Brenkie
|
en dan op naish shockwave doorklikken...
Kan iemand nog ff uitleggen hoe dat pasten van pic's werkt!
|
|
|
Psychotic
|
heel simpel, bovenop de foto gaan staan, rechtsklik, afbeeldingslocatie kopieeren, dat tussen de [ img] en [/ img] (zonder spaties) zetten en dit is het resultaat:
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
hmmm ik vind het niet echt een bow model aan de foto te zien. Ik kan het natuurlijk helemaal verkeerd inschatten maar ik vind het meer een soort van kruising tussen bow en normaal model kite. maar hij ziet er wel heel vet uit !
|
|
|
Brenkie
|
oke, thanx.
Het lijkt meer een classic AR, maar er is wel een bridle zichtbaar. Maybe meer een soort switchblade, die heeft ook een gematigder AR dan de crossbow.
|
|
|
Mitchel_12000
|
hij qua arc vorm meer iets van de pro-span van cabrinha (contra). Ondanks dat ziet hij er niet slecht uit. Zo te zien ook een grote AR
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
jongens, goed kijken en je ziet de toming. tis echt een bow!
|
|
|
Harm
|
Hij heeft meer de zelfde shape als de F-one IMPACT
|
|
|
|
Brenkie
|
Idd, supported leading edge. Oftewel toming. Ik wil d'r toch eens gauw eentje gaan proberen. Het lijkt me best relaxed varen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De andere merken, en nu Cabrinha zelf ook met de Xblade hebben een wat "rondere" BOW. Afgaande op de propaganda van Cabrinha zelf zorgt de rondere BOW voor meer stabiliteit en controle. Ik begin het allemaal een beetje vaag te vinden...
|
|
|
plaaggeest
|
Ziet er op zich wel vet uit!! alleen wat heeft da ding een gruwelijk dikke l.e of zie ik da nu verkeerd? En hoe komt de bar eruit te zien voor deze kite? ben erg benieuwd
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
die bar staat ook bij de foto's van de expo, de nieuwe bar voor normale kites is dezelfde die ik half augustus heb gespot op een cabrinha testdag.
|
|
|
Ricardo
|
Dit is de eerste bow met een vet design!! vette shit!!
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
volgens mij is het de raven 2
Volgens mij niet!!!
|
|
|
Brenkie
|
Dit is nog een duidelijkere plaat van de kite zelf. Met de bijbehorende bar. Wel met katrollen dus! Dit is namelijk de gewone 2006 bar met shift
|
|
|
slufterhufters.com
|
Is de Cabrinhabar beter, die heeft plastic over het touw.
|
|
|
Harm
|
ja dat is wel beter maar de bar ziet er wel ok uit! alleen die klote rolletjes maar ja dat hoord bij een BOW he.
|
|
|
drifter
|
welke rolletjes? katrolletjes?? wat maakt dat nou uit
|
|
|
Harm
|
Maakt niet uit hoord er bij he. Maar ja ik heb al wel gemerkt toen ik met de CB aan het varen was en er zat bij mij zand tussen dat dat niet helemaal top is.
|
|
|
MrRippey
|
Gasten het is geen BOW!!! Het is de nieuwe wavekite van naish!!!!!!
|
|
|
KiteDemon
|
Die SLE-bar is gewoon een in de haast gemodificeerde 2006 bar! Je kan het oogje voor de 5de nog zien zitten. Het lijkt me stug dat dit de produktiebar gaat worden voor de SLE. Zou me erg tegen vallen van Naish!! Bar is niet te fixeren, dus beter weer een ouderwetse vaste loop eraan hangen. Maar ze moesten natuurlijk wat laten zien op die expo dus maar ff snel wat in elkaar geflanst.
|
|
|
Garmt
|
Die SLE-bar is gewoon een in de haast gemodificeerde 2006 bar!
Lijkt me ook - want er zit geen leash aan en wel een release op de chickenloop. Dag kite... De bedoeling van een SLE/Bow-concept was toch juist "bar loslaten = volledige veiligheid"?
|
|
|
|