Idefixe
|
en morgen dus lekker weer @ Mirns (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
Sorry lieve Jurrien, Maar wordt morgen niet kiten.. De buikgriep heeft ook mij getroffen. Bn al wel 5 keer naar de wc moeten rennen... Aldoor hardstikke misselijk, werd er gek van. Ff vinger in mn keel gedouwd en ja hoor, het hele big mac menu kwam eruit.... Lucht wel op iig!
Ik hoop dat ik met de jaarwisseling weer wat opgeknapt ben. Veel plezier morgen iig! Bedummers waren ook van plan te gaan geloof ik, most moar eem zien.
Groetjuss
|
|
|
Jurrien
|
hmm klote!
ik ben alweer hun nummer(s) kwijt... ik weet niet hoe ik dat doe...
|
|
|
ceeeeeees
Gast
|
Morgen lkkr raggen met de nije 9... Wie nog meer?
ik ga ook ... maar dan wel met m'n 12... m'n 9 is nog niet binnen. Maar die kan ik volgende week wel gaan testen... moeten de voorspellingen nog wel ff wat minder worden (grinnik_kitesmiley) niks niet minder worden. heb niet voor niets een 7m en Piede koopt ook niet voor Jan L*L een 9m SS dat jij je kite nog niet binnen hebt kunnen wij niet mee zitten groeten laat die wind maar kneiterhard komen hoor!!! toen ik vanmiddag thuis kwam stond m'n nieuwe kite op me te wachten!!!! ook al had ik dat pas wat later in de gaten
|
|
|
big_ben_lair
|
GJ en Ik gaan vandaag om 10:30 richting Workum, rond 12:00 op het water. vergeet de 12 of 14 niet, zal morgen mischien wel nodig zijn
|
|
|
Jurrien
|
zooo de laatste x dat ik het water opging was echt lekker beeetje cruisen in de golfjes!
en rick hoe hard rij jij? ik kon je niet meer vinden nadat ik de nodige obstakels had ingehaald
|
|
|
peter.
|
hey wie is er morgen ???? ik heb er zin in dus jurrien je komt niet meer xxx
|
|
|
Jurrien
|
kleine kans er blijkt nu ook opendag te zijn bij ons :S
|
|
|
jetzu.
Gast
|
He ik zie het wel zitten om morgen nog ff te gaan. Maar dan moet ik nog wel ff iemand vinden die ook gaat want rik en luuk willen niet meer! mzzl
|
|
|
big_ben_lair
|
GJ, Cees en ik zijn er morgen weer, wordt het morgen wel Workum? vandaag was er niemand, dus maar naar Mirns gereden.
|
|
|
Jacobus
|
Mannen, Ik heb dit weekend helaas dienst dus ik kan niet . Zijn er nog lefgozers die nieuwjaarsdag gaan? Peter, jij toch vast wel? Goede jaarwisseling allemaal en veel plezier morgen (k*tzooi!).
|
|
|
peter@ andere computer
Gast
|
ik moet nieuwjaars dag effe zien hoe fit ik ben (up_kitesmiley)en als mijn pak wel droog is:p want anders is het zo koud :
|
|
|
Gertjan
|
he Peter
je kan je pak wel in de wasmachine stoppen en dan alleen centrifugeren, 15 minuten en vervolgens even bij de verwarming en dan is hij in 1 nacht droog. doe ik ook altijd. nat pak aan doen is het ergste wat er. waar ga je morgen heen Peter? Mirns is het mooiste denk ik wat betreft de windrichting.
ik weet nog niet of ik morgen ga maar dat zie ik morgenvroeg wel.
|
|
|
cees-
Gast
|
Mannen, Ik heb dit weekend helaas dienst dus ik kan niet . Zijn er nog lefgozers die nieuwjaarsdag gaan? Peter, jij toch vast wel? Goede jaarwisseling allemaal en veel plezier morgen (k*tzooi!). HE ben, wij gingen op nieuwjaarsdag toch ook nog als onze situatie dat toestaat?
|
|
|
peter.
|
ik ga morgen zekker naar workum moeten jullie ook komen man
|
|
|
Jacobus
|
ik moet nieuwjaars dag effe zien hoe fit ik ben (up_kitesmiley)en als mijn pak wel droog is:p want anders is het zo koud : Mannen, Ik heb dit weekend helaas dienst dus ik kan niet . Zijn er nog lefgozers die nieuwjaarsdag gaan? Peter, jij toch vast wel? Goede jaarwisseling allemaal en veel plezier morgen (k*tzooi!). HE ben, wij gingen op nieuwjaarsdag toch ook nog als onze situatie dat toestaat? Peter, sinds wanneer ben jij zo soft geworden. Het wordt 10 graden op nieuwjaarsdag! We zijn al met koudere dagen het water opgeweest! Ik kan nog in mijn blote kont varen , maar dat zal ik jullie besparen. Wat betreft de gesteldheid op deze dag, dat geldt voor iedereen, water werkt erg ontnuchterend! Kom maar gewoon, mooie westen wind, wordt TOP!
|
|
|
big_ben_lair
|
Cees, als ik de auto nog in kan kruipen (van spierpijn) ben ik er op nieuwjaarsdag!!!! 30 knopen de heledag!!!!!!!!!!!!!! ik moet nieuwjaars dag effe zien hoe fit ik ben (up_kitesmiley)en als mijn pak wel droog is:p want anders is het zo koud : echt niet van je gewent hoor Peter
|
|
|
Airlust
|
Nou mensen! Allemaal alvast een heeeel gelukig nieuw kitejaar!! En dat t nog maar heeeel veeeeel mag gaan waaien in het nieuwe jaar. Groet!
|
|
|
Jurrien
|
ik ga nieuwjaars dag ook wel denk ik! waar gaan we nou heen? mirns?!
|
|
|
Gertjan
|
Jurrien gefeliciteerd met je moeder, mijn tante is vandaag ook jarig. toevallig
was Rick de crx aan het gebruiken waar hij voor gemaakt was? jagen... is niet bij te houden natuurlijk met de swift
zo ga nu eerst weer carbid knallen.
geluk
|
|
|
Jurrien
|
dankjewel gertjan! jij ook gefeliciteerd men oma is ook nog jarig ik heb het wel weer gehad met carbid schieten...! als je 80 door een dorpen rijd hoopte ik hem bij te houden maar jah nee dus (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
cees-
Gast
|
he mensen! gaan er morgne nog mensen kiten? en gaan jullie naar workum of mirns? ben haalt me morgen om 11 uur op (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
big_ben_lair
|
zekers Cees, Workum lijkt mij met west! 11:00 kom ik je ophalen!!!!!
|
|
|
Jurrien
|
11 uuuuur???????? pffffffff ik gok dat ik dan nog SLAAAP
|
|
|