Respect

Idefixe

Oktober 31, 2009, 12:38:23
edit2Rapporteer  
heb ik voor DEZE  deze jonge meid!  De volgende keer als je echt boos wordt heel even bij stil staan.
martimor

Antwoord #1 Oktober 31, 2009, 12:53:59
edit2Rapporteer  
inderdaad,

Respect
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #2 Oktober 31, 2009, 13:48:53
edit2Rapporteer  
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten  ThumpsUp
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 November 04, 2009, 18:19:54
edit2Rapporteer  
Ik word wel eefe stil als ik dit en het gastenboek lees. RESPECT 
Morres

Antwoord #4 November 05, 2009, 15:58:24
edit2Rapporteer  
ik vind die hele actie nergens op slaan. Moeten we nu straks ook tyfus en tering niet mee gebruiken...?
HDFrank

Antwoord #5 November 06, 2009, 21:37:02
edit2Rapporteer  
sorry Morres,

Ik zou normaal niet reageren, maar ik had je (nog steeds) hoger ingeschat.
Dat je "de hele actie nergens op vindt slaan" is tot daar aan toe.
Iedereen moet zijn mening kunnen geven.

Het feit dat jij een aantal ziektes gebruikt om je verbale frusteratie te uiten en er geen alternatieven voor kan vinden, geeft mij een gevoel voor vervangende schaamte voor je ouders.
In het Haags is het woord bijna een 'cult' woord geweest. (het haagse leesplankje)
Maar weet wat je iemand toewenst!
Uit ervaring kan ik je vertellen dat een persoon die ooit Kanker heeft gehad altijd met de angst leeft dat deze slopende ziekte ze weer te pakken neemt.
Ik hoop van harte dat een ieder die jou lief is nooit onder deze ziekte hoeft te lijden. Want, let wel, als je het zelf hebt is het knetter hard, maar de mensen om je heen voelen zich machteloos.
Ik hoop voor jou en voor eenieder dat je nooit de machteloosheid van deze ziekte hoef te ervaren.

en Morres ik weet dat je knetter 'hard' bent, maar neem van deze ouwe oorlog's veteraan aan dat het kan verkeren.

Groeten
Frank

Ps: Morres ik weet zeker dat je opvoeders je deze woorden kwalijk nemen.
      Maar dat is iets wat tussen jou en je geweten speelt.
      Een reactie mag! Maar of ik daar op zal reageren?
Morres

Antwoord #6 November 06, 2009, 22:34:56
edit2Rapporteer  
sorry Morres,

Ik zou normaal niet reageren, maar ik had je (nog steeds) hoger ingeschat.
Dat je "de hele actie nergens op vindt slaan" is tot daar aan toe.
Iedereen moet zijn mening kunnen geven.

Het feit dat jij een aantal ziektes gebruikt om je verbale frusteratie te uiten en er geen alternatieven voor kan vinden, geeft mij een gevoel voor vervangende schaamte voor je ouders.
In het Haags is het woord bijna een 'cult' woord geweest. (het haagse leesplankje)
Maar weet wat je iemand toewenst!
Uit ervaring kan ik je vertellen dat een persoon die ooit Kanker heeft gehad altijd met de angst leeft dat deze slopende ziekte ze weer te pakken neemt.
Ik hoop van harte dat een ieder die jou lief is nooit onder deze ziekte hoeft te lijden. Want, let wel, als je het zelf hebt is het knetter hard, maar de mensen om je heen voelen zich machteloos.
Ik hoop voor jou en voor eenieder dat je nooit de machteloosheid van deze ziekte hoef te ervaren.

en Morres ik weet dat je knetter 'hard' bent, maar neem van deze ouwe oorlog's veteraan aan dat het kan verkeren.

Groeten
Frank

Ps: Morres ik weet zeker dat je opvoeders je deze woorden kwalijk nemen.
      Maar dat is iets wat tussen jou en je geweten speelt.
      Een reactie mag! Maar of ik daar op zal reageren?
mijn vader is 3jaar geleden overleden aan kanker

dus

Touché Grin

edit: overigens, gebruik ik de woorden zelf niet, maar stoor me er niet aan als andere mensen dat doen.

Edit: overigens vind ik je post persoonlijk beledigend, beetje mijn ouders erbij betrekken, ik heb een deugdelijke opvoeding genoten, iets wat jou geen bolle reet aangaat.
HDFrank

Antwoord #7 November 07, 2009, 01:13:49
edit2Rapporteer  
Morres,

Mijn complimenten (zal je geen reet kunnen schelen) over je reactie.

Ten eerste zat ik fout, dat je met je eerdere reactie bij mij de indruk wekte de ziektes als onderdeel van je vocabulair te beschouwen. En beledigen is mijn bedoeling niet, daar ken ik je niet goed genoeg voor.

