Marlice
|
Voorlopig windstil hier op medemblik...
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Lijkt erop dat t niet meer gaat gebeuren, BasS ondertussen ook al op zijn tiende bakkie koffie? edit: op Vlieland nu wel 21-26 knopen wind. Raar dat er niets staat op het ijselmeer
|
|
|
|
|
Stetman
|
Muiderberg geen wind, maar ik blijf wachten tot het donker wordt. Het gaat zeker waaien (hoop ik)
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Medemblik toch wat tever om in mijn eentje te rijden vanuit Amsterdam, hopen dat de wind ook tot Edam nog komt!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag gezellig met mijn vrouwtje diverse zomermarkten afgelopen daarbij wel goed de bomen in de gaten gehouden of het al wat ging waaien ....maar het was niets en het zal ook niet veel meer worden .. Maar voor morgen (middag) nieuwe kansen. volgens mijn (betrouwbaarste) website Theyr.tv morgen een matige NO wind.
|
|
|
|
Giertje
|
Zo we zijn weer terug van Edam. Top 2 uur goed kunnen kiten met de 11 en Tom met de 9. Maar zo te lezen Frank ben je nog helemaal in de love stemming na drie weken vakantie en een paar dagen Texel.
|
|
|
@LaurenS
|
Top mannuh,mijn geduld was op
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zo weer thuis. Enhuizen om half 6 nog effe staan koeleloeren maar het was het niet. Dnk een knoopie of11. Na een lekkere pan bami de klapkar weer ingeklapt en weer op huus an. Zodra er echt wind wordt voorspeld kom ik weer eens langs. En ja Frank dan kom ik ook bij jou langs maar was op de camping in slaap gevallen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
pieno kamperen in enkhuizen !!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een mazzel dat ik naar kijkduin ben geweest alles nog heel op de camping pieno ????????????????? was heel gezellig in scheveningen bandjes vuurwerk en heel veel martini JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Nee alles kapot op de camping. Maar dat was al zo. Er was een Amsterdammer geweest. Moest direct aan jou denken. Maarre mailtje van John al gelezen. Denk dat Egypte nu echt niet meer gaat worden. Waar gaan we nu heen. Gokova, st Maarten, Tenerife, Tarifa, Dakhla of Texel. Roept u maar...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo pieno had het ook al gezien mij maakt het niet uit waar naar toe had gekeken op gokova vond ik wel mooi en ze hebben er altijd wind zeggen ze maar ik kan alleen in die week en geen andere maar hoor het wel wat we gaan doen als het maar geen texel is JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
was je op enkhuizerzand of op de vest ? gezellig is het in ieder geval in enkhuizen
|
|
|
prutmonster
|
Wieeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaawoeeeeeejeee eeeeeeehaaaaaaaaaahooooooooooooooo Was niets aan op medemblik vanavond :
|
|
|
joosie
|
joepie, nadat iedereen bij medemblik zijn pizza had gegeten, ging om 20.00 eindelijk de wind naar 15-16 knoopies en werden volgas alle kites opgepompt ( zelfs johan die m net liet leeglopen pompte z'n kitje maar weer op toch nog tot 21;30 ff lekker gevaren morgenavond ff in de gaten houden http://nl.windfinder.com/weatherforecast/marina_medemblik
|
|
|
prutmonster
|
Er kwam zoveel wind uit dat ventiel van de 12 draft , konden we tot aan het donker van profiteren . Afgesloten met wat vuurwerk voldaan naar huis .
|
|
|
DM2008
|
Morgen werken in Alkmaar, toch maar de gear in de auto mee geloof ik.
|
|
|
BaSS
|
@ride: Over niet sporen gesproken:
Vanaf 12:30 tot 19:15 in Medemblik op wind zitten te wachten !!! (echt wel een top spot dat medemblik overigens) En op KNMI zien dat het 30 KM verderop (noord) gewoon windkracht 4/5 was. Frank (die er ook al rond 12 uur was) besluit om 18:45 zijn spullen toch maar eens in te pakken.. Wij natuurlijk de grap maken dat het nu echt bijna gaat waaien.
Frank je zal het niet geloven, maar hij kwam dus echt om 19:15, rond de 16 knopen denk ik. Een redelijke hoeveelheid valsspelers kwamen ook plots uit hoeken en gaten want ik was nog niet op het water en er hingen denk ik 20 kites... (zonder de hele dag in wetsuit te wachten op wind dus!!!!)
Doorgevaren tot we werkelijk niks meer zagen... hele aparte gewaarwording je kitespullen op de tast inpakken ... morgen maar eens kijken welke kites, pompen en tassen ik ben vergeten daar...
Wel fijn om te zien dat je als vol-idioot die 6 uur op wind zit te wachten totaal niet opvalt tussen al die andere volslagen idioten, de eerste 15 minuten kwam ik alleen maar big smiles tegen op het water haha - mooi leven zo.
Top Dag!!! Morgen toch maar eens Muiderberg checken met NO.
(iemand was overigens zijn gloednieuwe RRD board vergeten daar)
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag IJburg check check
|
|
|
|