|
|
mocem
|
Ik heb nu ook een groene.
|
|
|
Langbeest
|
Topper Marco, mooi kitje veel plezier ermee
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker hoog peter mooie locatie geniet er nog maar effe van klotekoud hier gr beun
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er te gek uit daar Peet!! En je mag idd je handjes dicht knijpen met zo' n chick Mooie foto, alleen zit er iets heel raars midden in het scherm. Vlieg ofzo op de lens?? Have fun nog ff die laatste daagiesss
|
|
|
TBK
|
kouwe klauwe, daar hebben ze handschoenen voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had weer geen tijd werken en nog eens werken, hopelijk kan ik volgende week in het weekend!!!!
en als er nog gabbers zijn die beter vuurwerk dan in de winkel hebben doe ff een persoonlijk berichtje dan ik heb namelijk intresse.
Ik heb nog een "vliegtuigbom met kort lontje" uit de Tweede Wereldoorlog in mijn schuurtje liggen ! Is dat wat Franco ?
|
|
|
mocem
|
Geniet jij ook nog maar ff Herman. Hoeveel maanden nog? Je heb met je eigen lul je brood van tafel geslagen
|
|
|
onderaqua
|
Ja hoor waar waren de kanjers.
Het was top op Schelli, en ja hoor met z;n drieen. Echt waar drie man op het water.
De echte blijven over. ssssssssssssssssssssssssssssssstt
ps TBK bedankt voor het lachen
|
|
|
Giertje
|
Hoi mannen heeft iemand nog wat van kitemaat Peewee gehoord?. Hij werd toch aan zijn oogjes geopereerd.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top locatie daar Peet, ziet er geweldig uit Ja hoor waar waren de kanjers. Was even wezen kijken maar zag er niet echt spectaculair uit, en ik had geen zin om de 13 op te pompen voor een beetje heen en weer te varen Morgen ziet er weer beter uit volgens mij, iemand aan wezig om een uurtje of 14.30 uur ???
|
|
|
unexpected
Geen avatar
|
@Franco, kouwe klauwen hebben ze wat voor, maar klauwen eraf hebben ze geen handschoenen voor hoor....
|
|
|
Chris c
|
Vandaag lekker gevaren @ijmuiden.
Morgen maar weer naar zee.. IJmuiden of Wijk.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zondag niet gegaan, zaterdag al koude vingers en een nat pak de dag er na met 15kn en 5 graden skip ik maar ff . Hopelijk aankomend weekend lekkere wind.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Komt weer een heerlijke bak narigheid aan , we kunnen onze lol op... (al heb ik niet veel tijd deze week...)
|
|
|
FlyingHigh
|
Geniet jij ook nog maar ff Herman. Hoeveel maanden nog? Je heb met je eigen lul je brood van tafel geslagen Zitten op de helft Marco. 3 mei uitgerekend. Genieten doe ik wel hoor!!! Nu en als die kleine er straks is. Meissie had al gezegd dat ik gewoon mag blijven kiten . Is dat een moordwijf of niet . Kan natuurlijk ook zijn dat ze de buurman minder kan ontvangen als ik minder zou gaan kiten
|
|
|
|
|
TBK
|
Wordt er vandaag nog gekite, 1m is genoeg denk ik ! Ben je lekker snel klaar met pomen. Ik ga eerst ff me schutting ophalen,die ligt bij de buren 3 huizen verderop in de tuin.
|
|
|
mocem
|
Idd waait lekker. Ik had vollebak tegen wind op de fiets. Een echte haat liefde verhouding
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kga zo de hond uitlaten, tis nu droog, deze keer aangelijnd anders ben ik hem kwijt denk ik Oh ja kga nie kite nie vandaag.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jeetje Marco, fiets jij nog doe ik hooguit zomers nog....HAAT fietsen
|
|
|
|