Belgische nicht Bertt is gespot samen met michiel... en nog 2 anderen... Rob was van de choreografie. Die kan jullie meer vertellen mochten jullie interesse hebben
Belgische nicht Bertt is gespot samen met michiel... en nog 2 anderen... Rob was van de choreografie. Die kan jullie meer vertellen mochten jullie interesse hebben
Hoe krijg je dat zo snel gevonden?? Of begin ik nu overal wat achter te zoeken......voortaan maar met het gezicht naar je toe mijn kite oppompen hoor......no hard feelings
Hoe krijg je dat zo snel gevonden?? Of begin ik nu overal wat achter te zoeken......voortaan maar met het gezicht naar je toe mijn kite oppompen hoor......no hard feelings
John, je lijkt net een wijf... ben je zwanger?
Mareh, jaloerse nichten, hebben jullie nog gekite vandaag of wat? of is de windloosheid naar jullie harses gestegen?
btw John is ook gespot mt zn beach look permanentje
Even los van jullie andere hobby's, gaat het vanavond nog wat worden? HVH gaat al richting de 15 knopen. Ik weet dat ik geen 6-je nodig heb vanavond, maar een 14m ligt zo in de auto.
Ik geloof er wel in, gister ook lekker gevaren, twijfel alleen een beetje waar? Als je gister uitvoer op Ouddorp had je meer wind vanaf het moment dat MV2 precies upwind lag.. Misschien is de noordkant een goed idee? als het sideshore haalt.
Ik geloof er ook wel in en zeker voor een 14m, misschien ook wel weer voor een wat kleinere maat. Heb gister ook lekker gevaren achterin op MV2 met een 10m en sideshore. Ook nu lijktie nog wat aan te gaan trekken...