R@bert
|
Hoeveel scheelt t dan als je alleen gaat?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Het kan een goede 200 euro schelen....en das toch een beste smak geld..... Greetings...Pro KIter.....
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuu, Maar dus helemaal niemand...???? Het is aardig op kort termijn dus.... Bijvoorbeeld voor elgouna...: http://www.vakantiestunt.nl/?landid=1&page=Egypte#9 mei...(aanbieding) 1: pers = 814 euro 2 ± pers - 529 euro. Deze datum is ook wel interesant.... Ik wil ook graag naar Hamata kijken, maar dit is zeker een stuk duurder, ( ongeveer p.p 700 euro) Greetings...Pro Kiter...
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Heyy Mensuu, Maar dus helemaal niemand...???? Het is aardig op kort termijn dus.... Bijvoorbeeld voor elgouna...: https://www.vakantiestunt.nl/?landid=1&page=Egypte#9 mei...(aanbieding) 1: pers = 814 euro 2 ± pers - 529 euro. Deze datum is ook wel interesant.... Ik wil ook graag naar Hamata kijken, maar dit is zeker een stuk duurder, ( ongeveer p.p 700 euro) Greetings...Pro Kiter... No worries denk ik. Ik was ook opzoek naar iemand om kamer mee te delen. Niemand reageerde. Ik ben de El Gouna topics gaan lezen en ontdekte daar iemand die met het zelfde zat. Even contact gehad en we gaan 8 mei 10 dagen. Dus jij zal dat minstens ook wel voor elkaar krijgen
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Jah dat hoop ik wel jah. Maar voor eind april is het nog aardig kort dag hehehe... Maja we zien eht wel...hehehe..... Greetings...Pro KIter.....
|
|
|
hans
|
hey prokiter ik had op een andere site ook een advertentie geplaatst om en trip naar denemarken te maken met en camper deze reis word beschreven in kitemagazine laatste nummer blz. 20, niemand die interesse had. ik zou graag een keer een kitetrip willen maken om een dag of 6 te knallen als het maar wel een beetje betaal baar is.
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Jah ik weet niet wat je betaalbaar vind. 529 p.p all inclusive...komt alleen visum bij en mischien nog wat eten en drinken overdag op het kitestrand en het betalen van de tuk tuk of taxi....!!!!! Greetings...Pro KIter...
|
|
|
hans
|
529 p.p is dat ook incl. ticket en kan je dan ook je eigen spullen meenemen. klink in iedergeval wel interesant
|
|
|
Chop S(t)ick
|
mischien nog wat eten en drinken overdag op het kitestrand en het betalen van de tuk tuk of taxi....!!!!! Greetings...Pro KIter... Naast het derde kitestation schijnt een strandtent te zijn die bij een aantal hotels hoort. Daar is het All in principe ook werkzaam. Weet niet welke hotels dat zijn ik denk dat Mini-me je daar veel meer over kan vertellen. Het is een mooie optie lijkt me zo om in je hotel besluit mee te nemen
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
mischien nog wat eten en drinken overdag op het kitestrand en het betalen van de tuk tuk of taxi....!!!!! Greetings...Pro KIter... In ieder geval het Rihanne inn Resort maar van dat eten daar op het strand ben ik veel ziek geworden, viezerikken zijn het daar! Naast het derde kitestation schijnt een strandtent te zijn die bij een aantal hotels hoort. Daar is het All in principe ook werkzaam. Weet niet welke hotels dat zijn ik denk dat Mini-me je daar veel meer over kan vertellen. Het is een mooie optie lijkt me zo om in je hotel besluit mee te nemen
|
|
|
Sherida
|
Dat hoort bij het Rihanna Inn, Rihanna Resort en Ocean View.. Prima te doen, hoef je niet elke keer terug naar het resort.
