skyhigh as a
|
maandag kaitn!!!!!!!!!!!!!! dikke poeier alst zo blijft hoor ik net van hazzie bazzie wil ook wel in de buurt maak me nie uit. kan de hele dag zondag zou iemand van blauwe stad het leuk vinden als er gekite wordt op blauwe. was een dame die me belde en die wou dan foto's gaan schieten voor een krant of iets dergelijks altijd leuk natuurlijk ben zelf aant werk morgen, maar joe moetn maar eeum kiekn. ik wil wel eeum echte grunniger kiters in kraante zien hahah
|
|
|
Rofl
|
als er mensen dinsdag,woensdag en/of vrijdag gaan laat eem weten ik heb wel belangstelling om mee te gaan! kan eventueel ook wel keer rijden!
Dinsdag, maar heb zelf geen auto... krizze gaan jij en rico ook dinsdag?, kunne maybe wel naar workum gaan
|
|
|
-MAARTEN-
|
Ga morgen denk ik naar Workum (weer beetje oefenen en eerste rakjes proberen te varen)...als mijn knie tenmminste een beetje normaal doet ! Mocht er iemand mee willen rijden, dan kan dat!
|
|
|
KappuhH
|
Ga morgen denk ik naar Workum (weer beetje oefenen en eerste rakjes proberen te varen)...als mijn knie tenmminste een beetje normaal doet ! Mocht er iemand mee willen rijden, dan kan dat! What happened met je knie Maarten?
|
|
|
keessie
|
Ik ga misschien morgen naar Workum. Nog wel even zien wat de wind doet.
|
|
|
Gj
|
morgen denk ik workum. Delfzijl is idd niks baggerbende! MAandag wel ff op delfzijl.
|
|
|
Idefixe
|
morgen Workum
|
|
|
skyhigh as a
|
dinsdag benk vanaf 12uur erbij KAITN!!!
|
|
|
Gj
|
morgen nog bikkels?
|
|
|
To
|
Wauw wat een sessie op workum!, echt nergens wind maar in workum wel, rond de 22 knopen, 4 uur gevaren met een mannetje of 25, wel ondiep die spot...
|
|
|
Retard
|
Het was echt fucking mooi man~!! vond het echt een mooie spot dan ondiepe is te binnen geschoten was echt top
|
|
|
To
|
toppertje vandaag
|
|
|
|
Geronimo79
|
worky was nice vandaag.. laatste 2 uur met 6 man gevaren heerlijk
|
|
|
Gj
|
Ah jeroen was jij er ook? top man! Morgen hopelijk ergens waar het waait!..
|
|
|
Idefixe
|
echt nergens wind maar in workum wel, rond de 22 knopen, 4 uur gevaren met een mannetje of 25, wel ondiep die spot...
Hhhmmmm ik pak niet snel een klein maatje maar vandaag @ Mirns had ik m'n handen vol aan de 10m. Echt dik in de 20 knopen
|
|
|
To
|
ja:P, ik dacht eerst ook na het zal wel mee vallen ik me 12 de lucht in ff een paar rakjes geknald maar was tog wel erg hard. toen me 10 de lucht in maar ook vol gepowerd staan! was echt top:D
|
|
|
skyhigh as a
|
twaait morgen overal alleen aan de kust en waddengebied stormachtig 8bft denk morgen anders eeum op schild lekker dichtbij en vast wel wind genoeg voor de 10m geheh probeer Wittie alleen nog zo ver te krijgen dattie eeum voort werk aan gaat kaitn, die gast hoeft pas om 12uur s'middags te beginne en willie nie! WATN PUZZY MIAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Geronimo79
|
Jep was er ook vanaf 2 uur. waar heeft iedereen et over? harde wind??? 18 knoopjes hoogstens.. met een keer een hard vlaagje... maar meer was et niet.
|
|
|
|
kitewouter
|
Waar gaat men morgen heen? Wil ook ff los!
|
|
|
Rofl
|
waarschijnlijk naar workum
|
|
|
|
skyhigh as a
|
watn dag!! echt bruut windje voor de 8m, zaten wel weer een paar mega airs bij. loopen gaat ook wel errug hard op zoon dag. ging alleen 1x headfirst in het ozo diepe water(20cm) en dan ist wel eeum afgelopen met het loopen voor vandaag geheh alleen dai haarts op workie vandaag! mooi man
|
|
|