TBK
|
Bij 25 graden boven nul. Vraag blijft zijn ze warm genoeg ????!!!!!!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat was dat een lekker ochtendje zeg. Lekker gepowered met de 11m gevliegerd. Was goed en stabiel windje. Toen ik wegging, nam de wind wat af en werd ie vlagerig. In de ochtend echt toppie. Toen naar het werk en nu aan de koffie thuis. Mmmmmmmm. Meer van dit.
|
|
|
FlyingHigh
|
Kite en pakkie weer droog? 11m is weer droog in het tassie nu en morgen de 9m ff afspoelen en drogen. Zit onder de schelpies. Was idd een heerlijk en gezellig daggie
|
|
|
Ride
|
Yup, kite is weer droog. Pakkie ook. Was vandaag een paar uurtjes aan kantoor en heb de boel daar laten drogen. Heb ik die bende ook niet thuis. En die paar uurtjes binnen zitten aan kantoor was wel weer genoeg voor de komende maand. Niks voor mij dat binnen zitten. Pffffffff
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een geouwehoer werk jij altijd 'aan' kantoor John Zondag kenne we weer , zaterdag wordt mij te laf met deze temp.
|
|
|
|
Ride
|
Pffffffff, echt niet. Zit nooit binnen. Mot er niet aan denken. Werk altijd van huis naar huis. Veeeeeeel beter. En wat is dat trouwens voor merk kite op die foto. Ken ik niet. Nieuw merk of zo.
|
|
|
|
Giertje
|
Bruuu wat is het leven toch zwaar. Gisteren gevaren vandaag gevaren, morgen en overmorgen weer wind, Houdt het dan nooit op, waar moet dit heen? Het was weer gewoon top op Schell.
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen maar eens vroeg op en schellie aan doen, in de ochtend echte wind, later op de dag 15m wind.
|
|
|
|
Ride
|
Ik ga morgenochtend ook vroeg naar schellie om de mooiste uurtjes even mee te pakken. Sterkte Erwin
|
|
|
|
|
Ride
|
Word net gebeld dat ik morgen moet werken. Kiten gaat het dus niet worden. Jammer dan. Niks aan te doen.
|
|
|
Langbeest
|
Thx mannen, ik ga naar bed, veel plezier morgen mannen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen maar eens vroeg op en schellie aan doen, in de ochtend echte wind, later op de dag 15m wind.
Pff ,die wind kakt eruit voordat ik mijn kite heb opgepomt,gaat um niet worden nie
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Het waait! Hoe laat gaan we losss? Ik zit er al klaar voor...
|
|
|
@LaurenS
|
Jahahahahaaaaa,ik ga morgen maar ff kaiken....veel plezier
|
|
|
|