Iemand gezocht om 8 dagen mee naar egypte te gaan...!!!!kom op menseuuuu

prokiter

Maart 30, 2008, 23:35:17
edit2Rapporteer  
Heyy MEnsuu,

Ik ben van plan eind april begin mei naar egypte te gaan voor 8 dagen.

Aangezien alleen gaan echt een stuk duurder is zoek ik iemand die met me mee wil.

Ik ben vorig jaar naar elgouna geweest...was top..... ThumpsUp

Ik zit te kijken naar Hamata...(de spot van het filmpje van Lex Dekker...)

Is niet echt makkelijk....en anders wil ik naar elgouna en dan denk ik naar het panorama hotel.

De planning is eerst iets geschikts zoeken, en kijken voor welke data's, dan op mijn werk vrij vragen (want weet niet zeker of het altijd kan) en als het kan dan boeken....

Even wat over mijn zelf... loser  :   Arwin Lubbers (man) loser Grin
                                                                        21 jaar oud.
                                                                        Ik kite 5,5 jaar, kan lekker varen maar heb in de tussen tijd
                                                                        te weinig gekite....bezig met board offs, 360" gaily.

Dus als iemand zin heeft, en de tijd, en het geld....en het gezzelig lijkt....dan hoor ik het spoedig graag.... ThumpsUp

Greetings...Pro KIter.... Cool
R@bert

Antwoord #1 Maart 31, 2008, 04:12:46
edit2Rapporteer  
Hoeveel scheelt t dan als je alleen gaat?
prokiter

Antwoord #2 Maart 31, 2008, 23:37:23
edit2Rapporteer  
Heyy,

Het kan een goede 200 euro schelen....en das toch een beste smak geld..... Undecided

Greetings...Pro KIter..... Cool
prokiter

Antwoord #3 April 01, 2008, 00:02:57
edit2Rapporteer  
Heyy Mensuu,

Maar dus helemaal niemand...????

Het is aardig op kort termijn dus.... Undecided

Bijvoorbeeld voor elgouna...:  http://www.vakantiestunt.nl/?landid=1&page=Egypte#

9 mei...(aanbieding)   1: pers = 814 euro
                              2 ± pers - 529 euro.

Deze datum is ook wel interesant.... ThumpsUp

Ik wil ook graag naar Hamata kijken, maar dit is zeker een stuk duurder, ( ongeveer p.p 700 euro)

Greetings...Pro Kiter... Cool
Chop S(t)ick

Antwoord #4 April 01, 2008, 03:11:59
edit2Rapporteer  
Heyy Mensuu,

Maar dus helemaal niemand...????

Het is aardig op kort termijn dus.... Undecided

Bijvoorbeeld voor elgouna...:  https://www.vakantiestunt.nl/?landid=1&page=Egypte#

9 mei...(aanbieding)   1: pers = 814 euro
                              2 ± pers - 529 euro.

Deze datum is ook wel interesant.... ThumpsUp

Ik wil ook graag naar Hamata kijken, maar dit is zeker een stuk duurder, ( ongeveer p.p 700 euro)

Greetings...Pro Kiter... Cool

No worries denk ik. Ik was ook opzoek naar iemand om kamer mee te delen. Niemand reageerde. Ik ben de El Gouna topics gaan lezen en ontdekte daar iemand die met het zelfde zat. Even contact gehad en we gaan 8 mei 10 dagen.
Dus jij zal dat minstens ook wel voor elkaar krijgen Smiley
prokiter

Antwoord #5 April 01, 2008, 03:17:40
edit2Rapporteer  
Heyy,

Jah dat hoop ik wel jah.

Maar voor eind april is het nog aardig kort dag hehehe... loser

Maja we zien eht wel...hehehe..... ThumpsUp

Greetings...Pro KIter..... Cool

hans

Antwoord #6 April 01, 2008, 03:28:27
edit2Rapporteer  
hey prokiter ik had op een andere site ook een advertentie geplaatst om en trip naar denemarken te maken
met en camper deze reis word beschreven in kitemagazine laatste nummer blz. 20, niemand die interesse had.
ik zou graag een keer een kitetrip willen maken om een dag of 6 te knallen als het maar wel een beetje betaal baar is.
prokiter

Antwoord #7 April 01, 2008, 04:55:30
edit2Rapporteer  
Heyy,

Jah ik weet niet wat je betaalbaar vind.

