|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Bij de Action kan je waterdichte hoesjes voor je telefoon kopen voor slechts 2,-euries... ik gebruik ze voor mijn autosleutels en ze zijn goed waterdicht...
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Bij de Action kan je waterdichte hoesjes voor je telefoon kopen voor slechts 2,-euries... ik gebruik ze voor mijn autosleutels en ze zijn goed waterdicht... ik heb dat ook geprobeerdd en na 16 sessie nog steeds waterdicht
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Ok. Doe je die dan onder je wetsuit of als een ketting om je nek, hoe moet ik dat zien? @gebruikersnaam, Een condoom is idd ook een goed idee, maar dan krijgen ze thuis toch wat rare gedachten denk ik. Ik ga kiten en ik neem mee, een pak condooms
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ok. Doe je die dan onder je wetsuit of als een ketting om je nek, hoe moet ik dat zien? @gebruikersnaam, Een condoom is idd ook een goed idee, maar dan krijgen ze thuis toch wat rare gedachten denk ik. Ik ga kiten en ik neem mee, een pak condooms onder de wetsuite
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Heb er al 2 jaar een van aquapack. Nie goeie koop maar wel waterdicht en stevig.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Een aantal boterhammenzakjes doen ook wonderen. Kun je net zoveel lagen doen totdat jij gerust gesteld bent.
|
|
|
Menno de Vries
|
Ik gebruik zelf ook de aquapack, werkt perfect. doe er altijd een extra boterhamzakje omheen voor de zekerheid en de condens. Ik ook een veel prettiger idee als je aan het kiten bent dat je autosleutel niet onbeheerd op het strand ligt.
|
|
|
Jelle
|
ik heb nog aquapacks over, maar die waren veel duurder dan wat hier staat
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Ik doe mijn sleutel en fony tegenwoordig in zo'n hersluitbare zak van de AH en dan in een zakkie van de Xenos. Tegen de condens een half velletje keukenpapier erbij in. Je moet er alleen niet te lang mee door varen, maar voor die E 2,50 haal je gewoon elk half jaar ofzo een nieuwe. Het werkt veel beter dan zijn voorgangers die ik van diverse merken (pingping) heb geprobeerd. Vooral die van Mystic was rommel, eerste sessie gelijk lek.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Hee grappig Sayo...
Ik doe mijn sleutel ook in een zakje van de Ah, dan in één van de Jumbo, daarna pas in één van de Xenos, dan in één van de Hema en tenslotte in één van de.... wat was het ook al weer.... uhh.... oh ja de Digros als laatste...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
doen jullie er ook elektrische sleutels in? of hebben jullie een reservesleutel laten maken?
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Hee grappig Sayo...
Ik doe mijn sleutel ook in een zakje van de Ah, dan in één van de Jumbo, daarna pas in één van de Xenos, dan in één van de Hema en tenslotte in één van de.... wat was het ook al weer.... uhh.... oh ja de Digros als laatste...
Hey Peer... HAHAHAHA... jij bent zeker de leukste thuis.
|
|
|
Menno de Vries
|
doen jullie er ook elektrische sleutels in? of hebben jullie een reservesleutel laten maken?
Ja, maar wel een extra boterhammenzakje tegen de condens.
|
|
|
mars25
Logs: 0 | 9 uur
|
Voor je telefoon is er al een oplossing koop een sony xperia ZR die zijn waterdicht. Ik stop hem gewoon onder mijn pak. werkt prima. Je hebt ook de Z maar die is veel zwaarder.
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Huh, wat een moeilijk gedoe, mijn klanten/werkgever kan wel een paar uurtjes zonder mij. kwestie van plannen. Autosleutel oke...maar moet een telefoon nu echt mee op het water? je kan hem ook gewoon verstoppen in je auto. En dan even tussen een sessie door kijken als het echt moet.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Autosleutel oke...maar moet een telefoon nu echt mee op het water? je kan hem ook gewoon verstoppen in je auto. En dan even tussen een sessie door kijken als het echt moet.
Vertel mij een spot in de regio waar de auto nog lekker dichtbij het strand kan staan? Alleen Oostvoornsemeer. Slufter, ZM, Oostvoorne, Scheveningen. Allemaal een flink stuk lopen of duinen op ploeteren. Mijn klanten kunnen ook wel wachten. Maar dicapac maakt speciaal voor smartphones waterdichte tasjes, waarmee je zonder de telefoon eruit te halen gewoon kunt bellen. Nog niet getest, was ik ook niet van plan. Maar het schijnt te kunnen.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Hee grappig Sayo...
Hey Peer... HAHAHAHA... jij bent zeker de leukste thuis. Sorry Sayo... kon het niet laten... Maar om op je vraag in te gaan: Alle drie mijn dochters zijn nog leuker..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
gewoon een Sony Experia Z kopen... water dicht tot 150cm... zelf getest in het zwembad .... en het werkt. Vraag maar aan Tom hoe waterdicht zijn Experia-Z en de garantieafhandeling was
|
|
|