Giertje
|
Geniet er van John samen met de meisjes en dat je maar veel kan kiten. Jihaaaaaaa.
|
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Ik ga alvast !
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
LIVE vanuit Assendelft: de oranje vlag aan de overkant begint te wapperen, wind is gedraaid van O naar ZO het gaat de goede kant op....
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Volgens surfweer komt het windveld om 1700 aan bij de kust dus dan de beste omstandigheden
|
|
|
TBK
|
Hier in Hoorn , gewoon zuid en het waait al lekker dus zometeen op naar Schel.
|
|
|
ErikFanatic
|
Hoe is het met Schel en drukte in het weekend? Kan ik ZM taferelen verwachten?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wind staat overal lekker aan ,20-25 knots,ik wacht ff de buien af,zal een uur of 13:00 worden
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik wacht ook even ..het regent hier nu behoorlijk.. .ben ook om 13.00 op schell....
|
|
|
|
Langbeest
|
Datum & Tijd ff [km/u] ff [kn] fx [km/u] fx [kn] 05.07.2014 15:30:00 41 22 63 34
Zo mooi vlagje op Schell
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel en gezellig met de 9 op schel. Hoop bekende badt gaste en zelf Teiger weer gesignaleerd na 4 maanden niet te hebben gevaren Zelf Manfred met een ongelofelijke mooie kite loop zien springen, ongelofelijk, zag er goed uit !!!Ik kan natuurlijk niet achterbloife maar wanneer ??? Nog een Engelse dame van het water via de trap naar boven gedragen die geblesserd was door een sprong welke ze verkeerd had geland. Ik ben benieuwd hoe het maar knie gaat ???
|
|
|
Giertje
|
Richard volgens mij ben jij geinteresseerd in elke dame. Het was weer een top dag met de 10.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tja , der vriend kwam op me af en vroeg of ik hem wou helpen heb je trouwens niet gezien vandaag, zat je in de ochtend ploeg ??
|
|
|
Giertje
|
Ik was vandaag bij het paard van Marken. Heerlijk rustig.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ook een super vette kitesessie op wijk 11 meter was op de grens maar sprongen gingen lekker hoog
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was een beetje aan /uit dagje ...tot ongeveer 16.00 uur toen de regen wegtrok en de zon begon te schijnen nam de wind behoorlijk toe en ging het pas echt lekker(hoog). Toch weer een lekker dagje .. ....en misschien morgen nog wat wind..
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Peter je ging 1x wel echt hoog, zo hoog had ik je nog niet gezien denk 13/14m ofzo! Paar lekkere loopies in de ouwelullen hoek, mooi daggie evengoed ik ben weer even tevreden
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
De Bol was ook errug lekker, mooie golven, harde wind en een lekker zonnetje!
|
|
|