Haring High Richardt
|
Houtribdijk geeft nu 14 knp. Iemand gegevens over Enkhuizen? Nu al 6 weken het water niet opgeweest / ben al blij als ik een paar rakjes heen en weer kan varen
En waait het al Tom ??.6 weken das niet best, was je geblesseerd ??? Hier is het windt stil en volgens guru kunnen we vrijdag pas weer het water op Ga je al los Tom ????? Zo te zien heeft je vriendin toch geen last gehad van je gesnurk En Zo Is Dat !!!!
|
|
|
Idefixe
|
toch nog even een uurtje aan de 14m heen en weer kunnen cruisen. Kon net aan hoogte houden. Normaal is daar geen zak aan maar als je al 6 weken niet hebt kunnen varen is alles goed ( m'n ribben waren een beetje gekneusd / scheurtje)
|
|
|
Giertje
|
Citaat '' m'n ribben waren een beetje gekneusd / scheurtje' Gelukkig maar Tom. Ik maakte me al zorgen. Dacht dat je wat te oud geworden was.
|
|
|
Idefixe
|
In Noordholland ben je met 51 als kitesurfer nog niet oud hoor
|
|
|
@LaurenS
|
In Noordholland ben je met 51 als kitesurfer nog niet oud hoor En toen was het stil Staat potverdrie bijna 20 knopies momenteel,waarom is het licht uit
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zijn jullie in de ban van avatars veranderen ?!!! Komt vast door het weer ofzo... ?
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Midlife hè. Heb jij nog geen last van. EN ZO IS DAT!!! Nu ben ik weer even de bloemenman... @Peter ...woar hejje dat pretpakketeke aig'nlijk vondoan getofert?? "t brengt de endorfinekes in beweging... Sall de midlaif wel sain
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik blijf niet switchen!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Ben ook uitgepulkt
|
|
|
|
joosie
|
t lijkt weer een windloos weekend te worden wanneer komt die zuidwesterrrr terug
|
|
|
|
audi
|
Ik wil morgen naar schel als het niet te druk is kan je er prima varen met zuid oost
|
|
|
@LaurenS
|
Ik wil morgen naar schel als het niet te druk is kan je er prima varen met zuid oost
Met ZO is het niet te druk denk ,morgenmiddag maar naar Edam ,ben er tussen 2 en 3
|
|
|
|
GetHigh
|
Mocht het morgen echt waaien dan neem ik een middagje vrij voor Edam. Eerst zien dan geloven....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar blijven die mooie Zuidwesterstormen toch. Wat een k&@therfst dit jaar voor wat betreft het kiten zeg. Droevig word je ervan.
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Misschien een langsvliegend vliegtuig als avatar??? Waar halen jullie die bewegende avatars vandaan ??? ken je ze zelf maken ??? Ben al een hele toid opzoek naar een haring die in de kibbeling aan het zwemmen en looopen is maar kan hem niet vinden Morgen hele dag vrij dussssssss!!! waarnaartoe ??? Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerman ???
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
tja, maar hopen dat wind-guru en -finder gelijk krijgen. In dat geval maar es Edam proberen. Vanaf uur of 11.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
tja, maar hopen dat wind-guru en -finder gelijk krijgen. In dat geval maar es Edam proberen. Vanaf uur of 11.
Die ZO wind van Guru en Windfinder zijn de laatse weken zwaar ruk. 20 knopen voorspelde ze meer er staat steeds maar 10 knopen. KNMI had het wel steeds goed dus daar kijk ik maar naar. Heb er voor morgen (nog) geen vertrouwen in. Op papier ziet het er mooi uit. Hopen dat het uitkomt.
|
|
|
|