|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zet de weker om een uurtje of 11, ben ik een uurtje of 12 bij je Okidoki, zorg ik dat ik netjes gestreken klaar zit Welkom trug Pe. Prettige vacantie Gerrit. Rustig aan daar down under he
|
|
|
@LaurenS
|
Ja Ger ,een heel fijne tijd in Nieuw zeeland.Kan ik niet mee in je koffertje??? Ik heb in ieder geval echt een super tijd achter de rug in Brazilie.Elke dag 30 graden en voor 70% met de 9m2 gevaren en de rest met de 7m2 die behoorlijk gesloopt is.Ik ga vast een nieuwe leading edge bestellen bij de heren van Wainman.We begonnen in Cumbuco voor de gezelligheid en de chop ,daarna door naar Taiba voor de rust en mooie golven.Enige downwinders richting Paracuru van 40 km vanuit Taiba en daarna door naar Prea voor de echt harde wind.Laatste weekie weer terug in Cumbuco waar het nu niet echt hard meer waait (knopie of 16) Terug op Schiphol kwam er geen een Kitetas ,koffer boardbag of wat dan ook van de band.Als de bagage getraceerd is wordt het hele spul (6 tassen) binnenkort thuis afgeleverd.Duimen maar dus.......Volgens de juffrouw van de balie gaat het allemaal goed komen ,so no worries,of toch? Anyway ik vind het wreed koud.Heb het al koud thuis op de bank,dus dit mietje is de komende dagen zeker niet op de Nederlandse wateren te vinden.Heb trouwens ook last van een dikke pijnlijke enkel.Beetje overbelast denk ik na al die landingen en geklapper op mijn directional....... Anyways ,tot snel op het water.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zaterdag met de 7m weer eens knallen op ijmuiden, de NW-wind maakt hele leuke schansen en golven om lekker hoog te gaan en de kite rond te gooien Zo te zien kan het wetsuitje ook weer aan ? Peter heb je al heimwee naar Brazilie haha, niks aan he die kou ik heb er ook niks mee...alhoewel de 14e snowkiten in Feldberg
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Welkom thuis Laurens! voor jouw en je vrouw... zoals je merkt, is het hier zeuren me de kraan open...Gelukkig hebbie genoeg hours gemaakt... ff wennen denk die T....s kou!!! Morgen word wel ok, maar ik kan helaas niet. Als je 2 jan maar weer de ouwe bent... @ nieuwjaars duik van Kiteschool aloha
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat zou ik wel willen doen Ries, maar ik heb net besloten niet te gaan. Het schijnt echt een drama te zijn op de weg en ze voorspellen hevige winterse buien komende vanuit de Noordzee. Ik ga echt geen 2 uur in de auto zitten met de kans dat er een of andere draak door de gladheid tegen mij aanvliegt. Ben ik daar dan eindelijk, kan ik misschien anderhalf uur varen en moet ik naar het werk. Ik laat vandaag maar overgaan en hoop dat ik zondagochtend nog effies kan varen. Jullie veel fun vanmiddag als je gaat.
|
|
|
mocem
|
ik probeer vandaag om 2 uur bij wijk te zijn hopen dat er nog meer mensen zijn.
|
|
|
@LaurenS
|
Is toch aan/ uit wind met die buien
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tis een zooitje raar weer nu sneeuwt het hier weer en half uur trug hagelde het. De wind lijkt ook niet echt je van dat, ene moment is er geen beweging in de takken van de bomen en het andere waaien ze dr zowat af. Als het zo doorgaat dan pas ik voor vandaag hoor Ries.
|
|
|
Ride
|
11 uur paal 17 texel
Ik stap nu in Sander, misschien dat ik het nog net red naar Texel. Veel fun.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Hey mensen, weet iemand of muiderberg inmiddels weer ijsvrij is? Voetje gaat weer redelijk en heb vet zin om ff te kiten. Zee is nog ff niks voor mij, dus moet het ff van schell of muiderberg hebben. Nu wel weer klaar met ijs en sneeuw hiero.
|
|
|
Ride
|
Een paar dagen geleden lag er nog ijs in het begin. Hoe het nu is, weet ik niet, maar gezien de temperaturen denk ik dat er nog steeds ijs ligt. Gewoon naar zee gaan. Beetje in de branding blijven waar je kan staan. Moet lukken. Aan Haring Harrie en Teigetje effies wat tips vragen, komt het allemaal goed.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ijmuiden ziet er goed uit als ik hier naar buiten kijk, zonnetje, strakke vlaggen en af en toe een wolkje.. begint weer lekker te kriebelen! hopelijk zaterdag ff los
|
|
|
Langbeest
|
Ik zie de mannen (Ries) niet aan de gang op de webcam van IJmuiden..............
|
|
|
Langbeest
|
Ja ik heb iemand gevonden met een Naish.......niet onze mannen. Zal Michael zijn.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Een paar dagen geleden lag er nog ijs in het begin. Hoe het nu is, weet ik niet, maar gezien de temperaturen denk ik dat er nog steeds ijs ligt. Gewoon naar zee gaan. Beetje in de branding blijven waar je kan staan. Moet lukken. Aan Haring Harrie en Teigetje effies wat tips vragen, komt het allemaal goed.
Juist voor die golven wil ik nog ff niet naar zee. Ben nu nog ff van het vlakke water.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@Ger ..prettige "vakantie"...en doe voorzichtig daar in NieuwZeeland.. @Peter ...Welkom terug in het koude Nederland. Zaterdag ziet het er wel redelijk uit ..4-8 graden en NW 4-5 bf Daarna lijkt het weer afgelopen te zijn komt er weer een nieuw kou front.. Zaterdag IJmuiden ??
|
|
|
|