BaSS
|
Haha, we hebben nog aangehaald dat jij aan het werk was en wij DUS zonder wind zaten!
Volgens mij overigens een topwindje op het ijsselmeer nu..
Ik ga naar Muiderberg, mocht het ruk zijn rijd ik door naar MBlik, veel plezier allemaal!
|
|
|
|
|
bredo
|
Grrrrrrrrr, weer op kantoor en begint het nu weer lekker door te waaien....
|
|
|
DM2008
|
Jazeker leuk en ondiep maar daardoor erg druk! Wind is nu erg matig: 10km/u
|
|
|
BaSS
|
Wind op muiderberg redelijk 12m gaat, met vlagen natuurlijk, ik ga met zephyr
|
|
|
@LaurenS
|
Ga wel ff op IJburg kijken,perfecto-mundo met NO
|
|
|
|
BaSS
|
Nou hij valt veel weg hier!
|
|
|
PeeWee
|
Top sessie op m'blik . Alle wind opgevaren Ries kon het niet meer mannen en moest gewoon ff zitten en voor de zekerheid teruglopen. Jammer, volgende keer beter. See joes
|
|
|
|
bredo
|
Ik ben heel blij met de mobiele data verkeerd! Graag hoor ik een update voor vanavond ! Edam?
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
net terug van Edam ...beetje kunnen varen zeker geen spektakel..beetje een aan/uit windtje volgende keer beter.. p.s Bredo het is volgens mij niet meer de moeite om te gaan..
|
|
|
|
bredo
|
Thx frank, stelt me weer gerust, steeds niet overtuigd genoeg om een uurtje te rijden voor mogelijk wat vaar plezier. Een update langs de waterlijn kan dan soms net het verschil maken om te gaan f niet. Ik heb met mijn parkie toch echt wel 16 knoopies nodig om goed te varenGelukkig word de wind weer west...ja dan is het 10 minuten op de fiets naar zee...
|
|
|
BaSS
|
Muiderberg was echt een ramp vandaag, zo erg heb ik nog niet eerder gezien, je hoorde en zag overal wind, maar in je kite blazen ho maar.
Stond je net een beetje op je board, vielen alle kites uit de lucht.. iedereen naar de kant lopen... eenmaal aan de kant begon het weer te waaien (nu plots vanuit oost ipv noord) .. diegene die dit pas driemaal hadden gedaan die dag gingen snel het water weer op om 20 minuten later weer terug te lopen met hun kite (dit op repeat werkelijk de hele dag).
Ik heb zelfs binnen een afstand van 300 meter tegelijkertijd mensen op noorderwind en anderen op oostenwind zien varen!!
Nou ja.. mn ouwetakkebossen skills zit het inmiddels wel goed mee!
(volgende keer met oost 100% naar Medemblik (of IJburg dus?), dit was zonde van deze mooie dag)
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Goed plan ouwe....ben erbij. Zondag ook nog een kansje. Anders gaan we gewoon ff naar Texel...
|
|
|
BaSS
|
Ja het is niet te geloven, maar ik begin jullie bijna te missen Boudewijn zei toevallig ook al "waar zijn die gasten?" (ik zal je de nodige grappen besparen, maar wij vonden ze erg grappig natuurlijk, des te meer omdat we toch op de kant stonden zonder wind...*zucht* haha) Ja... dat werken ook... heb je net een beroep waar de crisis zich niks van aantrekt... wat een pech heb je toch We noteren maandag (weekeinde zou ook goed worden hoorde ik... of moet je dan ook werken?) He's Alive!!!!!!! Flying High is terug! man man man, je stond bijna op marktplaats onder "gezocht"!
|
|
|
|
TBK
|
Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik gestopt ben met kiten !
|
|
|
|