@LaurenS
|
Wat doe jij nou op schel ????
Jou ontwijken ,en zo is dat Gier.We hebben genoten !!!
|
|
|
|
|
Giertje
|
Bonaire! Dat doe je weer goed Peter. Na dat windstille horror gebeuren van de Kite Kings kan ik het me ook wel voorstellen dat je Sal voorbij vliegt.
|
|
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Mocht iemand mijn Cap hebben gevonden op Wijk aan Zee Bunker hoor ik het graag, ik had hem in mijn kitetas gepropt maar hij is eruit gevallen toen ik terug naar mijn auto liep.
Heerlijk dagje!
|
|
|
Giertje
|
Proficiat Boudewijn! Je zal wel aan vakantie toe zijn.
|
|
|
|
prutmonster
|
Was weer niets aan op schel ! Niet lekker gevaren niet hoog gesprongen en ook niet met zn tweeën aan èèn kite gehangen blehhhhhh
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Uitkijken voor het koraal daar Peter Wifi op de spot en de beste wind in de ochtend en namiddag.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zeker, na een paar dagen wil je op Bonaire overdag niet eens meer varen, enkel in de namiddag, dan is het zoveel mooier .
|
|
|
PeeWee
|
Mis je toch mogelijk de Geile Golven van Sal, maar ja ik begrijp ook wel weer dat je niet gelukkig wordt van alleen maar kijken naar de golven met een laffe 14 knopen . See joes Natuurlijk veel plezier jonge.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
NKV......... Wat is dat??
|
|
|
arvidnl
|
Ga zaterdag naar de nkv dag. Mocht er geen , of onvoldoende, wind staan kunnen we altijd nog ff suppen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Moet nog even kijken ...maar ben het wel van plan.... Volgens mij gaan Hans, Ger Tom..zaterdag ook naar Noordwijk. Wel jammer dat de wind voorspelingen slecht zijn voor zaterdag . Had daar wel weer eens willen varen..
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Nope, ga mountainbiken op de veluwe met mijn spinning maatjes Al maanden geleden afgesproken. Gelukkig niet veel wind verwacht
|
|
|