plaaggeest
|
ziet er heeel vet uit!!! ben benieuwd hoe dit raafje vliegt!! nog meer lift/hangtime?
|
|
|
Erwin de B
Gast
|
Zien er erg goed uit vind de kleuren ook wel top.
|
|
|
Globe andere pc
Gast
|
onderste kite is geen Raven, is een Boxer 2006
|
|
|
|
Joost
|
Wie heeft hem gevaren en kan er wat over vertellen?
|
|
|
KiteDemon
|
Globe heeft gelijk!!! Is idd de nieuwe Boxer 2006!! De graphics lijken erg op elkaar.
|
|
|
Pantoffelheld
Gast
|
Ziet er echt vet uit vanaf wanneer verkrijgbaar??
|
|
|
FLOF
|
Damn, ziet er strak uit. Gisteren voor het eerst met Raven gevaren, de 1 weliswaar. Wat een kite, superlicht, superdun en hij wil maar een ding: omhoog! (grinnik_kitesmiley)
Wellicht mijn andere kites tzt ook maar eens vervangen voor raafjes.
|
|
|
Pjoeloe
|
gruwluuuuuk!
|
|
|
Jappy
|
Zeer strak design, zeker de graphics. Ben benieuwd naar de review.
|
|
|
KiteDemon
|
Damn, ziet er strak uit. Gisteren voor het eerst met Raven gevaren, de 1 weliswaar. Wat een kite, superlicht, superdun en hij wil maar een ding: omhoog! (grinnik_kitesmiley)
Wellicht mijn andere kites tzt ook maar eens vervangen voor raafjes.
Ik kan je melden dat de Raven2 nog dunnere struds en LE heeft, en voelbaar lichter in gewicht is. Ben erg benieuwd hoe deze aanvoelt in de lucht.
|
|
|
Moza
|
Eerlijk gezegd snap ik niet dat jullie van dit fotomateriaal zo hyper zijn geworden. Dat ie andere kleurtjes heeft ....tja, maar in wezen is het gewoon just another good old tube. Heb de bar bij eurofun zien hangen, leuk dat ovale...maar geen rocket science oid. Je gaat er geen meter hoger door!
Verder vraag ik me af wat een extra centimeter dunnere struts echt uithaalt...het is niet meer zo extreem als toen van ARX naar x2 of van X4 naar raven...dat was echt major!
Als ik het zo bekijk gaan de eigenschappen van de kite grotendeels bepaald worden door de bredere wingtips.....dat betekent dat ie wat meer op de torch is gaan lijken?? Dat ie bij powertricks meer stalt en sneller draait in loops?!
Absoluut geen revolutie....maar vast een hele lekkere kite!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Fer ik geloof niet dat ie nog beter aanvoelt als waar we nu mee varen hahaha...
Maar mocht dit wel het geval zijn, ga je dan de overstap alweer wagen?
Denk persoonlijk dat het ook niet echt een hele revolutie zal zijn. Alleen denken moet je aan een paard overlaten, dus laten we wachten totdat er iemand daadwerkelijk mee gevaren heeft.
|
|
|
Passie
|
zien er zwaar mooi uit.. zijn ze al in nederland?
|
|
|
gerco
|
niet mijn type (shame_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
Gast
|
zo die ziet er mooi uit veel beter als de eerste deze wil ik wel keertje in mijn handen hebben. wanneer worden ze in nederland verkocht? Niet dat ik er geld voor heb hoor!.
|
|
|
boardfreak
Geen avatar
|
vrijdag ff langs kessenich gereden en daar deze gast gezien met raven, zag er erg goed uit
|
|
|
MrRippey
|
vrijdag ff langs kessenich gereden en daar deze gast gezien met raven, zag er erg goed uit Is dit niet de Raven I??
|
|
|
jeroen90
Gast
|
@boardfreak
das volgens mij ook ggen raven 1
|
|
|
gaastra kiter
|
mooi foto nu wil ik hem ook maaar heb geen geld. maar hoe kite de raven nou eigenlijk varst bedankt gr. gaastra kiter (hangloose_kitesmiley)
|
|
|