Ten tweede:  je twee edits geven aan dat je weldegelijk je grijze massa gebruikt.

En wat ik van jou  vindt, of wie dan ook,  moet je geen barst kunnen schelen.

Met vriendelijke groet
Frank

Ps: Als je over het verlies iets kwijt wil, mij pb'en mag altijd.
HDFrank

Antwoord #8 November 07, 2009, 01:20:04
edit2Rapporteer  
en ON topic.

Ik heb zeer veel respect voor Richelle Laurijsen.

Zij heeft, ondanks haar 16 jaren jong, een doel  gevonden om de korte tijd die haar rest zo veel mogelijk zin te geven.
Shannon

Antwoord #9 November 08, 2009, 20:33:55
edit2Rapporteer  
Morres zegt wat ik dacht, maar ik dacht, ik zeg het niet, want dan heb ik heel kitehigh weer over mij heen.

Ik heb respect voor dat meisje en wat ze doet. De energie vinden om nog zo'n actie op poten te zetten terwijl je doodziek vind bewonder ik.

Wat betreft die eeuwige discussie van met kanker schelden. Ik vind dat iedereen dat helemaal lekker zelf wil weten, en dat het aan ieder die zich daardoor gekwetst voelt is om daar de persoon op aan te spreken. ik had ooit een vriendje met kanker, en die scheld er zelf nog mee. Dat kwetsende voor mensen die het zelf hebben blijkt dus toch weer heel persoonlijk te zijn.

Daarnaast kunnen de christenen en de COC dan wel eenzelfde actie starten. Dan kan je beter helemaal stoppen met schelden, maar hee, dat weten we toch allemaal?

Totslot valt het me op hoe ongelovelijk hypocriet veel nederlanders zijn. Als dit een postbusspotje was geweest had er geen haan naar gekraait!
heelside_harold

Antwoord #10 November 10, 2009, 20:26:02
edit2Rapporteer  
Ik vind het een kwestie normen en waarden.
Die woorden met kanker gebruik ik niet, en niet alleen omdat er mensen aan doodgaan maar het voelt gewoon niet goed als ik dat zeg.
Maar dat meisje is echt een doorzetter, mijn respect voor haar.
Ceep it cool

Laters Harold
El Banditos

Antwoord #11 November 10, 2009, 20:55:57
edit2Rapporteer  
tja is en blijft een eindeloze discussie, desalniettemin wel respect voor het meisje.

Keep it cool is met een K harold haha sorry man kon het niet laten
leeany

Antwoord #12 November 10, 2009, 22:51:06
edit2Rapporteer  
Ook respect voor HD frank!
heelside_harold

Antwoord #13 November 11, 2009, 07:52:20
edit2Rapporteer  
Oh ja ik zie het, maakt toch niet uit jullie weten wat ik bedoel toch Tongue
En je spreekt het hetzelfde uit .
Lex

Antwoord #14 November 18, 2009, 22:53:10
edit2Rapporteer  
Ook respect voor HD frank!

Eens!
Spoon

Antwoord #15 November 18, 2009, 23:44:26
edit2Rapporteer  
Morres zegt wat ik dacht, maar ik dacht, ik zeg het niet, want dan heb ik heel kitehigh weer over mij heen. ik had ooit een vriendje met kanker, en die scheld er zelf nog mee. Dat kwetsende voor mensen die het zelf hebben blijkt dus toch weer heel persoonlijk te zijn.

dus omdat hij het heeft gehad is ok als je ermee scheld?

Wat een bull..
Het is ontzettend asociaal, al dat gescheld.
Het klinkt asociaal, het voelt niet goed ermee te schelden en ik snap niet dat het als "normaal" gezien kan worden.
Idd zoals eerder al is aangekaart zijn het normen en waarden.
Die zijn sowieso de laatste tijd wel ver te zoeken.

@morres wat een slechte voorbeelden die je opnoemt..
het zijn allebei relatief oude ziektes waar allebei een prima behandeling voor is. neemt niet weg dat je eigenlijk ook daar gewoon niet mee moet schelden..

maar jah.
Obesitas of hartinfarct ligt niet zo lekker in de mond blijkbaar..

ik vind het iig onwijs knap en het had eigenlijk veel eerder gedaan moeten zijn.
Morres

Antwoord #16 November 19, 2009, 14:11:12
edit2Rapporteer  
is geen slecht voorbeeld, tyfus en tering komt nog vervuldig voor, weliswaar niet in NL, maar toch. Ik gebruik alle genoemde woorden niet, dat heb ik al gezegd.
@LaurenS

Antwoord #17 November 19, 2009, 19:39:01
edit2Rapporteer  
Pffffffff  vermoeiend die Morres.................. Roll Eyes
Morres

Antwoord #18 November 20, 2009, 17:16:38
edit2Rapporteer  
nee, jij bent lekker joh
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.