Probeer bij playa zoveel mogelijk uit het vogelgebied te blijven. Ook de groen boefjes zullen weer het hele weekend over het strand paraderen om geld uit je zak te kloppen.
Ook als je een bon krijg doe relax, ook groen is ergens goed voor kijk maar
Richard, PM mij de aanbieding maar als het commercieel is zal het niet verzonden worden vrees ik Een leuke en goede actie om zonder enige haken en ogen een flysurfer te kunnen winnen kan natuurlijk geen kwaad
Ja ziet er echt goed uit voor dit weekend, wat is er aan de hand??
Ook vandaag weer mensen die niet eens normaal kunnen kiten, veel te grote kite, kite niet laag houden, springen op het strand. Blijf thuis en kom op dagen dat het minder hard waait daar heb je ook zelf meer aan en voorkom je ongelukken.
De mensen die in\op het water waren denk er aan dat je op z'n dag als deze een groot risico neemt om op het water te blijven als er zulke donkere wolken aankomen. (hagel en onweer, windstoten waren voorspeld)
voor locals die er soms wat van gezegd hebben.
« Laatste verandering: Augustus 28, 2009, 19:11:29 door The O »
Morgen kan ik niet 't is feitelijk ook geen ramp natuurlijk, maar de adrenaline zat al zo hoog dat ik uit elkaar leek te ploffen van frustratie. 't is letterlijk de reactie van een verslaafde die z'n dope misloopt. Bizar, had dit nog niet zo heftig meemaakt.
Maar uiteraard ben ik blij voor iedereen die z'n shotje wel gehad heeft
« Laatste verandering: Augustus 28, 2009, 19:15:53 door Mriek »