|
manfred
Geen avatar
|
Of bel 020-6249186,...en vraag naar daniel Levita, van KEMNA casting.
|
|
|
actie
Gast
|
Leeftijds discriminatie!
|
|
|
~Sjors RE-CO2
![](/forum/avs/avatar_193.png)
|
Ja hij belde mij net.... Omdat mijn o6 natuurlijk weer overal rondslingerd op het net.... ![Smiley](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/smiley.gif) Jammer dat ik al weer zo'n oude lul ben.... Meld je aan zoyu ik zeggen, goeie publiciteit voor de sport!!! ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif)
|
|
|
dkite
![](/forum/avs/avatar_1697.png)
|
Goeie publiciteit voor de sport ?????????????? ![Huh](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/huh.gif) Het betreft een film met als thema: "een film waarbij een meisje haar vriend verloren is bij het kiten". Dit lijkt mij nou net niet de publiciteit waar wij als kiters op zitten te wachten. De sport loopt al zwaar het risico algeheel verboden te worden. En er zijn gelukkig de laatste tijd weinig/geen zware ongelukken. En dan gaat er weer een of andere dodo een film maken waarbij er een kiter dodelijk verongelukt. Je krijgt dan van die klooio's die na het zien van de film onmiddelijk een actie-comitee oprichten "red de kitesurfer van zichzelf". En een jaar later mag je alleen nog kiten bij windkracht 3 met een helm, body-armor-suite en veiligheidsgordel. 3vO zal onmiddelijk een snelheidsbeperking opleggen omdat er veel te veel gewonden vallen bij de hoge snelheden die wij halen en alle kiteboards moeten worden uitgerust met een anker... Boycotten die film zou ik willen zeggen
|
|
|
Bjorn_
Gast
|
Ik heb ook mij twijfels bij de film...tuurlijk is het leuk zon film met verhaal. Maar het thema is idd niet bevorderlijk....
|
|
|
Rutger II
![](/forum/avs/avatar_440.png)
|
Manfred, vertel eens iets over die film, hoe en wat ...
|
|
|
Slis
![](/forum/avs/avatar_1231.png)
|
Manfred heeft een kitesurf-school dus lijkt me stug dat die kiten negatief wil brengen
|
|
|
maarten_schepers
![](/forum/avs/avatar_869.png)
|
Mooi gebracht Dkite, binnenkort geeft de politie je niet alleen nog een bekeuring voor het kiten op binnenwater (overigens terecht als het daar uitdrukkelijk verboden is en je met je domme hoofd toch blijft varen). Maar gaan ze met laser pistooltjes achter een boei staan en houden je dan aan met een snelheidsbekeuring (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mick
Gast
|
Heel ff Off-topic : @dkite: Hoe zouden ze die sport algeheel willen verbieden? Krijgt elke kiter zijn geld wat die uit heeft gegeven aan z'n gear dan ook van de staat terug? Laten ze eerst maar eens met een goede regelgeving komen en MEER spots (dus meer ruimte) aanleggen.
On-Topic : Elke vorm van aandacht aan de sport is toch ook weer aandacht en wie weet heeft dit een positief effect om de kiters die geen rekening houden met het gevaar van de sport. Wie weet is het een eye-opener voor ze.
|
|
|
manf
![](/forum/YaBBImages/avatars/blank.gif)
|
Yho mensen,....deze film heeft totaal geen negatieve indruk op het kiten,....deze film gaat over het leven van een chickie wat zich afspeelt op het strand, deze chick vind kitesurfers het einde en ook de sport vind ze het einde alleen heeft ze haar broer met het kitesurfen verloren,....verder helemaal niets negatiefs daarmee,...zie het als een soort,......COSTA,....met Gorgina (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Jappy
![](/forum/avs/avatar_97.png)
|
Maar met Georgina zal het intelligentie niveau, van de film, wel gelijk liggen met een glas water. Ik hoop dat er wel andere spelers in komen.
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Goeie publiciteit voor de sport ?????????????? ![Huh](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/huh.gif) Het betreft een film met als thema: "een film waarbij een meisje haar vriend verloren is bij het kiten". Dit lijkt mij nou net niet de publiciteit waar wij als kiters op zitten te wachten. De sport loopt al zwaar het risico algeheel verboden te worden. En er zijn gelukkig de laatste tijd weinig/geen zware ongelukken. En dan gaat er weer een of andere dodo een film maken waarbij er een kiter dodelijk verongelukt. Je krijgt dan van die klooio's die na het zien van de film onmiddelijk een actie-comitee oprichten "red de kitesurfer van zichzelf". En een jaar later mag je alleen nog kiten bij windkracht 3 met een helm, body-armor-suite en veiligheidsgordel. 3vO zal onmiddelijk een snelheidsbeperking opleggen omdat er veel te veel gewonden vallen bij de hoge snelheden die wij halen en alle kiteboards moeten worden uitgerust met een anker... Boycotten die film zou ik willen zeggen van Hanglos: het is een 50 minuten durende film over een meisje die haar broertje is verloren blabla, dan ziet ze een jongen (kitesurfer) en daar wordt ze verliefd op enzo.
