martijn

|
zelfde nummer?
ach waarom niet, nu 9/4ms
|
|
|
thomasr

|
Stelletje profiteurs , haha lauw als je nog komt, ik ben te herkennen aan hoogstwaarschijnlijk blauw/roze boxer sle 12. anders groene waroo...
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
@martijn, 0624...? anders pm ik hem wel ff..
@thomasr, is goed:)
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Waagt iedereen het eral op?? Ben er niet gerust op..zo tegen de voorspelling in...meestal is het dan niet ineens veel harder...
|
|
|
martijn

|
dan heb ik de goede 
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
idd! wij gaan zo gewoon even kijken. H2h je 06 begint met 4119 he? dan sms/bel ik je als ik er ben of het wat is
ja daar begint ie mee en zet de rest er als je blieft niet op dude jah H2H en zet het dan even hier online:)
liever niet Laurens.. ga je zo ook effe kijken bij TH, nu 9,4m/s
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
9,6....hmmm t lijkt wel goed te zijn inderdaad..twijfel sluf of TH..
|
|
|
R.B.

|
Lex, Laurens en Sebas ik ga nu me spullen pakken en dan of naar ter heijden of s'gravenzande. Hoelaat zijn jullie van plan te gaan?
|
|
|
|
Lex

|
10.2 m/s, dan gaan wij ook naar TH over een half uurtje!
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Niemand meer SLUFTER? Als ik ga..dan ga ik daahee...heb alleen echt geen zin weer voor een prutsessie tegaan...mar goed...de wind neemt nog toe en ik zie nergens dat er buien hangen ofzo waar het vandaan komt...
Is TH ook een beetje vlak met laagwater??
|
|
|
Mriek

|
Te bizar voor woorden dit! Duik nu de trein in richting Rotto, geen idee nog waarheen. Waarschijnlijk sluf. Have fun guapos!
|
|
|
|
Mriek

|
Haha rij met Leon mee. Moet rennen!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Haha rij met Leon mee. Moet rennen! Wordt het niet eens tijd dat je je rijbewijs gaat halen  Heren op TH, ik kom misschien ff met kinderwagen platen schieten van jullie. AWD doet het overigens op dit moment niet, helemaal offline 
|
|
|
Spoon

|
wat wordt het morgen? ik kan op mn werk de windmeters niet benaderen
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Waar zien jullie dat? Bij mij doet AWD het niet meer. De meeste andere sites halen hier hun info vandaan  Zeker van HvH van de surfclub? Sta nu op het punt met de kleine en camera naar TH te rijden. Lijkt wel tevergeefs 
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
En ik ben ook maar niet weg gegaan om platen te schieten. Zou zonde van de moeite geweest zijn. Overigens krijg ik H2H en Lauw niet te pakken via de telefoon  Zijn ze TE sjacherijnig om aan de lijn te komen? 
|
|
|