KNMI luchtvaart, nu ook al 15 knopen @ L'oog!
|
|
|
Gj
|
Morgen termunten met njitram en Rico etc..
|
|
|
Walt0r
|
hoe laat zijn jullie daarzo? denk zelfd een uurtje of 9 ~ 9.30 uur @ termunten
|
|
|