Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een klote zooi weer die wind, zul je zien als ik maandag weer naar school moet dat het goed gaat waaien.
|
|
|
DennisH
|
als dat niet gezond zou zijn, zou ik nu al dood moeten zijn.. Mooi je leeft nog !! Dan ga ik weer verder met om de minuut de weersites te checken, kom niet aan werken toe joh Erg vervelend natuurlijk
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Volgens mij is de regen aardig voorbij Zeeland. Nu nog ff wachten tot de wind draait.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Okee, eerste sneak peak van AWD data. Wat mist, wat is onduidelijk, wat is tof?
Ziet er tof uit hoor! Super gedaan.
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Nice overzichtelijk. Alleen ik zou dan nog iets er op naslaan voor de getijstroming.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Heb ook wel zin in een retourtje sluf.
Geacht lid van de kitehigh community,
Op het forum zijn regels van kracht. Daarnaast willen wij het NKV bijstaan in hun streven spots te creëren en bestaande open te houden.
De door u voorgestelde vaarsessie betekent automatisch verboden, zeer kwetsbaar vogelgebied betreden waar zeer zeldzame, unieke en onmisbare vogelrassen zich rustig kunnen voortplanten.
Vandaar dat wij als kitehigh team u bij deze willen verzoeken uw illegale praatjes eens voor u te houden!
Mochten wij hier toch vernemen dat u deze kwetsbare, door UNESCO bestempelde vogelgebieden hebt betreden met uw doek van plezier, dan hangt u een profiel blokkering beginnende met een periode van 500 jaar boven het hoofd. Bij een vervolgovertreding sturen we onze werkelijke secretaresse op u af:
Marcellus W.
Was getekend, Het kitehigh moderator teamkan ik hieruit opmaken dat je meegaat?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Beter, alle noodzakelijke info in een oogopslag! Lekker bezig Appelmannetje Enige wat nog ontbreekt is erbij (niet erin verwerken, wordt onoverzichtelijk) de getijkromme van die spot @ Rudo: Eh.....dat mag ik hier niet hardop zeggen....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Nice overzichtelijk. Alleen ik zou dan nog iets er op naslaan voor de getijstroming.
Heel goed punt, ben alleen bang als ik de getijde er ook nog in ga zetten dat het dan een onoverzichtelijke grafiek wordt. Daarnaast moet ik eerst die informatie nog ergens ophalen en wegzetten Zeker een punt voor toekomstige versie:)
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Staan er ook meetpalen in de buurt van kijkduin. Als de wind gedraaid is ga ik er misschien wel heen.
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Yep heb ook zin om te gaan, heb alleen een 9m ter beschikking dus beter gaat de wind aan!
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ga naar ouddorp:) eens kijken hoe weer eens is
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ziet er goed uit Laurens, een stuk beter dan wat Rijkswaterstaat ervan gemaakt heeft!
|
|
|
RobertV
|
Ik ga denk ik ook nog is op ouddorp of rock kijken.. T is al weer veel te lang geleden
|
|
|
sanderw
Gast
|
als ik wg zie, dan denk ik idd ook nog even naar rock te gaan.
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Lekker naar Oostvoorne. Als de wind vanavond ook besluit er mee op te houden, verzuip ik tenminste niet .
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ga eind van de middag ook maar weer eens kijken bij het water als de voorspelling zo blijft...
|
|
|
RobertV
|
Wil iemand trouwens nog meerijden omgeving Dordrecht?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gaat een goed weekend worden, geloof er ook wel in dat het morgen harder gaat waaien dan de voorspellingen zeggen...
@ Lauw: WTF moet je op Ouddorp met een TT???
|
|
|
|