Storend

Buggyjunk

Geen avatar

Maart 27, 2007, 00:07:53
edit2Rapporteer  
zelfde post als http://www.vliegerforum.nl/index.php?showtopic=32138&hl=

als ik op wijk aan zee kom staan we daar altijd best vroeg
we lopen met ze 2en of 3en het strand op en lopen een stukje naar links
zodat we niet recht voor de ingang van het strand zitten en de wandelaars niet zoveel gehinderd worden
even later komt er 1 kitesurfer
die legt ze spullen een beetje rechts van de ingang
bouwt op en gaat surfen
15 minuten later staat er ineens een LEGER kitesurfers recht voor de uitgang midden op het strand
ten eerste vind ik dat dit een negatief beeld geeft tegenover wandelaars die lopen het strand op en zien 10 tot 20 reusachtige vliegers en (vind ik) krijgen ze een negatief beeld van de sport omdat het toch best wel een beetje het uiterlijk van het strand verpest

en dan nog het andere
ze namen ongeveer 2/3 van de breedte van het strand in bezit
ik zeg NAMEN omdat ik niet weet of het altijd zo gebeurd!!!!
en ik als buggyer kom er natuurlijk wel omheen
maar wat als ik een fout maak?
en me buggy schiet door een aantal vliegers heen???

even goed om te weten
dit heb ik nu 3 keer gezien zo
en ik weet natuurlijk niet of het altijd zo gebeurd

maar mijn vraag is
aan alle vliegeraars
zouden jullie je spullen langs de duinen willen leggen
zodat ze geen gigantisch obstakel vormen voor andere vliegeraars en wandelaars
vliegers langs de duinen zien er ook nog is veel leuker uit dan een grote hoop

en nu zit ik te twijfelen of ik dit ga posten want het zou wel is een heftige reactie bij mensen op kunnen roepen
en die wil ik eigenlijk niet....
ik wou alleen even me gedachtengang kwijt

hartelijke groeten Twan.

p.s. het zijn niet alleen kitesurfers dit was alleen een situatie van een bepaalde dag, dus ik probeer niet de kitesurfers af te vallen want de meeste zijn altijd hartstikke aardig en is niks mis mee.
Idefixe

Antwoord #1 Maart 27, 2007, 00:21:37
edit2Rapporteer  
Hi Twan,
Voor mij geen enkel probleem dat je je argumenten hier neer legt. Sterker nog, het is eerder een goede zaak dit soort zaken hier te vermelden. Kunnen we allemaal een beetje rekening met elkaar en andere strandgebruikers houden. Is wel zo gezellie  ThumpsUp
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #2 Maart 27, 2007, 00:28:05
edit2Rapporteer  
Kun je een plaatje maken dan ? Want ik snap niet wat er wordt bedoelt. In -en uitgang ? Je loopt daar toch gewoon de pier op en stapt er bij het strand af ???
fawaka

Geen avatar

Antwoord #3 Maart 27, 2007, 00:41:37
edit2Rapporteer  
ik vindt het juist goed dat je dit post, waarschijnlijk zien de meeste mensen niet eens dat hun spullen in de weg liggen, of hebben ze het niet door.
Langbeest
Gast
Antwoord #4 Maart 27, 2007, 00:55:33
edit2Rapporteer  
Kun je een plaatje maken dan ? Want ik snap niet wat er wordt bedoelt. In -en uitgang ? Je loopt daar toch gewoon de pier op en stapt er bij het strand af ???
Hij bedoeld bij de ingang van de Bunker.

Chop S(t)ick

Antwoord #5 Maart 27, 2007, 01:18:31
edit2Rapporteer  
Hey Twan,

Toen ik buggy reed bleef ik om die reden liever weg van WAZ. Vond dat niet het grootste probleem op WAZ. Ik had meer last van mensen die de snelheid van hun viervoeter wilde testen tov de buggy. Dus balletjes langs de buggy werpen met zo'n RSI werp hlpje.

Maar niets is minder als je lekker op speed bent en je mag stapvoets gaan rijden omdat een groep kiters over het hele strand bivakkeerd. Vond ook lijnen niet opgerold aan de bar een hel.

Ik heb de ultime oplossing gevonden, ik heb nergens meer last van Smiley
Buggy zooi verkocht en gaan kitesurfen Smiley

Goed dat je het ook hier onder de aandacht brengt, al is de kite kleiner het is niet minder extreem.
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #6 Maart 27, 2007, 01:35:13
edit2Rapporteer  
Ow bij de bunker... Daar kom ik nooit dus van mij hebbu geen last...
robin..

Antwoord #7 Maart 27, 2007, 03:18:29
edit2Rapporteer  
kan je het niet zeggen op het strand want dit heeft eigelijk weinig nut want niet alle kitesurfers kijken hier

Alferink

Antwoord #8 Maart 27, 2007, 15:14:16
edit2Rapporteer  
kan je het niet zeggen op het strand want dit heeft eigelijk weinig nut want niet alle kitesurfers kijken hier

Denk jij dan naar hem geluisterd wordt??

Ik denk dat je met het hier posten meer bereikt, mss ook posten op hanglos bij de spot zelf?
karel
Gast
Antwoord #9 Maart 28, 2007, 04:46:21
edit2Rapporteer  
http://www.wildasskiting.nl/phpbb2/index.php?sid=dc30cfbcf3baf274045eb12450baec7f

check hier eens en kom maar met dat verhaal  Joepie YeSS ListenToMe ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
wasbeer

Antwoord #10 Maart 28, 2007, 13:45:28
edit2Rapporteer  
waarom niet de spullen op een deftige hoop samen op strand en de kites maken het strand er net nog mooier op ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.