|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goede reis Langbeest, Ferrari staat weer afgetankt klaar... met nieuwe sloffen! Gay feesie la maar weer...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Ries Vriend van je is wss helemaal geprefocused om maar 1 kite te kopen... Gokje...11m Edge
|
|
|
|
Langbeest
|
Gaan we doen john en Sander bedankt voor de service
|
|
|
Haring High Richardt
|
@Ries Vriend van je is wss helemaal geprefocused om maar 1 kite te kopen... Gokje...11m Edge Om mee te beginnen is dat veel te duur natuurlijk , iemand nog een beginners kite in goede staat voor een schappelijk prijsie ergens liggen. ??? Vriend weegt een kilotje of 80 Best Waroo van 2008 of 2009 of een Kahoona, met bar,
|
|
|
|
|
BaSS
|
Haha, Peter wilde mij ook al een (2e hands) Edge "aansmeren" Ik denk dat ik na al dit ge-koop eerst maar eens uren ga maken! Over uren gesproken.. waar is (blijft) de wind!? (net WEER mn kites opgepompt... staan nu in de tuin te drogen.. grrrr)
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Je hebt toch Prima kites man!! Die doen niet onder aan die edges hoor. Kan alleen de power er wat beter uitgooien. Jammer dat ik zaterdag weer naar Rio ga voor een paar daagjes. Had die boardoffs, die nu allemaal appeltje eitje zijn wel ff willen zien! Ga je de directional ook meenemen naar Schell zaterdag?
|
|
|
|
onderaqua
|
Ries lees ff je mail.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toch maar wel Peter naar Wijkiki of later nog de stad in ?
|
|
|
|
scootercompany
Geen avatar
|
iemand zin om zaterdag vroeg in de ochtend naar schell te gaan en mij een beetje op weg helpen? groet richard v
|
|
|
TBK
|
Niet doen John, overstappen naar Oh Zoon, blijf lekker by switch en loop niet met de hele meuk mee!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Switchen John ! Teste maar, mijne moet je ook eens proberen
|
|
|
Giertje
|
Switchen TBK van uit de prehistorie naar het heden. Koop een Ozone Edge
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Niet doen John, overstappen naar Oh Zoon, blijf lekker by switch en loop niet met de hele meuk mee! Doe ik ook niet John... en ze zijn net zo aardig ! (als het waait dan)
|
|
|
TBK
|
En zo is t Sander
|
|
|
|