Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, hij is toch wel veelal Noord dus voor mij ook begin van de avond Muiderberg. Laat ik IJburg wel even voor wat het is. Wel vaag hè Frank......gisteren voorspellingen van rond de 22 knopen, vanmorgen en vanmiddag 8 knopen en nu weer dikke wind voorspelt voor morgenmiddag. Ik kijk het morgen wel even aan. Als het met bakken naar beneden komt, sla ik wel even over. Ik zie wel, tis toch om de hoek.
|
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Wind is aaaaan op Edam! 18knp nu al.0
|
|
|
|
|
BaSS
|
lezzzzzzzzzz go! *stapt in auto*
|
|
|
|
prutmonster
|
Vanmorgen lekker even gevaren met de 12 draft op medemblik 12uur het water af omdat die visboer kwam met z'n praatjes en levensgevaarlijk powerloops .
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
kwam ik tegen op HL....... Heren, dames en ander gespuis, Afgelopen 2/3 weekenden hebben we weer mega goed kunnen kiten op Schellinkhout en d'r was 1 idioot bij die met jullie het water in ging. Deze idioot had echter ook zijn camera mee en sommige van jullie deden dan ook goed je best om die camera zo nat mogelijk te maken. Helaas, de camera doet het nog en ik ben die ene idioot. De foto's die ik heb geschoten kan je terug vinden op mijn net nieuw gelanceerde website www.rhysodephotography.com. Ik moet even eerlijk zijn, ik heb de forumregels nog niet helemaal doorgelezen, ik weet dus niet hoe het zit met het posten van foto's hier, dus dat laat ik nu nog even achterwege, zie mijn website dus! -Tyoi
|
|
|
|
Pjotter
Geen avatar
|
Kan iemand vertellen hoe de wind nu is op Muiderberg? Ben beginner, dus twijfel of ik nog zal gaan.
|
|
|
Idefixe
|
En nadat de visboer was vertrokken stopte het met regenen , trok de lucht weer een beetje open en ging de wind kneitershard aan. Ik heb weer heel wat heule deftige loopjes gezien
|
|
|
@LaurenS
|
Haha ik zeg niets meer tom, krijg ik ruzie. Maar nu heb je het zelf ook weer is meegemaakt. Medemblik was super met de 9 , had de zeven ook kunnen pakken , wat was ie lekker in het havengebied met spiegelvlak water. Supadupa
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker windje hoor 20-30kn schat ik, dat hadden we ff nodig !
|
|
|
|
DM2008
|
F*ck f*ck f*ck, had dus toch moeten doorrijden naar Muiderberg.
|
|
|
|
|
|
BaSS
|
Ik dacht dat jullie beiden al weg waren, met zo'n zonnebril op is het zeker vroeg donker ja Mooie dag! en getuige mogen zijn van een paar van Ride's KeihardVooroverOpMnPlaat-Slides. Moet wel zeggen dat ik het top vind dat je na zo'n smakker gewoon opnieuw vol gas erin gaat, een beetje masochist leert wel sneller zie ik al... @haringhigh ook op het water heb ik een stuk minder energie met deze temperaturen, zijn erg verwend door dat zonnetje @stefan@ je hebt per ongeluk ook wat windsurfers tussen je fotos staan, als je ze snel weghaalt dan denk ik dat iedereen hier het je wel vergeeft (mooie fotos btw!) Ik hoop snel weer mannuh!
|
|
|
|
DM2008
|
Wrijf het er nog maar eens in FlyimgHigh Top dat jullie zo'n gave sessie hadden en ik heb ervan geleerd: VOORAL DOORRIJDEN!!! En zo is dat!
|
|
|