Jappy
|
Ik doe mijn best.
|
|
|
hjeee
Geen avatar
|
Moet wel even wachten op monteur...natuurlijk kunnen ze niet aangeven hoe laat precies. Maar ga het proberen.
|
|
|
Cozmo
|
Als het een beetje fatsoenlijk weer is wil ik wel foto's komen maken. Buur, zou je kunnen laten weten of je gaat kiten?
Thnx.
|
|
|
Jappy
|
Niet zelf kiten Cozmo?
|
|
|
Cozmo
|
Nee, lijkt me niet echt goed plan. Als er grote golven zijn is het niks voor mij aangezien ik dan echt niet de branding uit kom. Bovendien hangt mijn wetsuit nog in Bloemendaal. Maar ga jij wel kiten Jappy? En ben je ook op Awakenings vrijdag?
|
|
|
Jappy
|
Heb helaas geen kaartje voor Awakenings (Buur weer wel. Of was dat voor zaterdag?). Was eerst niet van plan om te gaan, helaas.
Ik ga nog wel even varen morgen, voordat ik weer verder ga met mijn huis.
|
|
|
Cozmo
|
Ga je ook om 10:00? En ja Buur gaat vrijdag naar Awakenings.
|
|
|
Buur
|
ja... eerst wakker worden en dan daar heen... maar ik meld e het wel als ik de deur uit ga! net terug van werk pfff
|
|
|
WIMPIII
|
Ben ook van de partij, maar misschien iets later.
|
|
|
Buur
|
gezellig... nu lekker aan de onbijt, met genoeg koffie, zand uit de oogjes gevreven en zin om te gaan. 10.30 sta ik met mijn voeten zekerweten op het strand
|
|
|
hjeee
Geen avatar
|
Kan vanuit mijn raam de vlag op het kurhaus zien.. De wind is wel erg aan het afnemen...
Neem (ook) een grote kite mee!
|
|
|
Gerrie
|
Ik kan er pas in de middag zijn. Hopelijk staat er dan nog wat wind. Gister waren er trouwens 2 gasten redelijk aan het beulen op Scheveningen
|
|
|
Cozmo
|
Ben net terug uit Scheveningen. Heb wat "foto's" kunnen maken, maar de wind na wel erg snel af. Waarschijnlijk is het nu/vanmiddag niks meer.
|
|
|
Buur
|
aaaaaarrggggg wat een f*ck dag... qua kiten dan, wel een gezellige strandhangdag... en het enige voor deel is dat ik vanavond alle energie nog heb om de westergasfabriek door te stuiteren... Maarja had liever dik kunnen varen... en leuk je een keer live te zien ipv op de fora... tot vanavond dan maar
|
|
|
Cozmo
|
He buur, ik heb nog wat foto's die denk ik wel de moeite waard zijn. Ook een mooie fot van Jappy (met als onderschrift: inpakken en wegwezen haha). Ga ze nu even resizen en hosten. Staan ze zo hier.
|
|
|
|
Buur
|
hahahah die laatste is echt leuk man. vooral het bijschrift, voordeel is wel dat je je kite niet hoeft op te pompen de volgende keer, die jappy toch. hahahah
|
|
|