Bij ons is niemand daar ziek geworden, hoort allemaal bij het hotel dus de kwaliteitseisen 'horen' hetzelfde te zijn!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ben in El Gouna geweest en schijt op all inclusive Er is daar prima te eten in het centrum bij een aantal restaurantjes. Ik zat in Panorama (wel mooi, toen splinternieuw, helaas ook russen) met ontbijt wat op zich okay was. Op de transfer terug hoorden we alle Nederlanders met polsbandjes klagen over het slechte eten! Ik zeg niet dat all-inclusive slecht is, maar mij niet gezien
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Jah mensen met een zwakke maag moeten ook niet op vakantie gaan..... Panaorama super...all inclusive met kitesurfen heb je niet echt veel aan inderdaad, maar aangezien Panorama hotel het goedkoopste hotel is, en hij word alleen all in aangeboden.....!!!! @hansol: die prijs is inderdaad met vlucht...!!!! Greetings...Pro KIter....
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Heyy, Jah mensen met een zwakke maag moeten ook niet op vakantie gaan..... Panaorama super...all inclusive met kitesurfen heb je niet echt veel aan inderdaad, maar aangezien Panorama hotel het goedkoopste hotel is, en hij word alleen all in aangeboden.....!!!! @hansol: die prijs is inderdaad met vlucht...!!!! Greetings...Pro KIter.... ohhhhhhhhhhhhhh...dat wordt het rustig in Egypte want ik heb daar al heeeeeeeeel veel mensen ziek gezien, ook beter bekend als de vloek van d farao!
|
|
|
Sherida
|
2x Rihanna Inn en 2x mensen ziek van het eten!
Voor mij NOOIT meer Egypte!
2X El Gouna geweest; 1 keer Rihanna Resort, 1 X Panorama - Nog nooit ziek geweest.. Ligt er misschien ook aan wat je eet
|
|
|
hans
|
ik heb wat foto,s gezien ziet er top uit , maar wat ik er over gelezen heb is het niet echt windzeker en het moet toch wel 1 groot kitefestijn worden
|
|
|
|
snip
|
Ben 3 weken geleden 10 dagen in El Gouna geweest en heb eigenlijk alleen maar in het centrum gegeten. Er zitten inderdaad een paar hele chille restaurantjes check vooral club house. Super steak hebben ze daar en je kunt er ook lekker chillen met je laptop ze hebben draadloos internet en vaak zitten er ook een hoop andere boarders. Mocht er een keer een dagje geen wind zijn ga dan zeker wakeboarden bij www.theorangeconcept.com zijn nederlanders in de abidos marina met een wakeboard school.
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Dus geen gegadegden....????? :'( Greetings...Pro KIter...
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat ligt niet aan het eten Je moet gewoon weten wat je doet en dan is er niets aan de hand. 2x geweest en niemand is ziek geworden.
|
|
|
Flip
|
Dat ligt niet aan het eten Je moet gewoon weten wat je doet en dan is er niets aan de hand. 2x geweest en niemand is ziek geworden. Geef dan eens wat tips MINI-ME, zo ga ik voorbereid naar El-Gouna deze zomer. Ik ga eind juli/begin augustus ik ga dus wss liters water drinken en liefst geen zoutwater ;-) Kan ik dat daar aan het strand in flessen krijgen of koop ik die dan het best in het centrum voor vertrek naar de club ?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Heyy, Jah mensen met een zwakke maag moeten ook niet op vakantie gaan..... Panaorama super...all inclusive met kitesurfen heb je niet echt veel aan inderdaad, maar aangezien Panorama hotel het goedkoopste hotel is, en hij word alleen all in aangeboden.....!!!! @hansol: die prijs is inderdaad met vlucht...!!!! Greetings...Pro KIter.... ohhhhhhhhhhhhhh...dat wordt het rustig in Egypte want ik heb daar al heeeeeeeeel veel mensen ziek gezien, ook beter bekend als de vloek van d farao! Veel mensen douwen werkelijk alles naar binnen..... Je moet in dit soort landen gewoon simpelweg even opletten wat je NIET moet eten, zoals; * Op de eerste 2 dagen NOOIT ijskoud drinken (buikstreek aclimatiseren.) * geen voorgesneden fruit * geen salade die met kraanwater is gewassen (VRAGEN AAN HOSTESS) * geen schepijs. * en vaak je handen wassen (meesten vergissen zich hierin) zoiezo ALTIJD voor je gaat eten.... als je hier op let kan er weinig gebeuren
|
|
|