Nieuwe site voor de foto's van Buur +foto's van schev. zat-21-1

Buur

Januari 22, 2006, 00:10:00
edit2Rapporteer  
Zo... na een tijdje klooien, heb ik een niewe site voor de foto's die ik maak.
Ik was de oude wel zat, en die was wel heel simpel, nu dus deze die al een stuk meer naar wens is. Maar ik denk dat ik wel weer een nieuwe ga maken, over een tijd, zolang de foto's maar zichtbaar zijn en je niet voor elke foto op een plaatje hoeft te klikken. gisteren proefgedraait. Vandaag met nieuwe foto's van sheveningen vandaag, zaterdag, met aanlandige wind.

http://www.my4s.nl/dezemaand.htm

oja op het goede moment je knopie indrukken leverd leuke spontane beelden... jappy was de fotograaf van deze mooie plaat, van een kiter die schrikt van een hond of andersom
Gerrie

Antwoord #1 Januari 22, 2006, 00:27:22
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de foto, heb hem meteen aan mijn profiel toegevoegd.

P.S. Resolutie is nu al prima.
kitertjuh

Antwoord #2 Januari 22, 2006, 00:34:40
edit2Rapporteer  
leuke foto's
kiteruss
Gast
Antwoord #3 Januari 22, 2006, 06:55:52
edit2Rapporteer  
hey buur!! idd mooie foto's jammer genoeg was ik er niet bij, we hebben vandaag oostvoorne onveilig gemaakt
(R)Ikke

Antwoord #4 Januari 22, 2006, 09:07:36
edit2Rapporteer  
Nou ja onveilig gemaakt.............ja toch wel, kiterus was met een fuel aan het varen, helemaal gek werd hij.
Rudolf

Antwoord #5 Januari 22, 2006, 09:48:44
edit2Rapporteer  
Ha Buur, nog bedankt voor de foto's van vrijdag! Coole site, houd ik in de gaten!
Jappy

Antwoord #6 Januari 23, 2006, 18:49:03
edit2Rapporteer  
Hahaha, ik moet nog steed laggen om die foto...wat een actie...

Waren verder twee heerlijke daagjes, al merkte ik wel dat ik een paar maanden uit de roulatie ben geweest...gelukkig valt de kou me nog steeds mee.
CeesV

Antwoord #7 Januari 23, 2006, 19:13:23
edit2Rapporteer  
strakke foto's!!! vooral die crash met de pier op de achtergrond Grin
Buur

Antwoord #8 Januari 23, 2006, 20:54:45
edit2Rapporteer  
hee jappy, was voor jou wel lekker inkomen... en je enkel heeft het overleeft... verder een super weekend qua kiten. Een mooi zonnetje en een lekker windje...ben al weer wat bruiner aan het worden. 
Jappy

Antwoord #9 Januari 23, 2006, 21:46:38
edit2Rapporteer  
hahahaha

Jaja, alles heeft het gehouden loser

Nu maar afwachten of die kou, uit het oosten, ook hier komt. Ik zag net dat het in Beieren alweer -24 graden is en in Saksen -21.

Dat voorspelt een hoop goeds.
mazzomrx

Antwoord #10 Januari 23, 2006, 22:12:34
edit2Rapporteer  
 (geschokt_kitesmiley) zo das wel koud!!!

ListenToMe nog een week en mag ik 2 weken zon op mijn bol mogen hebben

(hangloose_kitesmiley) Joepie YeSS
 ThumpsUp
daanbanaan

Antwoord #11 Januari 24, 2006, 00:50:54
edit2Rapporteer  
lache fotos hoor....
hjeee

Geen avatar

Antwoord #12 Januari 24, 2006, 16:24:37
edit2Rapporteer  
Gave foto inderdaad (angry_kitesmiley).......(1e keer op kitehigh).

Moet er zelf ook wel om lachen...
Een normale foto erbij had ik alleen wel terecht gevonden!

Komt goed.

Na de winter....

gr
Buur

Antwoord #13 Januari 24, 2006, 20:33:02
edit2Rapporteer  
O, ben jij de gene die daar op zijn rug ligt?

Ik zal de volgende keer een betere foto van je maken... deze was echt puur geluk en gemaakt door maatje(jappy) omdat ik even aan het varen was, ,maar dat krijg je niet nog een keer zo leuk op de foto.

en dit was als ik het goed heb ook de enige de op de cam stond van jou...
Maar binnen kort gewoon weer een keer, als je wilt in een vette kiteloop-hp-intoblind, Jij vaarde toch met slingshot? zeg het wel even als ik aan de kant sta... dat ik ff op moet letten... ik heb redelijk veel geduld dus schieten we er direct een paar achter elkaar!?

@ jappy. En beter gaan we lekker aan de snowkite als dat gaat lukken...een lekkere 4-5 br en dan zo als op de foto van vorrigjaar.... lekker snowkiten op scheveningen....

Jappy

Antwoord #14 Januari 24, 2006, 21:52:07
edit2Rapporteer  
Haha, okee, lekker duidelijk weer.

@ hjeee: ik wilde ook eigenlijk die hond, die half achter jou aan zat, op de foto...en toen deed je ineens dit loser
Volgende keer komen er wel een paar goede foto's ThumpsUp

Ik hoop dat het snowkiten in NL nog doorgaat. Ik zag gisteren weer dat het koude front tot precies de nl grens komt en dan weer wordt teruggedrongen door de warme lucht uit het noorden (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.