rich@rd
|
ik word gek van dat wachten en staren naar de meters!!!
|
|
|
rdeheld
|
ik word gek van dat wachten en staren naar de meters!!! Ik sta op d brouwers dam buien zijn wat minder maar wind is nog niet gedraait of aangetrokken
|
|
|
rich@rd
|
kan iemand mij uitleggen waarom ik nu toch zoon vijftien kites bij de slufter zie op de webcam???
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
kan iemand mij uitleggen waarom ik nu toch zoon vijftien kites bij de slufter zie op de webcam???
omdat ze geld teveel hebben.
|
|
|
Yoram
|
Ik skip, wind gaat nu wel draaien maar het wordt te laat zo te zien.
|
|
|
|
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
omdat ze geld teveel hebben. Wat is de url van die Slufter webcam ?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Er waren er veel aan het kiten op de sluf, enkele tot aan de zandbank met vol aflandige wind daar. En er was ook een school met 3 klasjes bezig. Ik heb hem maar over geslagen na 3 uur wachten in de wagen. Elke keer denken dat de wind gaat draaien en het hard ging blazen. Maar helaas, volgende keer meer geluk.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nou nou, zo hard was ie ook weer niet. Hadden beter een 7 of 8m op kunnen zetten ipv een 6m, maar toch even lekker uitgewaaid op de dam met springtij.
|
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ben eerlijk gezecht blij dat het niet waaide. heb tentames, en nog spierpijn van gister.
gister was echt een heerlijke loop sessie op playa. heerlijk groot poeltje. en tot het donker kon je erin varen.
vandaag dus kunnen leren zonder me eigen op te vreten omdat het heel de middag waaide.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Toch weer een lekker uurtje gevaren zo. Was minder goed dan van te voren verwacht, maar zeker nog eventjes de moeite waard.
|
|
|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
Gaat er morgenmiddag nog iemand? Naar Zandmotor of ergens in de buurt van Zuid-holland? Wil gaan, maar liever niet alleen op 't water.... Wie??
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ik word gek van dat wachten en staren naar de meters!!! Moet gelijk weer aan deze denken als ik je reactie lees...
|
|
|
rich@rd
|
hahahaha klopt als een bus.. zeker gister!
|
|
|
LeanLeen
|
Gaan er morgen mensen tussen 13:00 en 17:00 naar het autostrand? Ik overweeg een vrije middag op te nemen... maar in mijn eentje is ook maar zo alleen.
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Gaan er morgen mensen tussen 13:00 en 17:00 naar het autostrand? Ik overweeg een vrije middag op te nemen... maar in mijn eentje is ook maar zo alleen.
Als de wind goed is wel, maar ik heb mijn twijfels.
|
|
|
Yoram
|
Vandaag en morgen helaas te druk, woensdagmiddag misschien weer van de partij. Gaan er morgen mensen tussen 13:00 en 17:00 naar het autostrand? Ik overweeg een vrije middag op te nemen... maar in mijn eentje is ook maar zo alleen.
Autostrand staan volgens mij nu altijd nog wel mensen als het waait hoor net als de andere 'drukkere bekende spots'.
|
|
|
|