Airlust
|
Julie hebben vandaag wat gemist man! Wat een dikke vette harde maar constante wind Maaan! Echt vette shite Maaaaan!
|
|
|
Luko2
Gast
|
he luitjes, en Jurrien nog een hele dikke zware uitmuntende succesvolle toppert van een vette sessie gehad zondag mid/avond?
|
|
|
piede
|
Morgen ff een lekker briesje meepakken op mirns Ja, ik mis de laatste tijd lekkere sessies... Maar soms zijn er belangrijkere zaken of verplichtingen... En dat moet ik morgen bekopen door met een zuipend monster in mn eentje naar mirns te rijden, maar kiten ga ik!
|
|
|
Taco.
|
Ik vind dat in dit toppic alleen gesproken mag worden over sessies die komen..... Ik hoef niet continu te lezen wat voor vette dag ik nu weer heb gemist! (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) begrepen Bruin? (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
h En dat moet ik morgen bekopen door met een zuipend monster in mn eentje naar mirns te rijden, maar kiten ga ik!
heb je ook een cadillac gekocht piede?? dan kun je net als luko 1 op 3 rijden. of vind je de draaikolk van je swift ook al erg genoeg
|
|
|
Airbruin
Gast
|
Ok! zal het niet meer doen. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
he luitjes, en Jurrien nog een hele dikke zware uitmuntende succesvolle toppert van een vette sessie gehad zondag mid/avond? jah man waar bleef die 6 bft?!
|
|
|
Steven
|
Als het morgen maar wel die 20 kn word. Mirns doen morgen?!
|
|
|
peter.
|
jah zekker ik ben er bij hoe laat gaan jullie vorige week was ik er in mijn eentje (cry_kitesmiley)om 9 uur aan het kiten
|
|
|
Taco.
|
Hoop dat ik morgenmiddag ook weer kan gaan! Ik zit trouwens wel aan workum te denken bij ZW, lekker golfjes pakken. komende vrijdag lijkt drie keer nix namelijk
|
|
|
Taco.
|
@ peter: hoe start jij je kite eigenlijk in je eentje? waterstart?
|
|
|
Jurrien
|
jooo ik ga morgen naar mirns ik denk dat het daar het rustigste is als ik vrij ben tenminste! 80% kans
|
|
|
peter.
|
okey dan allemaal wel naar mirns gaan !!!!! o en gewoon op het land aan de 5e lijn trekken en naar de zijkant van het wind venster lopen en gaat ie zo de lucht in easy as dell
hoe laat gaan jullie ?
|
|
|
Taco.
|
Ik ben er pas halverwege de middag, als alles goed gaat. ook 80% net als jurrien.
owja 5e lijn (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Steven
|
Voor ons, Piet Hein en ik word het Workum, ivm met ons vervoer. Maar miss word het nog Mirns, als we overtuigend zijn. Dus.. maare kiten dat gaan we!
|
|
|
peter.
|
hey bel me anders morgen vroeg effe waar jullie heen gaan
|
|
|
Taco.
|
yo laat even weten waar jullie zitten, ik ben zeker niet tegen workum met ZW.
|
|
|
Jurrien
|
het was VET
|
|
|
Steven
|
Ja man, echt een van de vetste sessie weer.
|
|
|
Gertjan
|
gaat er zaterdagmiddag nog iemand naar mirns of zondag naar workum???
|
|
|
peter.
|
wij gaan zondag middag naar workum of naar eeltjemeer
|
|
|
Steven
|
Waait het vanmiddag dan Gertjan?
|
|
|
Gertjan
|
het waait vanmiddag om 14.00 als het goed is 15 knopen. zondag wordt het beter met 19 knopen. ik weet nog niet of ik vandaag en of morgen ga.
|
|
|
Jurrien
|
ik ga vandaag niet..
|
|
|