Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Wij kwamen aanrijden @Playa rond 1515hr aanrijden, direct een dikke bui. Onze zomerse muziek opgezet om de zon weer op te roepen en wachten in de auto en voila. Om 16hr het water op! Uiteindelijk weer even super met me 8m gesprongen en heb me sprongen eindelijk is op me GoPro staan vanaf de grond gefilmt . Om 21hr weer het water af, helaas kan mijn pleures pc die dingen niet afspelen zonder vast te lopen Goed bezig, van 16:00 tot 21:00 op het water.. Bikkel! Je armen niet verloren op de playa? We zien de GOPro filmpjes wel te komen! Maandag (vandaag) weer?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
mensen in voor een avondsessie? Zou dan droog moeten zijn?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
mensen in voor een avondsessie? Zou dan droog moeten zijn?
Na gisteren heb ik het wel even gehad met kiten in de regen en aan/uit wind...
|
|
|
R.B.
|
Lauw ik heb een weekje vrij dus als ik ga kiten vandaag zal het niet op de noordzee zijn.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
mogge, vanmiddag autostrand, rond uurtie of 2 ofzo. meeste buien zijn dan minder of weg. lekkere ramwind.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@sebas, eens ik kijk het ook nog even aan :-( @Robin, begrijpelijk jij woont nu dichterbij de autoplaya's ;-)
|
|
|
Benjooh
|
Morgen nog iemand die richting Playa gaat ruimte voor een autoloze student? Met deze vooruitzichten wil ik graag het water op! woont die autoloze student in Rotterdam centrum? moet alleen ff kijken of ga voor golven, vlakwater en of 20m lopen naar de water kant.. en als ik ga wordt het in de middag. Je hebt pb
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij zakt alweer onder ZW door.. avondsessie gaat dus waarschijnlijk niet door :-(
|
|
|
|
Yoram
|
Goed bezig, van 16:00 tot 21:00 op het water.. Bikkel! Je armen niet verloren op de playa? We zien de GOPro filmpjes wel te komen! Maandag (vandaag) weer? Waren als laatste weg samen met twee Belgen die nog om een coffeeshop vroegen Armen zitten er nog aan, precies de juiste kite opgetuigd, van alles wel een beetje gehad gister. Voel de spiertjes nu wel. Waarschijnlijk zo naar autoplaya, nog overleggen met mijn werkende buddy en kijken hoelaat ik hem kan wegplukken van zn werk Kunnen we gelijk even handen schudden! Vandaag ook nog mooie beelden schieten en dan knutselen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Nou idd Michiel, heb zelden zo'n *^&$#@sessie gehad als gistere, was liever thuis gebleven. Ook al heb ik wel onder de Zeeko Krush kunnen hangen van jou. Moet hem nu nog een keer testen want gistere was gewoon nix.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Lol het is ook echt 12 om 18ms... over vlagerig gesproken..
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ben vandaag maar niet het water opgegaan. Heb zaterdag en zondag al gekite en dat voel ik toch wel. Na de regenbui van gisteren heb ik ook even geen zin om in de regen te varen.
Over twee maanden ga ik naar de VS. Ik had gehoopt dat de kites daar goedkoper zouden zijn dan hier maar volgens mij zijn de spullen daar nog duurder dan hier in Nederland
|
|
|
D.D
|
Heerlijk weertje vandaag!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Kom dan naar het autostrand. daar kon je vandaag een enorme beuksessie beleven. na de regen werd de wind echt super! autostrand is echt de bom met hoog water tegenwoordig, zelfs de golven worden daar lekker met 6-7 bft. nu voldaan gesloopt.
|
|
|
D.D
|
Kom dan naar het autostrand. daar kon je vandaag een enorme beuksessie beleven. na de regen werd de wind echt super! autostrand is echt de bom met hoog water tegenwoordig, zelfs de golven worden daar lekker met 6-7 bft. nu voldaan gesloopt. Sorry trouwens van die ene landing, ik ging harder als verwacht en lande bijna op jou.... Gelukkig liep het gewoon goed af
|
|
|
Ron Rodeo
|
No problemo.ging net goed, gebeurt wel eens. het is niet altijd makkelijk in deze omstandigheden. bedankt voor je excuus, doet niet iedereen.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
het was turbo vanaaf, wat een avond! dikke wind en echt dikke mooie golven. Werd nog mooi in de wasmachine gedaan door een golf die net wat eerder dichtklapte dan verwacht, nog niet vaak meegemaakt dat ze zoveel kracht hebben, ik werd werkelijk gewoon rondgedraaid.
Kite is ook nog heerlijk in de wasmachine gegaan. Na een loop te ver onder mijn kite door vliegen doordat ik te geconcentreerd was op de landing, met als gevolg dat de kite achter me lag :-(
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Nou.... De airmiles zijn weer binnen, het was weer hard en hoog vandaag. @ Hijo, thanx for the screwdriver.
|
|
|
|
Benjooh
|
Ik zei toch al.... je had gewoon vandaag moeten gaan kiten! Echt, je hebt een sessie gemist, je wilt het niet weten. Waar het gister misschien het dieptepunt was, was het vandaag het hoogtepunt! Een Topsessie met de hoofdletter T! De wind viel overigens best mee want dr kon gewoon gelest worden!
|
|
|
|
|