|
|
|
Mariska
|
Onderweg naar Slufter Morgen weer?!?! en de rest van de week!?!?!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen weer richting wijk Was een pittig dagje vandaag ging weer lekker hoog, Jannis jij had ook wel een paar megaloops zeg wow zijn de beelden gelukt ?
|
|
|
@LaurenS
|
Kneus, ja ja ik weet het I say nothing ,lijkt me alleen verstandig als je niet gaat als je elleboogie nog steeds opspeelt ,wel jammer
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen staat er weer een lekkere bries... zw 4-6 bf (Uiteraat) weer naar Schellie ...heb er zin in . Ben er om een uurtje of 11.30 @Tim ..verwacht wel de beelden hier.
|
|
|
@LaurenS
|
Zo alles zit erin en is er uit,dus we kunnen los .Ga zo tuffen naar wijk ,25-32 knopjes
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
op wijk bunker gekite met 11 meter ,was moeilijk op goeie afzet te vinden teveel brekers door elkaar, niet echt bijzonder dus
|
|
|
|
mocem
|
Ik was iets te laat. Heb een uurtje lekker gevaren daarna werd het minder. Was net lente!
|
|
|
zwafra
|
Het was weer heerlijk op Schellie vol gepowerd met mijn 9 mtr en met een zonnetje erbij leek inderdaad wel lente ...het was niet al te druk .. Misschien van de week nog een ochtend sessie..voor me werk. De voorspellingen blijven goed.. @Theo & frank ..beterschap.
|
|
|
|
|
zwafra
|
Ja Tony ..af en toe een beetje overpowerd ....maar dan ga je wel lekker hoog. maar mijn 7 mtr had ook goed geweest..
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Richard, ik ben bang dat onze date morgen niet door kan gaan gezien de windvoorspelling. Deze week alleen maar donderdag en vrijdag werken, en dat zijn uitgerekend de enige dagen met wind zo te zien...
|
|
|
|
Tony-G
|
Laura voor koffie is ook goed hoor toch Rich ?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik was even 45 minuten met de 10, maar had alweer 1.5 maand niet gekite en had het er moeilijk mee, ook qua conditie. Morgen weer beginnen met hardlopen om dat te verbeteren. Was eigenlijk alleen even heen om mijn nieuwe droogpak te testen en die was super Daarna weer snel naar huis om te leren en een beetje schaatsen & voetbal te kijken.
|
|
|
Tony-G
|
Zwafra, klopt
|
|
|
Langbeest
|
Deze wil ik ook, heeft iemand een review??
|
|
|