@LaurenS
|
Goede zaak,Emiel.Dat je een mooie stagetijd mag hebben .Zal wel lukken denk. Later
|
|
|
Haring High Richardt
|
He Emiel, wie moet nou in de winter mijn kite oplaten ??? Veel fun en kite ze daar We lezen je avonturen wel op kite high of hebben ze daar geen internet ??? Dom , dom , dom , had ook de 7 in de auto moeten gooien. In plaats van varen dus maar naar huis. Rij je in een dinkey Toy dat je geen ruimte heb of zo of zit je met hoofd in El Gouna ?????
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hé Emiel, Wie blijft er dan over om van mijn gesnurk te genieten bij de volgende Texel-sessie? Veel plezier!
|
|
|
Langbeest
|
Zo de mieters de 10 was best wel (te) veel vandaag...............
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik ga morgenochtend vroeg naar Wijk. Wie nog meer?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Pimp morgen zee lijkt me de beste optie want Swoody zal wel behoorlijk druk worden. Richard, zit je nu op je werk, heb je nachtdienst of ben je vrij morgen Anders kunnen we met elkaar carpoolen
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Lolbroek. Als ik net zoveel centen had als jij kocht ik ook elk jaar nieuwe kites en een auto waar ze in passen. @Theo: ik probeer niet later dan 09.30 uur bij de bunker te zijn. Zie ik jullie daar? Mochten jullie alsnog voor de pier kiezen bel mij dan svp ff (pb met 06 volgt). Ik moet trouwens uiterlijk om 14.00 uur wegrijden want m'n oudste dochter heeft trainingswedstrijden met haar hockeyteam en Pimp is de teamcoach.
|
|
|
Teigetje
|
Richard gaat zich eerst klem zuipen. Ik haal hem op maar weet nog niet hoe laat, zie je bij de Bunker. Ga nu effe me keukekassie proberen te fixen.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo dat was effe lekker zeg was om 4 uur op schell wat een topwind wel wat vlagerig maar goed te doen voor het eerst dit jaar de 8 mtr nemi weer eens in de lucht en in de lucht ging ik zeker wat een hoogte werd er behaald inderdaad de JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA'S waren tot mijlen ver te horen peter werd er gek van dus die roept nu JEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het werd opeens te gek met de wind en er kwam een klein beetje onweer en regen onze kant op had al 2,5 uur gevaren dus was al verrot nog effe onder de kite gezeten met TBK om te schuilen voor de regen maar kreeg het koud dus omkleden was net op tijd want het kwam met bakken naar beneden en de flitsen kwamen overal vandaan na een minuut of 10 was alles voorbij maar de wind was ook weg frank stond op het water met de 7 maar kwam niet meer weg mijn zoon kevin was er ook om te surfen maar die kwam ook al niet meer weg ben toen maar weggegaan hoop wel dat ze nog effe hebben kunnen varen maar dat hoor ik dan wel morgen kan ik niet hoop dat het zondag nog wat word om nog effe te knallen hee emiel alvast een supertijd op stmaarten en veel surf en kite plezier en doe voorzichtig spreek je nog wel gr van die ouwe beun log af en toe effe in is leuk om te horen hoe het daar is
|
|
|
Gerard
Gast
|
Het is wisselend bewolkt en verspreid over het land vallen er enkele buien, soms met hagel en onweer. In de loop van de dag neemt de buienkans in het zuiden af. De temperatuur loopt op tot rond 19 graden en boven land waait een matige van zuidwest naar west draaiende wind, kracht 3 of 4, die in de loop van de ochtend weer erg vlagerig wordt. Langs de kust is de wind vrij krachtig of krachtig, kracht 5 of 6.
De windsnelheid 10m. op 29 augustus 2009, 08:10 uur is 11.4 m/s De windstoot op 29 augustus 2009, 08:10 uur is 14.0 m/s De windrichting op 29 augustus 2009, 08:10 uur is 288 graden
Ik twijfel een beetje waar naar toe te gaan. Wind aan zee is wnw, vind ik niet ideaal. Swoody zal wel rete druk worden. Misschien ga ik eens op Horst kijken, is ook lekker dicht bij voor mij. Voorlopig regent het hier (Hilversum) knetterhard..
|
|
|
Teigetje
|
Hier schijnt de zon Maar het is wel bewolkt hoor. Vlagerig is het ook op swoody, west is best als het maar niet te druk is op zee.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik ga ff boodschappen doen. Over een uurtje beslis ik maar de kans is groot dat ik eens op Horst ga kijken (of misschien Muiderberg).
|
|
|
TBK
|
Ik ga naar SH, de wind is ZW dus gewoon goed. Wie nog meer ? (Beuntje, Theo, Richard, Frank, Peter)
|
|
|
PeeWee
|
Zo ochtendtraining gehad even eten en hup naar S'hout dan maar.
Beetje raar weer lijkt het.
Hard/ weinig wind, licht/ donker weer, regen/ droog, etc.
See joes
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga vandaag toch maar weer naar Schellinkhout ,we zien het wel wat het wordt ...het lijkt hier overgens wel goed te waaien (alleen het regent ) see you
|
|
|
Gerard
Gast
|
Net terug van Horst. Veel te weinig wind voor de 9 (had niet groter meegenomen). Aan zee waait het nog steeds lekker door. Tweede dag op rij dus een verkeerde keuze gemaakt. Denk dat ik maar postzegels ga sparen. Of wordt het tijd om die Nemesis 12 te gaan kopen?
|
|
|
Langbeest
|
Wat moet je ook op Horst,......... Dat is niets voor jou
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wat moet je ook op Horst,......... Dat is niets voor jou Daar zeg je wat... 't Is maar een half uurtje rijden van huis dus ik dacht.... Ik moet niet meer denken maar gewoon naar m'n homespot gaan en alle kites standaard in de Dinkey Toy gooien.
|
|
|
|