martimor
|
yep, was wel weer ff lekker @veendam. best leuk als het niet waait
|
|
|
Gj
|
Gister waaide het alweer..
|
|
|
|
Mutantbasse
|
spierpijn was gezellig heb nog even de groetjes gedaan bij de dames op het strand muhahaha
|
|
|
Bram Wilbrink
|
iemand nog zo;n naish strap liggen... depower powerding zeg maar... 2007 bar .. de mijna brak spontaal op loog laatst..
|
|
|
piede
|
Sorry Bramme, moet je ff een paar shops mailen, kunnen ze wel versturen. Waarschijnlijk passen 2009 en 2010 ook wel. Kun je ook gelijk om een paar dopjes voor in de 2007 bar vragen? Voor de centerhole waar het depowerkoord doorheengaat. Of heeft iemand nog een losse stuurstok liggen met een aluminium gat? De mijne is stuk, op zich slijt het depowerkoord nog niet echt, maar je weet maar nooit.
Volgens vliegerweer moet je met NW op het Zuidlaardermeer kunnen kiten. Waar kan dit? Wel een leuke skim-optie voor dit lekkere weer.
|
|
|
Walt0r
|
heb je gevaren met je skimboard?
|
|
|
marlou
|
wanneer komt die wind nou terug????
|
|
|
Jimmy
|
De voorspellingen zien er niet echt goed uit voor de komende tijd:(
|
|
|
piede
|
heb je gevaren met je skimboard?
1 woord: Topboardje
|
|
|
njitram
|
ik moet poepen
|
|
|
Thijs88
Geen avatar
|
Hallo jongens! ik ben beginnend kiter, woonachtend in groningen. zou graag het graag eens willen proberen op lauwersoog, dat is de beste spot in de buurt van grun toch?
Ik heb geen auto tot me beschikking dus ik vroeg me af of de bus te doen is.
|
|
|
njitram
|
@hierboven: carpoolen met de mensen op dit topic! wij hebben altijd 1 plekje vrij De voorspellingen zien er niet echt goed uit voor de komende tijd:(
Jimmy jij kan geen voorspellingen lezen! vanaf morgen zal de wind toen nemen met de dag!
|
|
|
Jimmy
|
@hierboven: carpoolen met de mensen op dit topic! wij hebben altijd 1 plekje vrij De voorspellingen zien er niet echt goed uit voor de komende tijd:(
Jimmy jij kan geen voorspellingen lezen! vanaf morgen zal de wind toen nemen met de dag! Waar zie je wind?
|
|
|
njitram
|
Vrijdag zaterdag zondag maandag dinsdag woensdag als er iets boven de 10 knopen staat aangegeven op windguru dan moet je deze site ff in de gaten houden: http://www.meteo24.nl/nl/Weerstation,Lauwersoog,6277.htmldan zul je zien dat het waait de komende dagen! en morgen wil ik heeeeel vroeg weg kiten =) Mirns ofzo
|
|
|
-MAARTEN-
|
Heb je te lang in de zon gezeten??? Wil ook wel wind, maar zie het ook nog niet echt gebeuren aankomende week...
|
|
|
njitram
|
whehehe ! blijf jij maar lekker thuis zitten :P
|
|
|
njitram
|
Wie gaan het proberen morgen ochtend? iemand nog plek vrij?
|
|
|
marlou
|
word er morgen nog gekite, als er morgen vroeg mensen gaan???
|
|
|
Krizze
|
Twordt weer tiet om los te gaan!!!! miauwwwwww
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik ben zeker blind: zie nergens echte wind (shit, rijmt). Waar gaan jullie plonzen?
|
|
|
|
njitram
|
12 om 18 actueel en toenemend
|
|
|
Mutantbasse
|