529 p.p all inclusive...komt alleen visum bij en mischien nog wat eten en drinken overdag op het kitestrand en het betalen van de tuk tuk of taxi....!!!!! Shocked

Greetings...Pro KIter... Cool
hans

Antwoord #8 April 01, 2008, 18:18:53
edit2Rapporteer  
529 p.p is dat ook incl. ticket en kan je dan ook je eigen spullen meenemen.
klink in iedergeval wel interesant
Chop S(t)ick

Antwoord #9 April 01, 2008, 18:28:16
edit2Rapporteer  
mischien nog wat eten en drinken overdag op het kitestrand en het betalen van de tuk tuk of taxi....!!!!! Shocked

Naast het derde kitestation schijnt een strandtent te zijn die bij een aantal hotels hoort. Daar is het All in principe ook werkzaam. Weet niet welke hotels dat zijn ik denk dat Mini-me je daar veel meer over kan vertellen. Het is een mooie optie lijkt me zo om in je hotel besluit mee te nemen Smiley
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 April 01, 2008, 19:00:37
edit2Rapporteer  
mischien nog wat eten en drinken overdag op het kitestrand en het betalen van de tuk tuk of taxi....!!!!! Shocked

In ieder geval het Rihanne inn Resort maar van dat eten daar op het strand ben ik veel ziek geworden, viezerikken zijn het daar!

Naast het derde kitestation schijnt een strandtent te zijn die bij een aantal hotels hoort. Daar is het All in principe ook werkzaam. Weet niet welke hotels dat zijn ik denk dat Mini-me je daar veel meer over kan vertellen. Het is een mooie optie lijkt me zo om in je hotel besluit mee te nemen Smiley
Sherida

Antwoord #11 April 01, 2008, 20:28:44
edit2Rapporteer  
Dat hoort bij het Rihanna Inn, Rihanna Resort en Ocean View..
Prima te doen, hoef je niet elke keer terug naar het resort.

Bij ons is niemand daar ziek geworden, hoort allemaal bij het hotel dus de kwaliteitseisen 'horen' hetzelfde te zijn!
@rjen

Geen avatar

Antwoord #12 April 01, 2008, 20:54:16
edit2Rapporteer  
2x Rihanna Inn en 2x mensen ziek van het eten!

Voor mij NOOIT meer Egypte!

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #13 April 01, 2008, 21:38:17
edit2Rapporteer  
Ben in El Gouna geweest en schijt op all inclusive Angry
Er is daar prima te eten in het centrum bij een aantal restaurantjes. Ik zat in Panorama (wel mooi, toen splinternieuw, helaas ook russen) met ontbijt wat op zich okay was.

Op de transfer terug hoorden we alle Nederlanders met polsbandjes klagen over het slechte eten! schater loser

Ik zeg niet dat all-inclusive slecht is, maar mij niet gezien ThumpsUp
prokiter

Antwoord #14 April 02, 2008, 00:01:52
edit2Rapporteer  
Heyy,

Jah mensen met een zwakke maag moeten ook niet op vakantie gaan..... loser

Panaorama super...all inclusive met kitesurfen heb je niet echt veel aan inderdaad, maar aangezien Panorama hotel het goedkoopste hotel is, en hij word alleen all in aangeboden.....!!!! Undecided

@hansol:  die prijs is inderdaad met vlucht...!!!!

