flysurfer

goud

Geen avatar

September 06, 2008, 06:37:59
edit2Rapporteer  
Hallo..............  heeft iemand al enige ervaring met de nieuwe flysurfer psycho 4 ,bedankt alvast Joepie
Nature

Antwoord #1 September 06, 2008, 08:27:34
edit2Rapporteer  
Hallo ... zoek even voordat je wat vraagt er staat genoeg over geschreven de afgelopen 2maanden
DaKiteBaron

Geen avatar

Antwoord #2 September 06, 2008, 09:21:46
edit2Rapporteer  
@goud: zie mijn post http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,32255.0.html

Het is een kite met veel power, hoge vliegsnelheid en draaisnelheid.
Ik vlieg er met heel erg veel plezier mee en ik zou je willen aanraden deze kite te testen!
De Psycho4 ''separates man from boys''... ;-)
Als je specifieke vragen hebt laat het weten op dit forum

Groetjes, Ludo
WIMPIII

Antwoord #3 September 06, 2008, 09:24:03
edit2Rapporteer  
Hoi Goud,
Ik heb enige tijd een P4 12. Wat wil je precies weten? Wat ik je kan vertellen is dat hij mij zeer goed bevalt. Hij draait behoorlijk rap. Ik was met mijn vorige kite(Pulse2 12) begonnen met kiteloops. De P4 komt echter een stukje sneller de loop door. Alhoewel deze kite gepositioneerd is als een freestyle kite heeft de hangtime mij positief verbaasd. De eerste keer dat ik eindelijk het water op ging, bleef ik extreem lang hangen. De kite springt echt heel makkelijk. Hij heeft een behoorlijk agressieve lift en ook de pop is dik in orde. Alhoewel ik nog niet uitgehaakt vaar merk je dit gewoon. Bijvoorbeelbeeld bij het aantrekken van de bar. Ook het gebruiksgemak is hoog. Ik vind de kite het meest relaxed van alle Flysurfer kites tot nu toe om solo te starten.
Flyingtrunkie

Antwoord #4 September 06, 2008, 09:35:00
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een P4 12..... de hangtime is inderdaad echt huge! Hij staat bestempeld als een echte freestyle/loop kite, maar oldschool is ook vanwege de hangtime uitstekend te doen (met de 12). De kleinere (heb ik niet) worden geloof ik té rap voor oldschool.
Je kunt er b.t.w. ook veel over vinden op www.foilzone.com loser
WIMPIII

Antwoord #5 September 06, 2008, 10:12:30
edit2Rapporteer  
Oh ja, vergeet bijna te zeggen dat de bar echt top is. een van de betere op de markt naar mijn idee. Je kunt er eindeloos rotatiesprongen mee oefenen zonder dat je frontlines twisten. Gewoon ff je bar aantrekken en alles blijft goed zitten.
hollandkiter

Antwoord #6 September 06, 2008, 12:09:03
edit2Rapporteer  
Ik vaar alweer een tijdje met een Psycho-4 10m. De kite bevalt prima. Het is echt waar dat deze kite weer sneller draait als zijn voorgangers en meer lift heeft. Ook hebben ze het depowerbereik weten te vergroten, de vorm van de kite veranderd (wat meer c-shape) voor minder power.

Het is nog even wachten op de kleinere maten en dan zullen er testdagen gaan komen. Als je meer informatie wilt stuur me dan een PB-tje.
Flyingtrunkie

Antwoord #7 September 06, 2008, 12:24:43
edit2Rapporteer  
ohja, buiten dat het een freestyle kite is, heeft ie ook een erg hoge vliegsnelheid (ook draaisnelheid) zodat je er ook hoge snelheden mee kunt bereiken... loser: Eddy Lansink , heeft er in juli nog een courserace mee gewonnen: The German Seat Kitesurf Trophy. Dit was dus al voordat de kite officieel uit kwam.... Dit kwam o.a. doordat de kite een huge upwindperformance heeft.
(http://www.foilzone.com/phpBB2/viewtopic.php?t=10277&highlight=psycho4+speed)
michiel v geel

Antwoord #8 September 06, 2008, 19:57:09
edit2Rapporteer  
haha lekkere kite lijkt het me ja (p3 was al ziek) maar had eddy niet beter een speed kunnen pakken dan?
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #9 September 06, 2008, 20:35:40
edit2Rapporteer  
Citaat
ohja, buiten dat het een freestyle kite is, heeft ie ook een erg hoge vliegsnelheid (ook draaisnelheid) zodat je er ook hoge snelheden mee kunt bereiken

Is jou nog niet gelukt Marco  schater

Ik speerde je vanmiddag voorbij met me 10 hi hi hi  Grin
Flyingtrunkie

Antwoord #10 September 06, 2008, 21:32:24
edit2Rapporteer  
Citaat
ohja, buiten dat het een freestyle kite is, heeft ie ook een erg hoge vliegsnelheid (ook draaisnelheid) zodat je er ook hoge snelheden mee kunt bereiken

Is jou nog niet gelukt Marco  schater

Ik speerde je vanmiddag voorbij met me 10 hi hi hi  Grin
ik dacht ik zal ff inhouwen voor de ouwe garde, laat die maar voorgaan! Tongue Grin
Jelle

Antwoord #11 September 07, 2008, 20:15:24
edit2Rapporteer  

De Psycho4 ''separates man from boys''... ;-)

He Ludo, wie is die ene man dan?
Of bedoel je "men" ?

ONtopic:
Ik heb een P4 15 m en die stuurt toch heel makkelijk en licht. Benieuwd naar z'n highend, totnogtoe alleen in 9 - 16 knopen gevaren.
DaKiteBaron

Geen avatar

Antwoord #12 September 08, 2008, 19:52:26
edit2Rapporteer  

He Ludo, wie is die ene man dan?
Of bedoel je "men" ?

''It is I''

Groetjes, Ludo
goud

Geen avatar

Antwoord #13 September 09, 2008, 20:04:22
edit2Rapporteer  
Bedankt allemaal  behalve nature heb veel aan gehad goud
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.