Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
en hvh staat een stuk lager dan die andere meetpaal?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
dames niet ouwehoeren, gewoon gaan. dat doet onze Kevin ook. als het niet waait toch het water op en lekker dobberen.....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik baal want: Ik had vanmiddag de Diablo test 10 mtr. kunnen halen zodat ik morgenmiddag vanuit m'n werk kon knallen maar nu zit 'ie niet bij de post )(*&^%$#@!@#$%^&*( potverdriedubbeltjes. moesk ff kwait.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben net terug van de slufter, was heerlijk varen! wind was wel een beetje raar, viel soms wat weg en was daarna weer harder. Al met al had ik met de 11m genoeg power. Helaas was het voor mij vroeg over met de pret toen tijdens een crash na een kiteloop mijn depower koord brak. Gelukkig voer ik in de poel en kon een andere kiter mijn kite pakken voordat deze over de duin heen zou vliegen (waarvoor dank).
Daarna naar Eurofun geweest om een nieuw lijntje te halen. Maar ik ben echt verbaasd dat het zo snel slijt de bar is minder dan een jaar oud? Ik ga voortaan maar mijn lijnen wat beter nakijken voor een sessie, ik schrok me een hoedje!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
weet niet of het wat wordt morgen avond Michiel, overdag kan ik niet.... vrijdag ziet er nog wel goed uit... Flikker toch een eind op met je vrijdag! Morgen lijkt niets meer te worden.... Nou nou wat een taalgebruik... Vrijdag ziet er iig beter uit als vandaag, maar volgens mij ben je gewoon jaloers want jij kan lekker niet, haha
|
|
|
dimitri
Gast
|
dames niet ouwehoeren, gewoon gaan. dat doet onze Kevin ook. als het niet waait toch het water op en lekker dobberen..... Dat hebben er meer gedaan gister heb in geconstateert op de Slufter om 1630. Ik denk dat er 8 a 10 man heel wat meer hebben bijgeleerd gisteren, zo leerde Kevin ook zijn trucks lees je in de Access
|
|
|
dimitri
Gast
|
============================================================= Periode van 14:00-02:00 uur | Periode van 02:00-14:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: GEEN | Wind Bft : ZUIDWEST 4-5, LATER TOENEMEND | ZUIDWEST 5-6, TOENEMEND 6-7 5-6 |
Mazzel pikken!!!! Ik moet gewoon aan de arbeit morgen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Net terug van 2 uurtjes veel te hard beuken met en al helemaal te grote vlieger. Ik stond op HvH, en dacht dat de mega vlagerige aan/uit wind veroorzaakt werd door de Maasvlakte. Maar begrijp uit Robert z'n woorden dat het ook voor de Maasvlakte hetzelfde laken en pak was. Ik had den 10m2 opgegooid, geen schuimkopje op zee te zien. Lauw gelijk maar afgebeld. Toch maar ff proberen. Na 100m was het eerste wat in mij opkwam ZEVEN METER!!! Wat een lange, vreemde vlagen! Voor het eerst 4x doorgelift, dat is voor mij ook nieuw. Voelde mij een marionet! Hard op mijn bek gegaan met een loop. Mijn voetbed doet nu bij elke stap. Ik moest aan Kevin denken: ik had veel pijn, wilde stoppen. Kevin gaat altijd door. Ik ook en waarempel na 10 min. hoefde ik niet meer met mijn tanden op elkaar te kiten Afijn, veel plezier voor diegene die morgen gaan hakken ende beulen. En moge vooral de kleine maatjes uit de zakken worden gehaald
|
|
|
Lauw
Administrator
|
michiel, was toch maar naar sluf gekomen dan, heerlijke constante wind en goede power in mijn 9m:) niks gemerkt van die vlagerige wind waar robert het over had..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
michiel, was toch maar naar sluf gekomen dan, heerlijke constante wind en goede power in mijn 9m:) niks gemerkt van die vlagerige wind waar robert het over had..
Wij die aan het varen waren hebben dezelfde ervaring met de wind. Hij was niet zozeer vlagerig, maar juist over langere periodes keihard en dan weer heel erg rustig. En er zat veel lift in! Had ook maar even, slufter was tever voor mij vandaag.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
michiel jas het werk er vanavond even doorheen en kom morgenochtend nog snel even knallen:)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Hey MB, werken luie donder ( :phahaha) ik wil die luie zweet over je naam zien lopen . dus niet zoveel praten maar morgen gewoon komen, lekker 11m of 7m uitlaten. Zie je morgen.
|
|
|
martijn
|
slufter was idd even lekker! in de ochtend was de wind erg vlagerig, maar werd al snel goed! We hebben trouwens wat gefilm bij de zandbank, nu wil ik zo'n bestand van de video camera openen in windows movie maker, alleen dan geeftie steeds een foutmelding dat het geen geldig bestand is wat windows movie maker kan openen. wie heeft hier verstand van?
|
|
|
martijnc
|
Hey naamgenoot,
Zou je even het filmpje moeten converteren waarschijnlijk heb je een JVC camera die slaat alles op in .mod bestanden download een convert programma en maak er .wmv van bijv
|
|
|
martijn
|
het is een canon, maar tnx iig (:
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wat is de extensie van het filmbestand (of staat het op zo'n casette) Windows wil natuurlijk alles op zn eigen formaat hebben, beter even zoeken naar Cyberlink Powerdirector oid, beetje simpel maar wel degelijk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Lauw: weer een reden tegen de maasvlakteII: veroorzaakt vuile wind van HvH tot minstens scheveningen Als ik meer tijd heb kom ik weer richting Sluf. Schoolvakanties zijn ook zo goed als over. Weer het vertrouwde kleinere clubje door de weeks
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Dus morgen niet knallen Michiel? Jij moet morgen dus echt je nagels afbijten als je aan het werk bent en de bomen ziet. Mischien wel een avondsessie dan?
|
|
|
|
jesse.
|
voor morgen ziet het er eegt ziek uit. Jmmr genoeg hoor ik net dat ik tog niet met iemand kan mee rijden, geen auto.. *-)Dus als er iemand morgen nog plaats heeft? Kan ik wel ffies naar die gene gebracht worden, eventueel nog zelfs gehaald! en krijgt hij monye moyne! hihi, betr gun je me een dikke sessie!
|
|
|
D@VE
|
dus ik kan morgen EN varen EN geld verdienen !??(ondanks dat ik geen volle agenda heb) waar kom je dan vandaan??
|
|
|
jesse.
|
whahah, ja man. Dordrecht! maar ik heb lieve ouders :} die me tot rotterdam brengen ofzow. Ze hebben Geen zin tot het strand te rijden, maar als er iemand in de buurt woont! Of iets als papendrecht..zijndrecht...sliedrecht... oudbeijerland.... is allemaal goed! :}
|
|
|
D@VE
|
ja weet je, kom zelf uit rhoon, maar werk morgen in Leidschendam. je zou eventueel mee kunne rijden als ik weer terug ben. (rond 12:30) geef anders je mob.nr. (PB) dan bel ik wel even.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Het is dat ik morgen naar Workum ga anders had je prima kunnen meerijden Eindelijk morgen de Zeeko Notus testen ben echt heel benieuwd!
|
|
|