Sorry voor de wat late reaktie, lag aan de wind en de voorbereiding van ons Texel weekend...
Pools is ook niet mijn sterktste kant KapppuhH
Wat betreft het bedrijf seven seven ! :
77PROJECT The Boarding CompanyAddicted to riding? We are happy to present our boards collection! Long time gone to get out from underground with 77 PROJECT. Born in Poland, made by local shapers, focused on fulfill high quality and ecological standards. Strong construction and freestyle characteristic are the main pros! Designed to satisfy all riders in all weather conditions! Independent brand that represents freedom and addresses to guys fed up with mass products! Snowboard, fresski and wakestyle Company gives you the ability to RIDE PROUDLY!
Inmiddels 3e generatie kiteboards, in Nederland nog een nieuw merk maar in Polen alom gerespecteerd...
Kiteboards:
77Project 'BOB White'
In het kort: het Freeride board van de twee, met veel comfort en redelijk veel flex.
construction:
full woodcore (balsa wood)
airex panles
Verkrijgbaar in de maten:
130x40 cm.
133x41 cm.
136x42 cm.
77Project 'BOB Black'In het kort: Dit is met recht het Freestyle board een stuk stijver dan de BOB white, maar zeker nog goed te doen voor de knieen.
construction:
full woodcore (balsa wood)
carbon+cevlar stringers
sandwich construction Extrem Light
Verkrijgbaar in de maten:
130x40 cm.
133x41 cm.
136x42 cm.
Voor beide boards geldt: redelijk los op het water, wendbaar, en toch koersvast, uitstekende POP(zeker BOB Black door de carbon rail) en goede upwind eigenschappen... Straps zijn makkelijk te verstellen en pads zitten heerlijk, zijn van een soort NASA-schuim en nemen de vorm van je voet aan...
Nogmaals, dit is een korte omschrijving van de kiteboards.
Wat betreft het board
77Project 'YAMAH', (komt ook naar Nederland), hier kom ik na dit weekend uitgebreidt op terug. Tipje v.d. Sluier!: dit is het wakeboard maar ook als wakestyle kiteboard te gebruiken... een revolutie!
Nog een aardige bijkomstigheid: kiteboards worden geleverd met 3 jaar garantie op breuk!!!
Mijn filosofie: kom de boards testen tijdens een van onze testdagen en ervaar het zelf...
Een board blijft altijd heel persoonlijk!
Hoop hiermee je meeste vragen te hebben beantwoord
Greetzzz On the Loose