Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Krijg net telefoontje op de brouwersdam zijn ongeveer 15 man aan het varen!
Echte mannen of duitsers met flysurfers? Kunnen ze al hoogte lopen?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
brouwersdam zijn ze inderdaad met 12/13m aan het varen..krijg net ook een belletje..maar vind het een nogal grote gok om te gaan met 6,8ms
@michiel, al wat meer over de lijnen gehoord? Ik heb mijn lijn al vervangen..eerste sessie was nog een beetje gaar (moest nog bijrekken), maar t lijkt nu wel beter (afgelopen vrijdag nog geweest).
|
|
|
hans
|
@hengelooos doe even je email door geven op de pb dan mail ik ze even want ik weet niet hoe ik ze hier moet posten
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
15 man aan het k*tten bedoel je. met 6 m/s zullen wel braadwursten und warsteiners zijn,
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
15 man aan het k*tten bedoel je. met 6 m/s zullen wel braadwursten und warsteiners zijn, Duiters met FS SilberPfeilen waarschijnlijk Natuurlijk met een 12m2 SLE kun je in supervlak water wel varen, maar hoogte lopen Ik denk dat we morgen beter kunnen gaan wakeboarden...
|
|
|
|
hans
|
sjoerd ik heb er nog en paar gepost in laatste uploads
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Moet iedereen enorm teleur gaan stellen wabt ik heb nu 3 weken vakantie en dat betekent eigenlijk altijd geen wind! Vrijdag nog lekker gevaren maar ben bang dat de wind helemaal op is. Ik hoop dat iemand nog een lichtjepuntje ziet aankomende weken anders moet ik thuis alleen maar K>U>T klussen gaan doen.
|
|
|
Hard2Handle
|
Ja Arjen zo gaat dat, als je vakantie hebt is er net geen wind. :'( Vrijdag was echt een super dagje ook al wil Michiel het niet horen , je was weer lekker bezig zag ik.
|
|
|
|
snip
|
woensdag misschien weer?
|
|
|
hengelooooos
|
@ michiel, Kredietcrisis is voorbij of euh... nee die is nu weer begonnen nu ik dit gekocht heb! Weet je zeker dat je em wil testen, ik waarschuw je... neem worteltjes mee!! De eerst volgende keer dat wij elkaar treffen gaan we ff kites ruilen voor een uurtje! @Hans bedankt voor het posten van de fotos!
Later!!!!
|
|
|
martijn
|
michiel, jij ook wakeboarden?
ff vervoer fixen en dan ben ik er ook met thomasr
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
michiel, jij ook wakeboarden?
ff vervoer fixen en dan ben ik er ook met thomasr
Dat laatste probleem heb ik ook. Mijn auto staat nog steeds stil dankzij de credietcrisis (importeur is failliet, geen reserveonderdeel te krijgen )
|
|
|
martijn
|
wij gaan niet meer. geen vervoer enzo. zal overigens ook wel mega druk zijn?!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wij gaan niet meer. geen vervoer enzo. zal overigens ook wel mega druk zijn?!
Op het terras zeker, want voor die Westlanders is dat de enige uitspanning waar ze fijn een terrasje kunnen pakken....en dat doen ze als het mooi weer is ook massaal. Echter de baan is min of meer los hiervan, en ook vorige week tijdens de fotosessie was het megadruk op het terras, maar zeer rustig op de baan. Ik red het ook niet, moet nog werk doen wat het hele weekend al erin geschoten is. En ik geloof dat niemand anders gaat. Volgende keer beter, dan kunnen jullie vanaf een station met mij mee rijden
|
|
|
|
|
martijn
|
De wind wordt noordoostelijk, meest zwak tot matig, rond kracht 3, aan de zuidwestkust later in de middag en vanavond vrij krachtig, 5.
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Hey toch wel misschien, strax anders mijn spulletjes alvast in de auto leggen voor na het werk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hey toch wel misschien, strax anders mijn spulletjes alvast in de auto leggen voor na het werk.
Waarheen H2H? Naar "onze" stek of Sluftah? Naar de eerste durf ik het risico ook wel te nemen, mits AWD e.d. zegt dat het ook de moeite is. Echter WFSF is stukken minder positief... WG.pro echter wel positiever (15kn), maar die zegt wacht maar tot morgen... (16/17kn gedurende de dag)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@michiel, sorry dat ik vergeten ben terug te bellen, ik spreek je zo nog wel even:) Trouwens mocht het vanmiddag gaan waaien dan maar ff ónze stek;)
|
|
|
|