BdB
|
Hij stond met de neus richting zee de auto, op het einde van het parkeerterrein van c- side globaal dus links achter aan.
Sorry man dat ik tijd niet heb genomen om je verder te helpen maar was aardig kapot. Hoop dat de tweede poging met startkabels is gelukt..
Oke dus daar waar je op de foto de auto's ziet staan? Direct tegenover het pad dat naar c side leidt? Ja waar de auto's staan en dan stond de neus van de auto tegen de bomen geparkeerd richting zee.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo 15 cm langer geworden am Playa..............heerlijk maar wel pittig met de 9 m2 Wel een erg hoog C4 gehalte
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik kon om 11u op oostvoorne met een 9m het water niet bereiken! Wat een wind. Ik kon er niet tegen in lopen Daarna met de 7m geknald op te korte lijnen. Was lekker, af en toe nat en af en toe de zon! Lekker dagje, maar had wel langer mogen duren! Lekker gezellig sterremans & john!
|
|
|
El Banditos
|
Zo 15 cm langer geworden am Playa..............heerlijk maar wel pittig met de 9 m2 Wel een erg hoog C4 gehalte haha volgens mij zat ik met jou in de poel dan want waren bijna alleen maar C4tjes aan het knallen
|
|
|
|
El Banditos
|
german style?
edit: belgium style?
jep 7tje vandaag, welke was jij?? Zag 2x een 9m in german/belgium
|
|
|
|
El Banditos
|
ja dan weet ik het wel, daar was ik ook af en toe ff bezig.
Was niet verkeerd met die wind in de poel spelen!!!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
@bdb, geen probleem is was ook kapot. na 3 pogingen en de noodplannen in het boekje van de wagen te lezen heb ik hem aan de praat gekregen. Zeker bedankt voor de moeite. @mvbt, mijn auto stond idd rechts naast de strandopgang. En dan de 3de plaats ofzo. De kabels zouden tegen de bomen moeten liggen.
Ik was zo blij dat hij gestart was dat ik direkt vertrokken was. Alvast bedankt om te gaan kijken. Het kratje staat al klaar.
Nick
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
sluffie was dik vanavond... de ventilator ging ineens weer aan. weet iemand hoe het is met die gene die vermoedelijk zijn ribben had gebroken in de poel?
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo wat heb ik vandaag een topsessie gehad! Heel erg lekker met de 8m en de 9m gevaren.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag grote matendag en zonnetje, morgen paar knoopjes meer. Goed weekend!
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Morgen inderdaad een heerlijk weertje om de 12 weer eens uit de tas te hallen. Zonnetje erbij. Wardt een top dagje
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere avond weer een lekkere sessie gehad tot dat de zon onder ging. Hopelijk zondag weer een sessie...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was heel chill op de Slufter gister! Morgen middag zeker weer van de partij!
Wordt het morgen uberhaupt nog wel wat?
|
|
|
reBELg
Geen avatar
|
Iemand een idee hoeveel 'woei' er gisteren was in Kijduin? Dan weet ik gelijk mijn just-over-the-high-end
Salukes reBELg
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dit was de meting van gisteren, een erg wisselvallig dagje wat wind betreft met vlagen ruim over de 30kn heen. Heerlijk kunnen vliegen met mijn 9m Torch!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
In de ochtend kon ik mijn 9m niet houden op het strand. Had nog wel wat depower, maar dat was op randje aanstroming verliezen. Na 11u werd het wat minder met hier en daar een flinke vlaag. Heerlijk Vandaag genoeg voor een lekkere skimsessie. Ga zo mijn nieuwe high-end kite ff testen!
|
|
|
reBELg
Geen avatar
|
Hej bedankt voor de info, nu snap ik waarom ze zo rebels was, zelf met de power knop op OFF!! Met dank aan Helena gisteren voor de eerste keer op dat vijvertje bij Kijkduin gevaren wel leuk al waren we als rookies soms toch "een beetje" overpowerd. Morgen misschien cruisen met de 12 als de 14 knoopjes blijven zoals nu aangekondigd...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
@bdb, geen probleem is was ook kapot. na 3 pogingen en de noodplannen in het boekje van de wagen te lezen heb ik hem aan de praat gekregen. Zeker bedankt voor de moeite. @mvbt, mijn auto stond idd rechts naast de strandopgang. En dan de 3de plaats ofzo. De kabels zouden tegen de bomen moeten liggen.
Ik was zo blij dat hij gestart was dat ik direkt vertrokken was. Alvast bedankt om te gaan kijken. Het kratje staat al klaar.
Nick
Hey Nick, Ik ben er vanmorgen om 07.30 geweest en voor je gezocht op de plaats die je beschreef, maar heb helaas niets kunnen vinden
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Playa was ook uber nice, poeltje liep vol. Heerlijk darkslides kunnen doen. Na de bui kakte de wind wat in...
Nu helemaal gaar op de bank. Op naar de volgende sessie.
Was jij met de groene C4 bezig?? Ja dat was ik. Heb in met jou staan praten over de darkslide ?
|
|
|