@rjen

Geen avatar

Antwoord #15 April 02, 2008, 00:39:10
edit2Rapporteer  
Heyy,

Panaorama super...all inclusive met kitesurfen heb je niet echt veel aan inderdaad, maar aangezien Panorama hotel het goedkoopste hotel is, en hij word alleen all in aangeboden.....!!!! Undecided

ohhhhhhhhhhhhhh...dat wordt het rustig in Egypte want ik heb daar al heeeeeeeeel veel mensen ziek gezien, ook beter bekend als de vloek van d farao!
Sherida

Antwoord #16 April 02, 2008, 00:57:54
edit2Rapporteer  

2X El Gouna geweest; 1 keer Rihanna Resort, 1 X Panorama - Nog nooit ziek geweest..
Ligt er misschien ook aan wat je eet Wink
hans

Antwoord #17 April 02, 2008, 01:08:54
edit2Rapporteer  
ik heb wat foto,s gezien ziet er top uit , maar wat ik er over gelezen heb is het niet echt windzeker en het moet toch wel 1 groot kitefestijn worden
prokiter

Antwoord #18 April 02, 2008, 01:35:20
edit2Rapporteer  
Heyy,

NIet echt windzeker...????

Waar wel....hehehe

Kijk effe in dit topic:   http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,24726.0.html

En dan iets verder op de eerste bladzijde.....daar staat een grafiekje...is toch best goed volgensmij....en het kan altijd niet waaien.... ThumpDown

Greetings...Pro KIter........ Cool
snip

Antwoord #19 April 02, 2008, 01:45:53
edit2Rapporteer  
Ben 3 weken geleden 10 dagen in El Gouna geweest en heb eigenlijk alleen maar in het centrum gegeten. Er zitten inderdaad een paar hele chille restaurantjes check vooral club house. Super steak hebben ze daar en je kunt er ook lekker chillen met je laptop ze hebben draadloos internet en vaak zitten er ook een hoop andere boarders. Mocht er een keer een dagje geen wind zijn ga dan zeker wakeboarden bij www.theorangeconcept.com zijn nederlanders in de abidos marina met een wakeboard school.
prokiter

Antwoord #20 April 03, 2008, 22:53:51
edit2Rapporteer  
Heyy,

Dus geen gegadegden....????? Huh Undecided :'(

(HJ) MINI-ME

Antwoord #21 April 04, 2008, 08:38:35
edit2Rapporteer  
Misschien moet je de vakantie ff uitstellen en dan heb ik hier wat info voor je  ThumpsUp
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,30521.0.html
(HJ) MINI-ME

Antwoord #22 April 04, 2008, 08:42:10
edit2Rapporteer  

Dat ligt niet aan het eten  loser

Je moet gewoon weten wat je doet en dan is er niets aan de hand.
2x geweest en niemand is ziek geworden.
Flip

Antwoord #23 April 05, 2008, 03:09:16
edit2Rapporteer  

Dat ligt niet aan het eten  loser

Je moet gewoon weten wat je doet en dan is er niets aan de hand.
2x geweest en niemand is ziek geworden.

Geef dan eens wat tips MINI-ME, zo ga ik voorbereid naar El-Gouna deze zomer.
Ik ga eind juli/begin augustus ik ga dus wss liters water drinken en liefst geen zoutwater ;-)
Kan ik dat daar aan het strand in flessen krijgen of koop ik die dan het best in het centrum voor vertrek naar de club ?
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #24 April 07, 2008, 00:04:56
edit2Rapporteer  
Heyy,

ohhhhhhhhhhhhhh...dat wordt het rustig in Egypte want ik heb daar al heeeeeeeeel veel mensen ziek gezien, ook beter bekend als de vloek van d farao!
Veel mensen douwen werkelijk alles naar binnen.....
Je moet in dit soort landen gewoon simpelweg even opletten wat je NIET moet eten, zoals;
* Op de eerste 2 dagen NOOIT ijskoud drinken (buikstreek aclimatiseren.)
* geen voorgesneden fruit
* geen salade die met kraanwater is gewassen (VRAGEN AAN HOSTESS)
* geen schepijs.
* en vaak je handen wassen (meesten vergissen zich hierin) zoiezo ALTIJD voor je gaat eten....

als je hier op let kan er weinig gebeuren
 loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.