|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik wist dat ze ergens algemeen ingekocht werden maar wist niet dat die het waren.
|
|
|
Kemperman
|
Ik heb zelf goede ervaring met die van F-one en de entity versie van north. De slingshot joint is ook een optie. Dat is eigenlijk meer een schoen. Met crashen vlieg je er wel uit, maar met poppen is de kans minimaal dat je eruit schiet. Wel meer moeite doen met starten.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik heb ervaring met de Naish ally (digit) mijn favoriete budget binding en de Apex... Allebei top bindingen alleen is de apex wel wat duurder (+/- 170 euro voor n setje). T fijne is wel dat Apex op alle mogelijke manieren heel fijn is af te stellen, tot op de mm nauwkeurig, dit geld ook voor je stance hoek. En de demping is ook heerlijk!
|
|
|
GP
Geen avatar
|
Het zien uiteindelijk een paar Slingshot Joints geworden ! Soort hybride tussen straps en boots, zodiac Ik ze binnen heb zal Ik een review plaatsen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Idd hier dacht ik gelijk aan toen ik dit topic zag, mijn zwager heeft ze ook bij Yeti gekocht, Zeeko haalde ze daar ook vandaan.
|
|
|
Morres
|
kiteoutlet.eu nobile 2010 straps/pads 35euro, hemels
|
|
|
GP
Geen avatar
|
kiteoutlet.eu nobile 2010 straps/pads 35euro, hemels Top aanbieding! Maar van 155 voor 35? Bijna een te goede aanbieding... Zijn er ervaringen met die shop?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Is gewoon een NL shop die overjarige spullen opkoopt, gewoon een betrouwbare shop dus
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
vriendin heeft dat mooie zwart witte board daar gekocht van xenon. 300 euro voor een nieuw board ook een koopje. netjes en snel geleverd no problemo.
|
|
|
Morres
|
kiteoutlet.eu nobile 2010 straps/pads 35euro, hemels Top aanbieding! Maar van 155 voor 35? Bijna een te goede aanbieding... Zijn er ervaringen met die shop? spul is overjarig he...het is 2014..dus 4jaar oud en 155 is dan VAP, die wordt sowieso weinig gehanteerd bij nobile, maargoed. ik heb er 2 setjes vandaan en die gast is gewoon betrouwbaar EN geen onbekende in de kitereparatiewereld.
|
|
|
GP
Geen avatar
|
kiteoutlet.eu nobile 2010 straps/pads 35euro, hemels Top aanbieding! Maar van 155 voor 35? Bijna een te goede aanbieding... Zijn er ervaringen met die shop? spul is overjarig he...het is 2014..dus 4jaar oud en 155 is dan VAP, die wordt sowieso weinig gehanteerd bij nobile, maargoed. ik heb er 2 setjes vandaan en die gast is gewoon betrouwbaar EN geen onbekende in de kitereparatiewereld. OK super om te lezen dat er goede ervaringen mee zijn! Een paar goede betrouwbare ervaringen zijn voor mij vaak de doorslag om ergens te bestellen. Zal eens verder kijken op die site want er zijn idd leuke aanbiedingen!
|
|
|