JCS
|
Alle shops die Mystic dealer zijn.
Gewoon de shop waar je normaal je kitespullen koopt even opbellen en het vragen, grote kans dat ze 'm verkopen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Bijna alle shops verkopen de Warrior
|
|
|
kitestertje
|
eurofun heb ik mijn gekocht..
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gewoon passen en via internet bestellen...kan je zo 50 euro schelen
|
|
|
|
vin2481
Geen avatar
|
goed onderhandelen kan je ook aardig wat geld schelen (sealedlips_kitesmiley) in de winkel gaan passen en dan vervolgens op internet gaan bestellen is wel erg gierig hé
|
|
|
piede
|
goed onderhandelen kan je ook aardig wat geld schelen (sealedlips_kitesmiley) in de winkel gaan passen en dan vervolgens op internet gaan bestellen is wel erg gierig hé Jaja, onderhandelen over een trapeze. Maak dat de kat wijs. Als er werkelijk een verschil is van 50 euro vind ik die winkel wel erg gierig...
|
|
|
Bass`
|
Xwatersport
|
|
|
dk23
|
op ebay staan ze namelijk voor 139 euries uit duitsland, maar die gasten doen allemaal weer zo moeilijk dat ze hem niet naar het het buitenland willen verzenden. nou is dat ook al weer niet zo'n heel groot probleem doordat mijn pa in het duitsland werkt en em daar kan laten aankomen. maar ik ga over een paar weekjes naar egypte en moet em echt voor de tijd hebben.
hier in nederland kost ie toch 170 euries ofniet?
|
|
|
Kitemaster
|
gister mijn warrior 07 gekocht bij XWATERSPORT.COM in Vlissingen
Prima service, goede prijs!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
goed onderhandelen kan je ook aardig wat geld schelen (sealedlips_kitesmiley) in de winkel gaan passen en dan vervolgens op internet gaan bestellen is wel erg gierig hé Jaja, onderhandelen over een trapeze. Maak dat de kat wijs. Als er werkelijk een verschil is van 50 euro vind ik die winkel wel erg gierig... Ik heb de Pat Love gekocht voor 130 euro ipv 169,- Nu jij weer Het is dus 39,- euro goedkoper, Het kost mij geen tijd en ik hoef er niet voor te rijden Dus ik zet mijn eigen kopje koffie wel thuis............................
|
|
|
VincentC
|
goed onderhandelen kan je ook aardig wat geld schelen (sealedlips_kitesmiley) in de winkel gaan passen en dan vervolgens op internet gaan bestellen is wel erg gierig hé Jaja, onderhandelen over een trapeze. Maak dat de kat wijs. Als er werkelijk een verschil is van 50 euro vind ik die winkel wel erg gierig... Ik heb de Pat Love gekocht voor 130 euro ipv 169,- Nu jij weer Het is dus 39,- euro goedkoper, Het kost mij geen tijd en ik hoef er niet voor te rijden Dus ik zet mijn eigen kopje koffie wel thuis............................ WTF had jij hem serieus waar 50 euro goedkoper dan ik?! Moet toch eens met jou gaan shoppe
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oke dan gaan we samen shoppen en dan kun je gewoon lekker thuis blijven met je eigen koffie in de hand (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom
|
Watersport scheveningen
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
VanBellen Willemstad
|
|
|
bandito
|
het coraaltje ijmuiden vd berg zandvoort/hoorn heb ik zelf gekocht
|
|
|
boardbas
|
Ik heb m net gekocht bij van de berg zandvoort! top ding!!!
|
|
|
martijn
|
natural high, brouwersdam
|
|
|
Vinni
|
Telstar Harderwijk
|
|
|
|
mees!.
|
volgens mij staan zo'n beetje alle shops al in deze topic !
|
|
|
Merc
Gast
|
goed onderhandelen kan je ook aardig wat geld schelen (sealedlips_kitesmiley) in de winkel gaan passen en dan vervolgens op internet gaan bestellen is wel erg gierig hé Het is belachelijk dat al die dealers meer vragen dan nodig is!
|
|
|
|