|
|
joosie
|
Hoe later op de avond hoe mooier de moevies Top weer richard Have fun in braziel-combuco badgasten, maak maar weer mooie korte shots voor de moevie
|
|
|
Langbeest
|
Hij is weer lekker Richard......Top filmpje, korte shots
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lachen hoor en de film is dus niet te missen met al dat gespam
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaaaa Hooor, Jut&Jul hebben allebei hun setjes kompleet sinds vandaag de 7 en de 9m edge aan de 11m toegevoegd..MMMM
|
|
|
bredo
|
Mooie kites veel plezier ermee!! Nu nog wind !!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Jaa ..dat maakt de set compleet ...gaan jullie veel plezier mee beleven. Met een beetje geluk kan je zaterdag middag weer aan hangen ...volgens mijn favoriete weer/windsite wordt er in de middag ZW 4/5 voorspeld ... @Manfred ...weet ik
|
|
|
prutmonster
|
Ongelofelijk dat niamd de draft probeerd en koopt !!!
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
wat moet je nou met die Naish bende ???
|
|
|
FlyingHigh
|
Met die draft kan jeniet loopen toch?! Laat maar komen die wind Zwaffie. Wil er nog wel ff aan hangen voor ik op vakantie ga
|
|
|
Langbeest
|
Mooi mannen, nu nog wind
|
|
|
Tim_GTS5
|
wat moet je nou met die Naish bende ??? Kijk je uit wat je zegt haha , Mariska komt achter je aan Goed bezig Jut en Jul , dat jullie er maar lang onder mogen hangen
|
|
|
|
TBK
|
Johan , ik wil ' m nog wel ff testen hoor. Hij draagt gelukkig nog niet het label ouwelullekite !
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jajajaja, ouwehoer maar lekker over die gaykites. Ze zijn binnen en dat ook nog voor Cumbuco. Kan ik ze lekker de hele week uitproberen. Elf metertje heeft vandaag gezelschap gekregen van zijn broertje 9m en zijn zussie 7m. Tickets zijn al gekocht voor hun, inentingen gehaald, zodat ze ook mee mogen naar Brasil. Jiiiiiihhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
@LaurenS
|
Ze zijn toch niet lek geprikt he John ,fraai hoor
|
|
|