wouterb
|
vw T3 camper! topding, altijd warm omkleden, koelkast erin kan zelfs een bakkie soep maken. enje hoeft niet te proppen je legt gewoon de meuk achterin. ff geen pic bijdehand. hij staat op: http://teedrie.nl/index.html -> bezoekers-> bussen -> pagina 2 de bovenste
|
|
|
Susan
|
(geschokt_kitesmiley) ooooo ik ben zooo jaloerss.. ik ben verliefd op die busjes (t1,t2,t3) niet normaal stoer zijn die (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
TtHoM@s
|
haha die daar onder is wel vet z'n busje wil ik later ook mijn vervoer is de auto van me ouder en van me kite maatjes ouders inc. chauveur (ik ben nog maar 16)
|
|
|
snip
|
pick up is ook wel handig daar donder je ook zo de hele zooi achter in je hebt alleen een probleempje als het gaat regenen
|
|
|
Elwin
Geen avatar
|
VW LT 28 uit '78!! Verlengd en verhoogd! Idiaal! 2 x tweepersoons bed en kooktoestel! Hij moet alleen nog even gerepareerd worden voor de zomer.. (shame_kitesmiley) Zie foto links
|
|
|
Rudolf
|
Mijn surfbolide die mij nooit in de steek laat, compleet met dobbelsteentjes en opschrift 'Superpauper' op de zijkant.
|
|
|
|
Passie
|
ziet er echt relax uit, dat busje van kentyman,, Maarre,, hoelang zit je in bonaire,, en hoelang moetje nog,, kan je er goed kiten??
|
|
|
Pieter! @ stage
Gast
|
Een Zwarte Honda Civic uit 1993! Foto komt nog!
|
|
|
Wesje
|
volkswagen T4, ideaal voor naar het strand en voor op reis te gaan en te gaan kamperen
|
|
|
Passie
|
ford transit, relax bakkieee, boeken dat ie kan
|
|
|
Flakkee-John
|
Dit is mijne Lekker snel op plaats alleen beetje passen en meten. Is een geleende auto, hoor. Rij zelf passat station die ruikt naar het zoute zeewater
|
|
|
wouterb
|
VW LT 28 uit '78!! Verlengd en verhoogd! Idiaal! 2 x tweepersoons bed en kooktoestel!
'K weet niet wat erop die aanhanger ligt, maar er zijn kleinere plankies tegenwoordig hoor!
|
|
|
Elwin
Geen avatar
|
VW LT 28 uit '78!! Verlengd en verhoogd! Idiaal! 2 x tweepersoons bed en kooktoestel!
'K weet niet wat erop die aanhanger ligt, maar er zijn kleinere plankies tegenwoordig hoor! Haha is een 29er! WK in Spanje, Laredo. Mocht je interesse hebben zijn opvolger de 49er staat nu te koop.
|
|
|
wouterb
|
zeilend bij medemblik, zie ik (aan die 4 muffe molentjes)
|
|
|
kentyman
|
ziet er echt relax uit, dat busje van kentyman,, Maarre,, hoelang zit je in bonaire,, en hoelang moetje nog,, kan je er goed kiten??
die bus is van de kiteschool :-) ik ben hier nu 3 weken en zit hier nog t/m maart muahahahaa!! Kiten gaat hier prima, echter, de enige kitespot is een beetje een rots-achtig strandje met strak aflandige wind. Als je hier als beginner naartoe komt dan zul je eerst les moeten nemen bij de kiteschool tot je redelijk zelfstandig het water op kan (en weer terug kan komen). Als er wind is dan zijn wij (de kiteschool) er ook met een boot en doen we rescues enzo... maarreh, je kan hier TOP kiten! Soms zijn de condities echt BIZAR goed: supervlak water, 20 knoopjes, warm water etc etc :-)
|
|
|
Piede @ windesheim
Gast
|
Is heus niet grappig... Tis hier winter man!
|
|
|
wouterb
|
Wat doet een last-minute retour bonaire nu?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Een honda CRX, Lekker ruim joh....NOT!! <<<<Zie foto links<<<<<
|
|
|
|
kentyman
|
Wat doet een last-minute retour bonaire nu?
kweenie maar met airmiles is 't nu 380 euro hoorde ik laatst...
|
|
|
piede
|
Hee lannart, wat verbruikt zo'n ding en waat voor motor ligt er in? Luchtgekoeld is dat toch??
Thanks!
|
|
|
wouterb
|
Hee lannart, wat verbruikt zo'n ding en waat voor motor ligt er in? Luchtgekoeld is dat toch?? Thanks!
Niet zuining (bij 80kmu), achterin, Keverblok luchtgekoeld (geforceerd). En véél onderhoud.
|
|
|
Airlust
|
Ik heb de audi 80 1.9l TDIIIIIII en die laat me nooit in de steek en zuinig. Maar ik zit altijd met dat ik me spullen er uit tehalen (dat doe ik nooit maar doet moet wel). Dus z'n busje is wel wat. Ik ga toch maar es kijken.
|
|
|