|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Nou, misschien donderdagmiddag uur of 5 op IJmuiden. Hopelijk haalt ie 15/16 knopen. Met m'n 14m te doen. Rest van 't weekend lijkt me vrij kansloos.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen is er veel bewolking en zijn er vooral in het noordoosten van het land perioden met regen. Met een matige, langs de kust vrij krachtige noordwestenwind wordt het op veel plaatsen niet warmer dan 14 graden. (Bron:KNMI)Ga morgen rond een uur of 12 naar Wijk,mot lukken met mijn lichtweer setje
|
|
|
BaSS
|
Ben ik ook van plan, welke wijk ben je dan LaurenS ? (bunker, pier?)
(en waar parkeer ik?)
|
|
|
@LaurenS
|
Wind staat lekker aan 18-22 knopjes ,ben bij de Pier.Gewoon doorrijden tot het eind BaSS en parkeren die handel .Hopen dat ie een beetje stabiel doorstaat,wel weer mijn winterpakkie aan CU@12
|
|
|
prutmonster
|
Waaarom is er niemand in andijk ? Goeie woei hier
|
|
|
TBK
|
Ik ben moe ! Heb je lekker de ruimte Johan
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja hoor , heb me weer prima vermaakt . Eerst met de 11meter C4,ging lekker en daarna de 14 gepakt, gezwllig daggie met veel kitekings
|
|
|
PeeWee
|
Ook nog ff gevaren op Schellie. NW dus lekker vlagerig. Ik had wel mijn 17m nodig om gepowerd te varen.
See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo even op schel kijken..
|
|
|
PeeWee
|
Ik ga ook zo maar ff kijken op Schell.
See joes
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
11m dan weer 9m was goed te doen op schel zeker later op de middag, wel een hoop windsurfertjes
|
|
|
onderaqua
|
Het was prima op schell Echter wel fris in mij n zomerpakkie
|
|
|
|
|
|
Repete
|
Ik ga ook zo. Anders doorrijden naar IJmuiden
|
|
|
PeeWee
|
NNW, zo naar Andijk denk ik. Beetje shit richting maar de boompjes zwiepen aardig.
See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
waait het dan een beetje ...ik sta startklaar maar het lijkt hier nog niet echt te waaien. even goed checken ....en dan naar Andijk
|
|
|