Dit jaar moet ik als eindproject een product of service uitvinden dat bestemd is voor "kleine kinderen (ongeveer 0 tot 6 jaar) en hun ouders". We zijn op dit moment bezig met marktonderzoeken om te kijken op welke gebieden ouders de meeste problemen ondervinden met hun kleine kinderen, of de nood hebben aan een bepaald product of service dat/die je leven een pak makkelijker zou kunnen maken. Wie heeft nu nog nooit gedacht: als dat nu eens bestond ... .
De reden waarom ik dit op kitehigh vraag is omdat kiters 's zomers hun vriendin/vrouw en kind wel eens mee naar het strand nemen, of veel reizen en dus ook al de spullen voor je kleinste mee moeten zeulen. Zijn er bijvoorbeeld in deze situatie producten/ hulpmiddelen/ services die je nog mist of waarvan je denkt "bestond dat maar!" (ik denk aan draadloze producten om bijvoorbeeld het eten van je kind mee op te warmen als je in de auto zit, ...)
Natuurlijk niet alleen in deze situaties, maar ook in het dagelijkse leven kun je problemen of moeilijkheden ondervinden met je kind/baby. Welke zijn deze problemen en hoe maken ze je het leven moeilijker?
Ik hoop dat ik hier geen regel van het forum doorbreek, maar het zou me een pak kunnen voort helpen als jullie me zouden kunnen helpen in het geven van voorbeelden van problemen die je ondervindt met je kind/baby, zodat we zoveel mogelijk ideëen kunnen opdoen.
Alvast bedankt!
Grts