|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Lijkt er op of we in een soort van vacuüm zitten. Wie trek het ventieltje er ff uit.
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
LOLA Forecast for Netherlands tot 6 dec niet echt een verandering...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dan maar hopen op 10kn en een straaltje zon zodat er nog te foilen valt.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Nog 3 weekies en dan kijken of Panama wel wind voor me heeft Ik zit nu in Panama, maar ook hier geen wind hoor. Wel lekker warm!
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Ik zit nu in Panama, maar ook hier geen wind hoor. Wel lekker warm! in of bij Punta Chame?
|
|
|
Evan
Administrator
|
LOLA Forecast for Netherlands tot 6 dec niet echt een verandering... Nee, daar worden we vrolijk van.
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Gelukkig ben ik dikwijls gaan parapenten in Belgische Ardennen (op plaatsen waar er geen jacht was - de vogeltjes die door Natura2000 beschermd worden worden doodleuk in België en Frankrijk afegschoten)
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Windguru toont ook weer gele sterretjes, er is nog hoop!
En dit ziet er ook niet onaardig uit. Een weersverandering na volle maan, het lijkt geen fabeltje te zijn.
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
LOLA Forecast for Netherlands tot 6 dec niet echt een verandering... Dan maar hopen op 10kn en een straaltje zon zodat er nog te foilen valt.
dan was mijn voorspelling van 17 dgn vooruit toch aardig nauwkeurig.
|
|
|
|
tgroot
|
Ik had het eigenlijk niet echt meer verwacht, maar het lijkt alsof we weer mogen. maandag en dinsdag atv al de deur uit gedaan
|
|
|
JdBn
Geen avatar
|
Ik had het eigenlijk niet echt meer verwacht, maar het lijkt alsof we weer mogen. maandag en dinsdag atv al de deur uit gedaan Wel wind, geen vrij Maar het regent ook als een malle waar ik niet zo'n fan van ben, zal wel weer stoterig als de pest zijn vandaag en mrogen. Zaterdag zag er even goed uit maar is in de voorspelling weer weggezakt naar een windkracht 4, zondag na de middag ziet er echter wel redelijk goed uit. Wel kans op behoorlijk wat zuid qua richting waardoor Kijkduin geen optie zal zijn, maar dan rij ik wel naar Rockanje.. Hopelijk dus zondag weer eens op het water!
|
|
|
|