|
|
the coon
|
Viel wel mee hoe koudt, Wel genoten:)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Blij dat ik thuis ben gebleven..
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer gezelli met Manfred en Coos op andoik en de 13 en een heerlijk zonnetje aan uit windtje met meer uit dan aan.
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
hoezo uit aan, voor mij meer aan uit eerst lekker met wave board (18 knopen) toen was de wind even uit, ff takkebossen en daarna weer heerlijk met mijn door en de 12m gevaren ff pauze gehad toen de wind weer even weg was, en daarna was het vol aan de bak topsessie!!!
|
|
|
the coon
|
Zandvoort was top top en nog eens top! Was beetje fris met blote handen maar ja big deal toch,, Met de nw wind heb ik heerlijk kunnen oefenen Bedankt voor de tips wie jullie ook waren?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zandvoort was top top en nog eens top! Was beetje fris met blote handen maar ja big deal toch,, Met de nw wind heb ik heerlijk kunnen oefenen Bedankt voor de tips wie jullie ook waren?
Hoe ging het oefenen zelf ?
|
|
|
the coon
|
Om eerlijk te zijn erg goed., een jongen met en ozone kite?! Lette en beetje op me,, erg aardig, En iemandt anders gaf me wat tips,, Heb toch wat meters kunnen maken op me bord:) Als nog vindt ik het lastig met de golven maar ik ga me daar niet Te veel op focusen,, en daarom ging het ook wat beter, Ging ook niet te ver de zee op, Ook is de 2012 switchblade en top kite tot nu toe:) En de nieuwe bar tja die is lekker nieuw Heb erg genoten vandag,,
|
|
|
Guust
|
IJmuiden was ook één uit duizenden. Wat een top golven!
|
|
|
|
the coon
|
Ja klopt, Ik was net thuis toen ik de reddingsboot zag gaan,, Dacht effe aan en oefening maar toen zag ik de poilite erbij, Gelukkig dat ie terecht is, Thumbs up on that!
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen, maandag dus in de herhaling naar ijmuiden ergens in de middag... wind uit het zuiden
|
|
|
KiteFEEL
|
Vandaag weer eens een echte zzw wind. Zo te zien vanaf een uur of 1 aanwezig op Schellinkhout.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Nee hoor, ik ga nu rijden naar Ijmuiden. Zeetje ziet er top uit vandaag. 20-25 kts zzw
|
|
|
@LaurenS
|
Herman ,als ik jou toch niet had ….13:30 2 thé spot…zeventje gaat mee
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
vanochtend op schellinkhout gestaan met 12-14 knopen. Kon geen hoogte houden, wel mooi unhooked voor het eerste kunnen oefenen. Allemaal een dikke faalsessie dus en het mooiste was toen ik moest inpakken om een schoolles te halen, pikte de wind op met een knoop op 5. De les bleek achteraf niet eens door te gaan
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
vanochtend op schellinkhout gestaan met 12-14 knopen. Kon geen hoogte houden, wel mooi unhooked voor het eerste kunnen oefenen. Allemaal een dikke faalsessie dus en het mooiste was toen ik moest inpakken om een schoolles te halen, pikte de wind op met een knoop op 5. De les bleek achteraf niet eens door te gaan Hmm baaldag Boudewijn vervelend. Naja, je hebt het in ieder geval geprobeerd.
|
|
|
|
Giertje
|
Richard, vaart Coos al met zijn 9?
|
|
|