|
|
|
Jurrien
![](/forum/avs/avatar_342.png)
|
van Hanglos: het is een 50 minuten durende film over een meisje die haar broertje is verloren blabla, dan ziet ze een jongen (kitesurfer) en daar wordt ze verliefd op enzo.
logisch ![](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/tongue.gif)
|
|
|
Gert-Jan
Gast
|
Goed......en dat noem je niet negatief?? ...Costa.....verzameling herzenloze mensen die beetje rondhuppelen en een uur vullen met echt zinloze gezwets....
|
|
|
dkite
![](/forum/avs/avatar_1697.png)
|
Ook nog heel even of topic voor Mick: Ik verbaas mij nergens meer over m.b.t. Nederlandse overheid. De Italiaanse maffia kan nog wat leren van deze boeven bende en als je maar genoeg geld hebt om te lobbien krijg je in dit land ALLES voor elkaar. Zelfs als 80% van de bevolking tegen een voorstel is zal de overheid een compleet onnozel plan doorvoeren. Je hoeft dus maar 1 boze groene rakker met baard en verrekijker te hebben om een complete kitespot om zeep te helpen. (huilen_kitesmiley) On topic: Ik twijfel niet dat de bedoelingen van veel mensen niets dan goed zijn. Het neemt vaak niet weg dat het effect van een film niet onderschat moet worden. Mensen kunnen moeilijk relativeren en zijn tegenwoordig geconditioneerd om alles te geloven wat ze gepresenteerd krijgen. Als je een film maakt over mars-mannetjes dan zijn er mensen die dat onmiddelijk geloven en zelfs zullen zweren dat ze gisternacht ontvoerd zijn door zo'n ventje ![Huh](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/huh.gif) ps. Als Gorgina er in meespeelt dan neem ik alles terug. Want dan gelooft niemand wat van de film (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
ErikB
![](/forum/avs/avatar_147.png)
|
15 tot 20 jaar. Ik gedraag me wel vaak als een 16 jarige is dat ook goed genoeg (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
dkite.... zit je dit vanuit je atoombunker te typen???
|
|
|
Jurrien
![](/forum/avs/avatar_342.png)
|
dan wil ik de kiter wel wezen waarop ze verliefd word ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif) er wordt toch altijd in ELKE film gebekt zo..... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
manf
![](/forum/YaBBImages/avatars/blank.gif)
|
On topic: Ik twijfel niet dat de bedoelingen van veel mensen niets dan goed zijn. Het neemt vaak niet weg dat het effect van een film niet onderschat moet worden. Mensen kunnen moeilijk relativeren en zijn tegenwoordig geconditioneerd om alles te geloven wat ze gepresenteerd krijgen. Als je een film maakt over mars-mannetjes dan zijn er mensen die dat onmiddelijk geloven en zelfs zullen zweren dat ze gisternacht ontvoerd zijn door zo'n vent
Dkite hahaha,.....je raad het nooit ben vorige nacht ontvoerdt door een marsmannetje, samen wezen kiten met dat groene mannetje omdat de zwaartekracht minder was dan op de aarde hebben we giga sprongen gemaakt op een secret spot in de buurt van Omega-sculpur,....ik ga niet zeggen waar precies misschien dat ie jou ook nog ontvoerdt, hahaha.
|
|
|
maarten_schepers
![](/forum/avs/avatar_869.png)
|
Yho mensen,....deze film heeft totaal geen negatieve indruk op het kiten,....deze film gaat over het leven van een chickie wat zich afspeelt op het strand, deze chick vind kitesurfers het einde en ook de sport vind ze het einde alleen heeft ze haar broer met het kitesurfen verloren,....verder helemaal niets negatiefs daarmee(hangloose_kitesmiley)
Hoe bedoel je geen negatiefs, K zie dit niet als iets positiefs. ![ThumpDown](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsdown.gif)
|
|
|
ErikB
![](/forum/avs/avatar_147.png)
|
van Hanglos: het is een 50 minuten durende film over een meisje die haar broertje is verloren blabla, dan ziet ze een jongen (kitesurfer) en daar wordt ze verliefd op enzo.
Beter is haar grote broer verloren. Staat zelf bekend om de mega doodsmakkers die ik maak. Denk dat er hier wel een rolletje voor me is weg gelegd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
joost86(gast)
Gast
|
ik val in de leeftijdscatergorie. maar acteren is niks voor mij. heb al een hekel aan fototoestellen. en ben nog maar beginnertje met kitesurfen
|
|
|
Passie
![](/forum/avs/avatar_1647.png)
|
maar even..... wat moet er gebeuren dan door die kiters..???
|
|
|