OT: Voor alle vaders en/of moeders op kitehigh

-Cedric-

Oktober 09, 2007, 21:39:40
edit2Rapporteer  
Dit jaar moet ik als eindproject een product of service uitvinden dat bestemd is voor "kleine kinderen (ongeveer 0 tot 6 jaar) en hun ouders". We zijn op dit moment bezig met marktonderzoeken om te kijken op welke gebieden ouders de meeste problemen ondervinden met hun kleine kinderen, of de nood hebben aan een bepaald product of service dat/die je leven een pak makkelijker zou kunnen maken. Wie heeft nu nog nooit gedacht: als dat nu eens bestond ... .

De reden waarom ik dit op kitehigh vraag is omdat kiters 's zomers hun vriendin/vrouw en kind wel eens mee naar het strand nemen, of veel reizen en dus ook al de spullen voor je kleinste mee moeten zeulen. Zijn er bijvoorbeeld in deze situatie producten/ hulpmiddelen/ services die je nog mist of waarvan je denkt "bestond dat maar!" (ik denk aan draadloze producten om bijvoorbeeld het eten van je kind mee op te warmen als je in de auto zit, ...)

Natuurlijk niet alleen in deze situaties, maar ook in het dagelijkse leven kun je problemen of moeilijkheden ondervinden met je kind/baby. Welke zijn deze problemen en hoe maken ze je het leven moeilijker?

Ik hoop dat ik hier geen regel van het forum doorbreek, maar het zou me een pak kunnen voort helpen als jullie me zouden kunnen helpen in het geven van voorbeelden van problemen die je ondervindt met je kind/baby, zodat we zoveel mogelijk ideëen kunnen opdoen.

Alvast bedankt!  ThumpsUp

Grts
Morres

Antwoord #1 Oktober 09, 2007, 21:41:45
edit2Rapporteer  
Je zou ook EERST kunnen vragen aan de admins....
Ik weet hier geen raad mee, lijkt me niet helemaal de bedoeling, ik zal het ff aan de rest voorleggen
Jarno

Geen avatar

Antwoord #2 Oktober 09, 2007, 21:51:35
edit2Rapporteer  
waarom niet, voorstellen kan altijd, als er geen antwoorden komen omdat je hier niet je juiste doelgroep treft (Wat me redelijk logisch lijkt) heeftie gewoon pech..

wel zou ik t in de lounge verwachten..
Japairman

Antwoord #3 Oktober 09, 2007, 21:56:29
edit2Rapporteer  
Een kinder oppas op het strand zodat vader toch ff kan kiten als die geen oppas kan vinden heb namelijk vaak genoeg met tweeling aan de kant gestaan, gelukkig zijn ze nu oud genoeg om ze ff alleen hun gang te laten gaan.

Of ontwikkel een speciale rugzak zodat ze gewoon mee kunnen, uiteraard met drainage voor poep en plas!!!

Grootste probleem op dit moment is volgens mij betaalbare kinderopvang.Niet dat ik daar last van heb o wat ben ik mijn schoonmoeder eeuwig dankbaar.

Verder heb ik eigenlijk nooit problemen ondervonden die ik niet zelf kon oplossen. Dit is natuurlijk een markt die al volledig verzadigt is met nutteloze ideen vaak werkt het precies andersom men verzint een product en om het aan de man te brengen creert men een probleem die er eigenlijk hellemaal niet is.
Gwensio

Antwoord #4 Oktober 09, 2007, 22:02:27
edit2Rapporteer  
een magntron op accu!
Morres

Antwoord #5 Oktober 09, 2007, 22:02:46
edit2Rapporteer  

Oplossing voor de mensen waarvoor het nog niet te laat is (grinnik_kitesmiley)
VincentC

Antwoord #6 Oktober 09, 2007, 22:17:43
edit2Rapporteer  
Frituurpan op accu!
Gwensio

Antwoord #7 Oktober 09, 2007, 22:30:31
edit2Rapporteer  
Frituurpan op accu!

dies der al(A) alleen op gas dus ook mobiel:P
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 Oktober 09, 2007, 22:33:23
edit2Rapporteer  
Meer iets voor de lounge
Vinni

Antwoord #9 Oktober 09, 2007, 22:34:24
edit2Rapporteer  
fornuis op accu
Kevin

Antwoord #10 Oktober 10, 2007, 01:29:21
edit2Rapporteer  

Oplossing voor de mensen waarvoor het nog niet te laat is (grinnik_kitesmiley)

En dan mogen de kinderen die tekens ontcijferen zeker ja dan heb je ze wel effe zou ja (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.