Mari Luz
|
Aloha, Ik zie dat de wind vanaf donderdag t/m zaterdag goed lijkt en draait van zuid naar zuid-west/west. Waar gaan jullie dan altijd kiten? Ik zit vanaf donderdag in Delfzijl (bij mijn ouders, woon zelf in Den Haag). Thx alvast!
|
|
|
Taco.
|
Zuid is over het algemeen Mirns of Workum voor de kiters uit het noorden. Workum is dan vaak wat vlageriger. Voor west is Workum de aangewezen plek. Helaas voor jou is Delfzijl met deze wind geen optie. Dichterbij zou je op het binnenwater terecht kunnen op zuidlaardermeer met Z/ ZZW en Schildmeer met west. Maar dat is wel retevlagerig, en je moet even afspreken met wat anderen. Ben er zelf nog nooit geweest.
|
|
|
big_ben_lair
|
Aloha, Ik zie dat de wind vanaf donderdag t/m zaterdag goed lijkt en draait van zuid naar zuid-west/west. Waar gaan jullie dan altijd kiten? Ik zit vanaf donderdag in Delfzijl (bij mijn ouders, woon zelf in Den Haag). Thx alvast! blauwe stad met noord t/m zuid oost en zuilaadermet zuid t/m zuid west p.s. er zijn op die spots meer mensen die niet op een forum zitten dan wel
|
|
|
Taco.
|
@ peter. Wat voor upgrade heb je dan? shorty om eronderaan te trekken ofzo? Er zijn ook lui die met gaten rondlopen (ik noem geen namen maar het begint met een "s" en eindigt op "teven") en dat lijkt me in ieder geval niet de way to go deze winter. (grinnik_kitesmiley)
Vooralsnog heb ik 5/3 mm pak (goed nauw aansluitend) schoenen en cap. 5mm handschoentjes moet er nog bij komen. Zien wel hoever we komen.
|
|
|
Steven
|
@ peter. Wat voor upgrade heb je dan? shorty om eronderaan te trekken ofzo? Er zijn ook lui die met gaten rondlopen (ik noem geen namen maar het begint met een "s" en eindigt op "teven") en dat lijkt me in ieder geval niet de way to go deze winter. (grinnik_kitesmiley)
Vooralsnog heb ik 5/3 mm pak (goed nauw aansluitend) schoenen en cap. 5mm handschoentjes moet er nog bij komen. Zien wel hoever we komen.
Hahaha, ik ben nog wel van plan om iets nieuws aan te schaffen, zit te denken aan Neilpryde, die heeft van die one-lynt serries. dus waterafstotend, maar nadeel is dat ze erg snel beschadigen. Maare over het weekend, dan zit ik waarscheinlijk op Ameland, vanaf zaterdag avond zoiezo. Maar het blaast in het weekend wel erg hard op Ameland, over de 30 kn. Als ik wel blijf voor een sessie op het vaste land moet ik wel weer vroeg terug... die kwesties altijd toch weer! Mazzeltof!
|
|
|
Airlust
|
morgen nog mensen??
|
|
|
peter.
|
staat er wind dan??? dan ga ik
|
|
|
peter.
|
dat word den helder zo te zien
|
|
|
Airlust
|
nou daar waait het ook al niet
|
|
|
Jurrien
|
peter... ik heb nog foto's voor je en dat andere cdtje.. ik ben vanavond wel thuis als je tijd hebt mag je hem komen halen... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
peter.
|
jah is goed zie ik je vanavond wel bel je nog wel effe
|
|
|
Jurrien
|
was even gezellig
|
|
|
Steven
|
De wind voor zaterdag is al een stuk afgezakt, zoals het nu er uit ziet is het fantastisch! 18 kn zuid op Ameland is dik beulen op het wad. nu alleen nog ff vrij krijgen. Zijn er nog meer mensen die dan die kant op gaan Anders pak je zaterdag ochtend de eerste boot. Van de boot kun je gelijk het water op. Mazzeltjes!
|
|
|
Jurrien
|
dat kost allemaal geld... (hint hint)
kzie wel even waar ik ga kiten? nog 1 ste keuzes??
maaktme niet zo veel uit..
|
|
|
peter.
|
ik ga naar workum denk ik of mirns
|
|
|
Jurrien
|
ik ga naar workum denk ik of mirns
oke.. ben ik er ook wel denk ik.. moet alleen men kite nog fixen... ga jij nog bruin? taco? ph?
|
|
|
Taco.
|
vrijdag moet het weer gaan gebeuren. Nog ff kijken waar naar toe!
|
|
|
peter.
|
jah idd ik ga vrijdag ochtent ook staat er een leuke wind, ik ga naar workum
|
|
|
piede @ hanze
Gast
|
Misschien kan ik vrijdag ook, maar daar neem ik dan nog wel ff contact over op met degenen die ook gaan. Zaterdag kan ik ook al niet... Vandaag hard werken=morgen vrij! Dus ik ga nu aan de slag Groetjes!
|
|
|
Taco.
|
morgen is het echt pal zuid! ik ga richting mirns voor de verandering....
|
|
|
Jurrien
|
wat doe je zaterdag taco? ik heb me 8 weer gefixed en ga nu men board even maken...
|
|
|
Gertjan
|
het waait dit weekend weer in mirns. (als windfinder niet weer veranderd) was al bang dat we nog een week moesten wachten met kiten. als de voorspellingen zo blijven wordt het mirns in de plaats ameland.
|
|
|
Taco.
|
Vrijdag pal zuid! Wordt wat mij betreft mirns....heb de vorige keer mezelf beloofd om niet meer naar workum te gaan met harde zuidenwind. Gaat het natuurlijk het hele weekend flink blazen....maar ja de tijd dat ik altijd kan varen is voorbij. Ow ja Piet Hein neem je je pomp mee ik heb er geen meer....
|
|
|
Taco.
|
wat doe je zaterdag taco? ik heb me 8 weer gefixed en ga nu men board even maken... zaterdag waarschijnlijk niet (helaaaaaaaaas). Betekent wel dat ik morgen in harde wind moet gaan loopen na lange tijd, ik knijp m wel weer een beetje..... Anyway, die vinnen van je boardje kun je niet meer repareren, eenmaal afgesleten altijd afgesleten. tja moet je ook maar van die dijk wegblijven (tong_kitesmiley)
|
|
|