Een maatje gezocht voor een beginner

Jocov

Geen avatar

Juni 30, 2008, 04:53:42
edit2Rapporteer  
Hee hallo,

Na 2 lessen en een keer of 6 naar het autoplaya geweest te zijn, kan redelijk heen en weer komen. Tenminste als het niet te druk is en iedereen links of rechts langs mij vliegt.  Om een beetje verder te komen zou het wellicht handig zijn om een maatje te vinden met wie ik verder kan optrekken om het echt onder de knie te krijgen. Wellicht ben jij ook zo'n beginner net als ik en vind je dat ook nuttig.

gr,

Jan.
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #1 Juni 30, 2008, 05:36:07
edit2Rapporteer  
vermeld even waar je woont, kan helpen.
Jocov

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 30, 2008, 15:07:42
edit2Rapporteer  
Ik woon in Bergschenhoek (vlak bij Rdam)

maar afspreken op autostrand kan natuurlijk ook altijd. Dus wat dat betreft hoeft woonplaats niet zoveel uit te maken toch? ..
Lieketjee

Antwoord #3 Juni 30, 2008, 15:41:03
edit2Rapporteer  
haaai,

ik woon zelf in berkel en rodenrijs en ga eigenlijk altjid naar het autostrand! gewoonweg de beste spot voor mij om flink te oefenen...kan zelf ook redelijk heen en weer varen..rechts is nog wat lastig maar het gaat de goede kant op!

dus als je is gaat laat het weten! mayb ben'k er ook!

X Lieke
Morres

Antwoord #4 Juni 30, 2008, 15:56:14
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/board,26.0.html Wink
Suc6! Goed dat je ff maatje zoekt Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.