FlyingHigh
|
Goed filmpje rich!! Kom je straks ook nog ff naar Schell?
|
|
|
|
Edje McT
|
Nog mensen naar Edam deze morgen
|
|
|
ricadelic
|
Met terug van Schellinkhout. De eerste keer raak niet constant genoeg om met een 10te kiten...
|
|
|
mocem
|
Ik ben nu bij medemblik. Wacht alleen nog op iemand die me kite oplaat.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Oohja was best wel frisssssjes vandaag
|
|
|
S@nd3r
|
Ook net terug uit enkhuizen was idd ff gezellig, morgen misschien schell als de wind er is zoals voorspeld
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Gevaren op Schellinkhout met een 13. Eerst was er niemand, toen gelukkig nog 2 kiters en later nog een. Bij de kant was het erg vlagerig, daar viel de kite helaas verschillende keren uit de lucht. Maar verderop was de wind beter en was het soms tegen overpowered aan. Ondanks de 2 of 3 graden was het niet koud, de koude voeten kwamen pas later in de auto....verder genoten van deze eerste sessie dit jaar.
|
|
|
PeeWee
|
Hallo,
Mis ik iets? Met pal oost in Schellinkhout varen. 13 meter uit de lucht vallen?
Waarom rij je niet gewoon even door naar Medemblik of Enkhuizen?
See joes
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer top met de 9m, wat een lekkere maat zeg om die te loopen Van 13:00 tot 15:30 gevaren op ..... Schellinkhout moet je niet wezen met ZO-wind kan je beter naar Edam gaan. Morgen hopelijk genoeg wind voor de grote maten !
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Enkhuizen of Edam zou natuurlijk veel logischer geweest zijn bij deze wind, maar was alleen gekomen en daarom blij dat er andere kiters waren op Schellinkhout. En volgens de voorspellingen zou het meer naar ZO en Z gaan. Maar dat gebeurde dus niet. De eerste 150 meter viel de wind soms helemaal weg, maar als je daar doorheen was kon je redelijk varen, zij het nogal vlagerig.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Morgen maar ff op schel kijken... als de voorspelling zo blijft (al is het niet veel natuurlijk!!!)
Morgen ochtend maar ff kijken, wie nog meer ???
|
|
|
Tim_GTS5
|
Denk dat het ook Schel wordt, pas vanaf 13.00 beetje goed vaarbaar volgens windfinder.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Noorhollanders iemand nog plannen voor eind van de middag ???
WFSF is iets positief bijgesteld net...
Gaat hem voor mij nie worden nie
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Zit ook al uren met mijn wetsuit aan thuis op de bank te wachten wanneer die wind komt...
|
|
|
franco
|
hee marco als je dit een week vol houd dan kan je eindelijk wat afvallen. hahahahahahahaha
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Kom net terug van Egmond aan Zee (gewandeld ) maar ook daar was het niet veel ..dus trek je wetsuit maar weer uit Marco..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Heb ik net 10 minuten geleden maar gedaan, hij was aardig wet geworden van binnen..... pfffff, best warm zo'n ding!
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Je had ook gewoon zaterdag moeten gaan John. Had je met je zeven kunnen varen op Enkhuizen Hoorde al van Beun dat je druk was.
|
|
|